Page 39 of 60
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 8:48 am
by holecz
Bogyo28 wrote:Tibi wrote:Nem a fűtésmotorra ment volna ? Bár ha jól látom ahhoz túl fent van. Kell lenni pár gombnak a műszerfalon a fűtéskapcsolók ( ? ) környékén. Nekem ott rémlik ilyen.
talán ablaktörlő, de majd utánnanézek egy olyan rajzon amin vannak szinek is írva
"ZelnökÚr" !!! nem ablaktörlő, mer az megyen....De azé köszi!

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 9:56 am
by holecz
Már csak azt szeretném tudni, hogy milyen felszereltségű lehet az én ótóm.Ugyanis a csomagtérajtón nem volt feltüntetve mikor vettem.
Ismertetőjelek:
-ford.sz. mérős műszerfal
-hátsó ablaktörlő+mosó
-hátsó ablak fűtés
nem'tom ez mennyire segít, de asszem az "L" ben nem volt ilyen de a "GL" -ben igen.
AZ "S" nem lehet mert azon kibuktatható és barna üvegek + 6-os keresztalufelgen, vótpluszba még.
Ghia kizárva.
"L" or "GL" ???

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 9:58 am
by stpetya
holecz wrote:proteus wrote:holecz wrote:Ablaktörlő: "All Right"
Fűtés:"All Right"
Fénysz.relé:"All Right"
Akkor val.szeg sehova nem volt kötve eredetileg.........
Viszont a full kapcs. rajznak örülnék, amit a másik topicban is kértem..............

Capri.pl

Lefordítod nekem Druszám????? Capri.pl.-en belül hol keressem??? Vagy megvan "Inglisül" is, mer az 'má jó.

Lacám,van Caprihoz kapcsolási rajzom,english nyelvű. Köll-e?

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 10:16 am
by holecz
Jöhet!!!!!!!!! OSZT 'MÁ NYOMTATNÁM IS KI, ÉS MENNÉK VELE A GARÁZSBA..
EGYÉBKÉNT MILYEN TÍPUSÉ???
Nekem 1980. 2,0 Sor 4, talán GL.
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 10:26 am
by stpetya
Az a helyzet hogy több típus is megvan,L,GL..mittomén még mi.Utánanézek pontosan holnapra!
Kivan nyomtatva otthon,asszem A3-as lapokon van meg,be tudom szkennelni de az ront az amúgysem túl jó minőségen és lehet nem látszódna az írás...
Azt megtehetem hogy leküldöm postán.
Azthittem a tiéd V6 gyárilag.
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 11:10 am
by holecz
stpetya wrote:Az a helyzet hogy több típus is megvan,L,GL..mittomén még mi.Utánanézek pontosan holnapra!
Kivan nyomtatva otthon,asszem A3-as lapokon van meg,be tudom szkennelni de az ront az amúgysem túl jó minőségen és lehet nem látszódna az írás...
Azt megtehetem hogy leküldöm postán.
Azthittem a tiéd V6 gyárilag.
Háááát az Sunyailag-Holeczilag V6..... gyárilag 2.0 R4... Postát hagyd, körülményes neked is meg minden.Addig mepróbálom felhasználni a Proti féle segítséget Németül, az is megy nagyjából.Ha v.melyik nap beszkenneled az inglist, azt is megköszönöm.(ráérsz vele)
Még 1X Tankjóóó!!!!!!!!!!!

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 1:35 pm
by proteus
S-ben nem volt alapfelszereltség a buktatható ablak, viszont a recaro meg a ford számmérős mszeregység igen. A GL-ben ilyenek nem voltak. Milyenek az eredeti kárpitok? Az L-ben meg egyszerűen semmi nem volt, ezt tapasztalatból mondom... Tükrök milyenek voltak?
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Feb 10, 2010 6:26 pm
by holecz
proteus wrote:S-ben nem volt alapfelszereltség a buktatható ablak, viszont a recaro meg a ford számmérős mszeregység igen. A GL-ben ilyenek nem voltak. Milyenek az eredeti kárpitok? Az L-ben meg egyszerűen semmi nem volt, ezt tapasztalatból mondom... Tükrök milyenek voltak?
Mindkét tükör 1-forma volt, (a faszábbik) hogy a kárpitok milyenek lehettek azt nem'tom, mer én úgy vettem hogy minden át volt húzva bőrrel (ülések ami Sierra Cosworth-é, oldalkárpitok,stb) úgyhogy fingom nincs milyen lehetett origináttt......
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Fri Feb 12, 2010 1:52 pm
by holecz
Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
A kapcs. rajzon nem találom a dolgot..

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Fri Feb 12, 2010 2:05 pm
by Bogyo28
holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
A kapcs. rajzon nem találom a dolgot..

a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Fri Feb 12, 2010 2:52 pm
by holecz
Bogyo28 wrote:holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
A kapcs. rajzon nem találom a dolgot..

a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ezer köszönet, de a
valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar.
ilyen nem van, gondolom máshová lett kötve vagy elvágva az akkori computer miatt. Ezt hogyan találom meg, honnan jön pontosan???
Fekete / sárgát sem találok sajna ez sincs a motortérben meg sehol....
(jól megszívtam)
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Fri Feb 12, 2010 3:39 pm
by Bogyo28
holecz wrote:Bogyo28 wrote:holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
A kapcs. rajzon nem találom a dolgot..

a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ezer köszönet, de a
valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar.
ilyen nem van, gondolom máshová lett kötve vagy elvágva az akkori computer miatt. Ezt hogyan találom meg, honnan jön pontosan???
Fekete / sárgát sem találok sajna ez sincs a motortérben meg sehol....
(jól megszívtam)
kábelkorbács kibont, megkeres megfelelő kábel vagy korbács eljuttat nekem és megcsinál vagy én eljut hozzád és megcsinál...
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Fri Feb 12, 2010 4:27 pm
by holecz
Kábelkorbács kibont, O.K., Swarz/Gelb megtalál. ződ még nem, de az is meglesz így mostmár............ Köszkeeee!!!!!!

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Sat Feb 13, 2010 9:18 am
by holecz
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ez is rendben, megtaláltam, ki is mértem, a generátor 2-vastag piros vezetékénél csatlakozik.Nemsokára megpróbál beindít......
Egy pár fénykép:

- DSC00160.JPG (80.16 KiB) Viewed 5338 times
Ezt találtam (remélem ő az a furi szürke kábel /olyan mint egy koax)

- DSC00161.JPG (101.44 KiB) Viewed 5338 times
Ebből a kötegből (innen) jött.
Az a 2db zőőőd a képen az a neg. - ugye????

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Sat Feb 13, 2010 3:49 pm
by Bogyo28
holecz wrote:a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ez is rendben, megtaláltam, ki is mértem, a generátor 2-vastag piros vezetékénél csatlakozik.Nemsokára megpróbál beindít......
Egy pár fénykép:
DSC00160.JPG
Ezt találtam (remélem ő az a furi szürke kábel /olyan mint egy koax)
DSC00161.JPG
Ebből a kötegből (innen) jött.
Az a 2db zőőőd a képen az a neg. - ugye????

a 2 zöldből az egyiket a trafóra kösd, a másikat meg a gyujtáselektronika zöldjével kösd össze.