Page 5 of 8

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sat Jul 30, 2011 10:02 am
by daytona
Szepek ezek a felnik!!! Viszont valami pogacsakat meg beraknek alajuk...

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sat Jul 30, 2011 12:43 pm
by Süni
daytona wrote:Szepek ezek a felnik!!! Viszont valami pogacsakat meg beraknek alajuk...
Így is olyan nehéz, mint a sár! 8-)

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sat Jul 30, 2011 12:56 pm
by White Shark
Előre sajnos így is kellett egy fél coll mert beleért az állítható futóműbe, hátra meg nem lehet mert 2 collal le van ültetve ésbe vannak hajtva a peremek nincs túl sok hely a doblemeznél .A gumik is úgy vannak összeválogatva , hogy elöl per-60 ,hatul per 40 ,14 coll-onígy már jól betapad a segge,csapatáskor is.A tranzit rugó miatt ki kellett venni a konikat ,visszakerültek a gázosok mar nem pattog annyira.

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sat Jul 30, 2011 9:34 pm
by FEFE
daytona wrote:Szepek ezek a felnik!!! Viszont valami pogacsakat meg beraknek alajuk...
Csak képen ilyen szépek! :mrgreen:

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Mon Aug 08, 2011 10:59 am
by Franky
Hát FEFE jó sokat megélt a kocsi Nálad.Kapott jobbost balost.Igazi profi bunyós lett a verda mert még mindíg jól néz ki.Elszánt csóka vagy!:-)2x megépíteni:-)Nekem egyébként a kockalámpa bejött!

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sun Feb 26, 2012 9:37 pm
by FEFE
Zetec Project
zetec 009.jpg
zetec 009.jpg (94.3 KiB) Viewed 9520 times
Eredeti Mondeo karter
zetec 003.jpg
zetec 003.jpg (113.22 KiB) Viewed 9520 times
Eredeti olajpumpa cső
zetec 001.jpg
zetec 001.jpg (90.7 KiB) Viewed 9520 times
Csupaszítva
zetec 002.jpg
zetec 002.jpg (67.76 KiB) Viewed 9520 times
Sierra 1.8 CVH olajcsővel
zetec 004.jpg
zetec 004.jpg (80.3 KiB) Viewed 9520 times
Hogy elférjen az olajcső le kellett vágni a csavar fejét
zetec 005.jpg
zetec 005.jpg (94.78 KiB) Viewed 9520 times
Sierra 1.8 CVH Olajteknővel hogy elférjen a Capri bölcsőtől
zetec 006.jpg
zetec 006.jpg (108.34 KiB) Viewed 9520 times
zetec 007.jpg
zetec 007.jpg (113.57 KiB) Viewed 9520 times
zetec 008.jpg
zetec 008.jpg (64.71 KiB) Viewed 9520 times

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sun Feb 26, 2012 9:40 pm
by FEFE
Hosszbordás szíj is megoldva
zetec 012.jpg
zetec 012.jpg (111.94 KiB) Viewed 9520 times
zetec 010.jpg
zetec 010.jpg (113.98 KiB) Viewed 9520 times
zetec 011.jpg
zetec 011.jpg (101.55 KiB) Viewed 9520 times
zetec 013.jpg
zetec 013.jpg (105.13 KiB) Viewed 9520 times
Folyt köv..

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sun Feb 26, 2012 9:42 pm
by proteus
Injektorral lesz összerakva?

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sun Feb 26, 2012 9:44 pm
by FEFE
proteus wrote:Injektorral lesz összerakva?
Igen! ;-)

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Sun Feb 26, 2012 9:53 pm
by nyujoe
...hét közepén akartam felhívni faterod hogy nincs e folyamatban valami zetec építés nálatok :lol:
...de ezek szerint már hallottam róla csak nem emlékeztem :mrgreen: ...mondjuk még most sem rémlik hogy hol... :mrgreen:

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Wed Feb 29, 2012 10:36 pm
by Jatis
Ha kicserélted volna a Mondeo vízpumpát Escortéra, akkor elég lett volna csak egy vezetőgörgő és nem állna hátrafelé a csőcsatlakozás.
Mondjuk ahhoz kell egy másik ékszíjtárcsa is, mivel az bordázott és nem sima.

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Wed Feb 29, 2012 10:39 pm
by Jatis
Így ni.
IMG_0353.JPG
IMG_0353.JPG (164.2 KiB) Viewed 9451 times

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Wed Feb 29, 2012 10:43 pm
by FEFE
Jatis wrote:Ha kicserélted volna a Mondeo vízpumpát Escortéra, akkor elég lett volna csak egy vezetőgörgő és nem állna hátrafelé a csőcsatlakozás.
Mondjuk ahhoz kell egy másik ékszíjtárcsa is, mivel az bordázott és nem sima.
Igen gondoltunk erre a megoldásra is.
Még semmi sem végleges, ez is egy alternatíva.

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Wed Feb 29, 2012 10:48 pm
by FEFE
Jatis wrote:Így ni.
IMG_0353.JPG
Igen, de nekünk pont másik oldalon van a hűtő alsó csatlakozás.
Mindenképp agyalás kell, nem sok hely van a tűzfal meg a moci között.
Vannak már ötletek, csak idő kérdése.

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja

Posted: Thu Mar 01, 2012 8:39 am
by White Shark
Az alsó hűtőcső és a szíjtárcsa megoldások az egyszerűbb dolgok közé tartoznak, viszont a termosztátház átrakása előre vagy oldalra már nem kis fejtörést okoz,a Caprin a blokk és a tűzfal között kb 4-5 cm marad,az eskort vízpumpa kb 13000 a szíjtárcsa meg terem.