Re: Hűtő
Posted: Tue May 20, 2014 9:39 pm
Beletekerhető ha egyezik a menet, de sok értelme nincsen. A hőgombának a termosztát előtt kell lennie, vagyis a motorban.
itt lényegesen kedvezőbb az ára:Árpi wrote:Mivel nem megoldott a hömérséklet érzékelése a kocsimban ezért tervezek egy ilyesmi adapter beszerzését. Több kérdésem lenne , ebbe bele meg y a gyári högomba illetve hova érdemes ezt be illezteni a csörendszerbe? http://importtuning.hu/vizhomerseklet-e ... -3379.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pontosítanék:szszaby wrote:Venti kapcsoló gomba megy bele és a visszatérő csőbe kell beépíteni.
Igazabol az a bajom , h a gyári helyébe be van szakadva egy régi högomba maradványaBogyo28 wrote:itt lényegesen kedvezőbb az ára:Árpi wrote:Mivel nem megoldott a hömérséklet érzékelése a kocsimban ezért tervezek egy ilyesmi adapter beszerzését. Több kérdésem lenne , ebbe bele meg y a gyári högomba illetve hova érdemes ezt be illezteni a csörendszerbe? http://importtuning.hu/vizhomerseklet-e ... -3379.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bolthely.hu/bpracing/id/01166_Vi ... at_-_36_mm" onclick="window.open(this.href);return false;
de ez nem a motorban levő víz hőmérségletét fogja neked mérni. a gyári helyére nem jó ha teszel valami jeladót?
ha a régi gomba van beletörve az általában könnyen kiszedhető, nekünk a Pudvával egyszerüen ment, igaz ott 2.8 volt nem 2.9. kifurtuk a seggét, és maga az oldalfal már könnyen behorpasztható a réz gombának. de ha kell van 1/8 NPT menetfuróm is javításhoz.Árpi wrote:Igazabol az a bajom , h a gyári helyébe be van szakadva egy régi högomba maradványaBogyo28 wrote:itt lényegesen kedvezőbb az ára:Árpi wrote:Mivel nem megoldott a hömérséklet érzékelése a kocsimban ezért tervezek egy ilyesmi adapter beszerzését. Több kérdésem lenne , ebbe bele meg y a gyári högomba illetve hova érdemes ezt be illezteni a csörendszerbe? http://importtuning.hu/vizhomerseklet-e ... -3379.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bolthely.hu/bpracing/id/01166_Vi ... at_-_36_mm" onclick="window.open(this.href);return false;
de ez nem a motorban levő víz hőmérségletét fogja neked mérni. a gyári helyére nem jó ha teszel valami jeladót?azért kéne ez a megoldás legalább , h valami infom legyen a hőmérsékletről.
kösz a linket és az infokat úraim
nem az számít hogy milyen a motorod, hanem hogy milyen autóba? capriba fehér kell, sierrába asszem sárga, a többit nem vágom.Árpi wrote:Köszönöm uraim a segítséget![]()
, megpróbálkozom a dologgal majd csak lesz belőle valami
högombábol milyen szinűt vegyek a műszerem 2.8 as ?.:D
Bogyo28 wrote:nem az számít hogy milyen a motorod, hanem hogy milyen autóba? capriba fehér kell, sierrába asszem sárga, a többit nem vágom.Árpi wrote:Köszönöm uraim a segítséget![]()
, megpróbálkozom a dologgal majd csak lesz belőle valami
högombábol milyen szinűt vegyek a műszerem 2.8 as ?.:D
én a 87-77-re szavaznék. Ugyan zárt rendszerben szokott sokszór lenni hogy elmehet a víz száz fok fölé is mert a nyomás miatt még nem forr fel, de az már szerintem az oroszlán bajszának erős huzogatása. onnan már egy pillanat és felforr. ráadásul a 20+ éves hűtők sem biztos hogy jól kultiválnák ezt.Árpi wrote:Üdv, 2.9 motorhoz beraktam a gyári hötöjét , kérdés az lenne h mekkora höfokon kapcsoljon a hutöventi kapcsoló ? van 87-77 fok os meg 100-95 fok közötti .Köszönöm
ezzel csak az a gondom, hogy ha jól emlékszem a mi cuccaink azok 32 mm-esek, tehát ez lehet hogy nagy lesz rá. meg ha elvágod, akkor lehet hogy valami keskeny bilincsel tudod csak rárakni, de ki kell próbálni hogy mennyire hajlítható. vagy nézz be Kalászon az autópatikába, elég sok vizcsövük van, én szoktam ott válogatni mindenféle kanyarokból ami kiadhatja hogy nálam mi kell. ha pl egy vastagabb drótból lehajtod hogy neked kb mi kell, akkor még a turkálás is egyszerübb.Árpi wrote:Köszönöm , én is erre gondoltam :D viszont a vizcsöveim nem passzolnak de találtam univerzálisat ez jó lehet?
http://www.eautosbolt.hu/?page=Products ... ct&id=1184" onclick="window.open(this.href);return false;
Nekem volt hasonló, de mivel abban nem volt szövet nyúlt mint a gumi amikor bemelegedett. Új jöttem haza annó a Balatonról, hogy rá volt tekerve vagy 3 méter vezeték meg ráraktam vagy 8-10 bilincset. Még jó hogy volt nálam. Így is úgy nézett ki melegen mint a kötözött sonka.Árpi wrote:Köszönöm , én is erre gondoltam :D viszont a vizcsöveim nem passzolnak de találtam univerzálisat ez jó lehet?
http://www.eautosbolt.hu/?page=Products ... ct&id=1184" onclick="window.open(this.href);return false;