Page 40 of 108
Posted: Fri Oct 12, 2007 8:24 am
by Nitrobuster
Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D Az IS verzió az tényleg frankó abban lehet érezni a +15 lovat,
A fogyasztás még karbival is 7,5-8 között lehet tartani (persze országúton)
vegyesben 10 alatt megáll.
Posted: Fri Oct 12, 2007 9:18 am
by Hattyu
Dartonit wrote:Hattyu wrote:
Az OHC az a motornak a jelzése,van DOHC ami dupla vezérműtengelyes azért van az elején a D(gondolom) és vannak még különböző motorok,de azt ne kérdezd miért lett OHC a neve mert azt már nem tudom

OHC=overhead camshaft (felül fekvő vezérműtengely)
DOHC=double overhed camshaft (dupla felül fekvő vezérműtengely)
Akkor jól gondoltam

Posted: Fri Oct 12, 2007 10:10 am
by Pudva
Dani wrote:Köszönöm a tanácsot! EFI/pinto mit jelent?

Nézegess körül itt is:
http://www.rovidites.hu/index.php
Posted: Fri Oct 12, 2007 2:22 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D
tiltakozom

ez EFi pintonál egyszerübb EFI nem létezik, bonyolultsága a faékkel vetekszik. nem bonyolultabb mint beállítani egy karbit...
Posted: Fri Oct 12, 2007 6:43 pm
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D
tiltakozom

ez EFi pintonál egyszerübb EFI nem létezik, bonyolultsága a faékkel vetekszik. nem bonyolultabb mint beállítani egy karbit...
Most én nagyon nem az EECIV bedrótozására gondoltam.

Posted: Mon Oct 15, 2007 4:33 pm
by holecz
Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába.

Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI

Posted: Mon Oct 15, 2007 5:35 pm
by Tibi
holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába.

Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI

Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)
Posted: Mon Oct 15, 2007 10:58 pm
by szszaby
Tibi wrote:holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába.

Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI

Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)
Vagy lehet, hogy pedálos lesz.

Posted: Tue Oct 16, 2007 12:42 pm
by holecz
szszaby wrote:Tibi wrote:holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába.

Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI

Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)
Vagy lehet, hogy pedálos lesz.

Vagy lehet hogy távirányítósos

Posted: Fri Nov 09, 2007 12:39 am
by Tibi
Ottokár vagyok,
egy rs 2600-at szeretnék építeni.Donornak van 2 zsigulim egy mazdám és egy makimajmon. Csók! Pár szó , nem sok !
Posted: Fri Nov 09, 2007 12:41 am
by szszaby
Tibi wrote:Ottokár vagyok,
egy rs 2600-at szeretnék építeni.Donornak van 2 zsigulim egy mazdám és egy makimajmon. Csók! Pár szó , nem sok !
Ügyi leszel ha ez így összejön.

Posted: Fri Nov 09, 2007 7:28 am
by TÉCSÉ
Tibi wrote:Ottokár vagyok,
egy rs 2600-at szeretnék építeni.Donornak van 2 zsigulim egy mazdám és egy makimajmon. Csók! Pár szó , nem sok !
Reális cél !
Segíthetünk ?
(ilyen gyorsan is be lehet mutatkozni...

)
Posted: Fri Nov 09, 2007 1:00 pm
by stpetya
Nitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D Az IS verzió az tényleg frankó abban lehet érezni a +15 lovat,
A fogyasztás még karbival is 7,5-8 között lehet tartani (persze országúton)
vegyesben 10 alatt megáll.
Meglepően keveset eszik az IS,ahhoz képest meg elég jól gurul,persze csak addig míg nem viszed betonoszlopnak

...Jobb hílyán most az kerül a Capriba a szicssóból ami minimum 100kg val könnyebb,így remélem jutok valamire...

Posted: Fri Nov 09, 2007 7:53 pm
by sanyi
hali mindenkinek
kb 15 eve foglalkozom kocsikkal es tapasztalataim szerint az amerikai kocsik az egyik legstrapabirobb kocsik koze tartoznak;ezert is valasztottam a Caprit mert annak idejen a Mustang utan kezdtek el gyartani, hogy az europaiaknak is egy legyen egy legendas autoja
regebben volt egy '82-es Granadam V6 2.3 automata, ekkor mar megtetszett a V motor hangja es foleg a kenyelme
utanna jott egy '87-es Camaro 5.7 V8 600nm, 4 vezermutengely, 32 szelep ez verhetetlen volt, egy olyan feeling hogy elmondhatatlan.egyesbe ki lehetett huzatni 150-ig, 260-at mentem vele de meg birta volna
mielott megtalaltam a Caprit egy '63-as Buick Electra-t akartam megvenni es egy low ridert alakitani belole de vegul nem egyeztem meg a tulajjal(tul sokat kert); vagy egy '67-es Mustang cabrio de itt is ugyan az volt a problema
ugyhogy az ajanlatom az,hogyha tudtok lokjetek egy V8-ast a gepteto ala
es nem fogjatok megbanni - a fogyasztast karpotolja a feeling :D
Posted: Fri Nov 09, 2007 11:58 pm
by szszaby
sanyi wrote:
ugyhogy az ajanlatom az,hogyha tudtok lokjetek egy V8-ast a gepteto ala
es nem fogjatok megbanni - a fogyasztast karpotolja a feeling :D
Egy ilyen tuti jó lenne.