bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D Az IS verzió az tényleg frankó abban lehet érezni a +15 lovat,
A fogyasztás még karbival is 7,5-8 között lehet tartani (persze országúton)
vegyesben 10 alatt megáll.
A fogyasztás még karbival is 7,5-8 között lehet tartani (persze országúton)
vegyesben 10 alatt megáll.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Akkor jól gondoltamDartonit wrote:OHC=overhead camshaft (felül fekvő vezérműtengely)Hattyu wrote: Az OHC az a motornak a jelzése,van DOHC ami dupla vezérműtengelyes azért van az elején a D(gondolom) és vannak még különböző motorok,de azt ne kérdezd miért lett OHC a neve mert azt már nem tudom
DOHC=double overhed camshaft (dupla felül fekvő vezérműtengely)
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Nézegess körül itt is:Dani wrote:Köszönöm a tanácsot! EFI/pinto mit jelent?
http://www.rovidites.hu/index.php
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
tiltakozomNitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D



"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Most én nagyon nem az EECIV bedrótozására gondoltam.bogyo28 wrote:tiltakozomNitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D![]()
![]()
ez EFi pintonál egyszerübb EFI nem létezik, bonyolultsága a faékkel vetekszik. nem bonyolultabb mint beállítani egy karbit...


1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába.Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI
![]()
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Vagy lehet, hogy pedálos lesz.Tibi wrote:Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába.Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI
![]()

Ford Capri MkI Essex
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Vagy lehet hogy távirányítósosszszaby wrote:Vagy lehet, hogy pedálos lesz.Tibi wrote:Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába.Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI
![]()

'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Meglepően keveset eszik az IS,ahhoz képest meg elég jól gurul,persze csak addig míg nem viszed betonoszlopnakNitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D Az IS verzió az tényleg frankó abban lehet érezni a +15 lovat,
A fogyasztás még karbival is 7,5-8 között lehet tartani (persze országúton)
vegyesben 10 alatt megáll.



-
- kopasz
- Posts: 5
- Joined: Sat Oct 27, 2007 4:49 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nagyvárad
- Contact:
hali mindenkinek
kb 15 eve foglalkozom kocsikkal es tapasztalataim szerint az amerikai kocsik az egyik legstrapabirobb kocsik koze tartoznak;ezert is valasztottam a Caprit mert annak idejen a Mustang utan kezdtek el gyartani, hogy az europaiaknak is egy legyen egy legendas autoja
regebben volt egy '82-es Granadam V6 2.3 automata, ekkor mar megtetszett a V motor hangja es foleg a kenyelme
utanna jott egy '87-es Camaro 5.7 V8 600nm, 4 vezermutengely, 32 szelep ez verhetetlen volt, egy olyan feeling hogy elmondhatatlan.egyesbe ki lehetett huzatni 150-ig, 260-at mentem vele de meg birta volna
mielott megtalaltam a Caprit egy '63-as Buick Electra-t akartam megvenni es egy low ridert alakitani belole de vegul nem egyeztem meg a tulajjal(tul sokat kert); vagy egy '67-es Mustang cabrio de itt is ugyan az volt a problema
ugyhogy az ajanlatom az,hogyha tudtok lokjetek egy V8-ast a gepteto ala
es nem fogjatok megbanni - a fogyasztast karpotolja a feeling :D
kb 15 eve foglalkozom kocsikkal es tapasztalataim szerint az amerikai kocsik az egyik legstrapabirobb kocsik koze tartoznak;ezert is valasztottam a Caprit mert annak idejen a Mustang utan kezdtek el gyartani, hogy az europaiaknak is egy legyen egy legendas autoja
regebben volt egy '82-es Granadam V6 2.3 automata, ekkor mar megtetszett a V motor hangja es foleg a kenyelme
utanna jott egy '87-es Camaro 5.7 V8 600nm, 4 vezermutengely, 32 szelep ez verhetetlen volt, egy olyan feeling hogy elmondhatatlan.egyesbe ki lehetett huzatni 150-ig, 260-at mentem vele de meg birta volna
mielott megtalaltam a Caprit egy '63-as Buick Electra-t akartam megvenni es egy low ridert alakitani belole de vegul nem egyeztem meg a tulajjal(tul sokat kert); vagy egy '67-es Mustang cabrio de itt is ugyan az volt a problema
ugyhogy az ajanlatom az,hogyha tudtok lokjetek egy V8-ast a gepteto ala
es nem fogjatok megbanni - a fogyasztast karpotolja a feeling :D