futómű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: futómű
Na de forogva fütyül a gumi vagy áll a kerék?Tibi wrote:arra nincs panaszszszaby wrote:A másik mit csinál?
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: futómű
Elinduláskor a jobb oldali koppan a másik meg normális. Többet nem tudok.szszaby wrote:Na de forogva fütyül a gumi vagy áll a kerék?
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: futómű
Valami ottan fellazulhatott. Esetleg kerékcsere nem volt mostanában?
Ford Capri MkI Essex
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: futómű
Belső féltengely csukló.Tibi wrote:Elinduláskor a jobb oldali koppan a másik meg normális. Többet nem tudok.szszaby wrote:Na de forogva fütyül a gumi vagy áll a kerék?
Menet közben durván be rázza a kormányt.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: futómű
Nem volt de most már tuti szét lesz szedve mert a váltó is cserésszszaby wrote:Valami ottan fellazulhatott. Esetleg kerékcsere nem volt mostanában?

1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: futómű
Azt akartad írni, hogy gyors rajtnál elpattog?
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: futómű
Nem a kerék az aszfalton hanem valami a "hajtásban". Én is arra gondoltam amit Soni írt .Süni wrote:Azt akartad írni, hogy gyors rajtnál elpattog?
1980 Capri MK3
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: futómű
Hanyas Golf? Milyen motor?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: futómű
Talán kettes golf, a mocit nem tudom de azóta nem is érdeklődtem az autó felől . Mociból mi derül ki a futóműhibát illetően ?daytona wrote:Hanyas Golf? Milyen motor?
1980 Capri MK3
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: futómű
Inkabb csak a szambol. Egy kettes golf futomuve azert mas mint a 4-es golfe. Alapvetoen viszont mindkettonel a hatso lengokarszilentek szoktak tonkremenni igen gyorsan. Boran csinaltam (ami ugyanaz mint a 4-es golf, meg meg ki tudja mi minden....) kb 1 eve, az elso szilentek hibatlanok voltak, viszont a hatsok kotyogtak mint az allat.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: futómű
Nem igazán. 2-4 ig kb ugyanaz a futómű. Az említett szilent ráadásul pont csereszabatos 1-4-ig.daytona wrote:Inkabb csak a szambol. Egy kettes golf futomuve azert mas mint a 4-es golfe.
A legnagyobb különbség, hogy az 1-esnek nincs bölcsője, a lengőkarok a kasztnihoz vannak csavarozva. A többinél már van.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: futómű
Ohh... beh jól le tud az szakadni mindenestül, ha eléggé szétrohadSüni wrote: A legnagyobb különbség, hogy az 1-esnek nincs bölcsője, a lengőkarok a kasztnihoz vannak csavarozva.


A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: futómű
Megvilágosodtam!
Többször előfordult már, hogy 2-es 3-as Caprihoz (M14x2 menetű helyett) 1-es Capri kormányösszekötő gömbfej (1/2"x20) lett jó.
A titok nyitja: az utángyártott kormányművet a régebbi belső összekötővel szerelik!
Figyeljetek erre kormánygömbfej rendelésénél/vásárlásánál!
Többször előfordult már, hogy 2-es 3-as Caprihoz (M14x2 menetű helyett) 1-es Capri kormányösszekötő gömbfej (1/2"x20) lett jó.
A titok nyitja: az utángyártott kormányművet a régebbi belső összekötővel szerelik!
Figyeljetek erre kormánygömbfej rendelésénél/vásárlásánál!