Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Sun Dec 07, 2008 9:03 pm
Az ilyen elég ritka baleset.
Igen, és ezek általában velem rendre meg is történnek. Bogyó vezetett rá a megoldásra, pont az eset előtt adott másik önindítót, hogy sürgősen cseréljem le... Nem hiába lett Ő a főnök!!!szszaby wrote:Az ilyen elég ritka baleset.
én az ilyen szituk elkerülése végett felpaokltam egy ilyet:vasparipa wrote:A múlt héten cseréltem ki a lengőkarokat az autómon. Lent püföltem az aknában, hogy ugorjon szét, és mikor mászok ki, látom, hogy az utastérből dől a füst, a gyújtáslámpa világít, slusszkulcs meg a zsebemben!!!![]()
![]()
... Az akksim a csomagtartóban, rohanok hátra, saru gyorsan le ( még akkor is le szoktam venni egyébként, ha a kerékbe pumpálok
), majd mikor a füst eloszlott, látom, hogy az egyik kábelem szénné égett, megjelölve a jobb hátsó üléstámlát!!! Mint utóbb kiderült, a már egy ideje rakoncátlankodó önindítóm zárta rövidre önmagát, a kalapácsütések hatására...nem sok hiányzott
Igen, már beszéltünk róla! :DBogyo28 wrote:én az ilyen szituk elkerülése végett felpaokltam egy ilyet:vasparipa wrote:A múlt héten cseréltem ki a lengőkarokat az autómon. Lent püföltem az aknában, hogy ugorjon szét, és mikor mászok ki, látom, hogy az utastérből dől a füst, a gyújtáslámpa világít, slusszkulcs meg a zsebemben!!!![]()
![]()
... Az akksim a csomagtartóban, rohanok hátra, saru gyorsan le ( még akkor is le szoktam venni egyébként, ha a kerékbe pumpálok
), majd mikor a füst eloszlott, látom, hogy az egyik kábelem szénné égett, megjelölve a jobb hátsó üléstámlát!!! Mint utóbb kiderült, a már egy ideje rakoncátlankodó önindítóm zárta rövidre önmagát, a kalapácsütések hatására...nem sok hiányzott
http://cgi.ebay.co.uk/Battery-Isolator- ... 240%3A1318" onclick="window.open(this.href);return false;
egyetlen mozdulattal mindenféle kulcs és egyéb segédeszköz nélkül lehet áramtalanítani, pofásan néz ki, nem kokány, egyszerüen beépíthető és univerzális.... tudom ajánlani, főleg az olyan vasakba ahol hátra került az akku, és a szép kis hegesztőkábelek az egész kasztni vonalán végig futva jutnak el a motorig...
Az enyémnek is nekiállhatnál ..... 8)Zacy wrote:Történt az év utolsó előtti napján, hogy párom és én elindultunk kicsi kocsinkkal rokonokhoz, amikor is a már meleg szépen duruzsoló motor termelte meleget be akartam táplálni az utastérbe, hogy levigye a jeget a szélvédőről, amikor is a fűtéskapcsoló üzembe helyezése után semmi nem történt. Jött a módosított terv, lassan haladva, kihasználva a menetszelet lenyomattam a szélvédőről a jeget. Ma, újév első napja szereléssel telt. Kivettük párommal az egész fűtőegységet. Szétkaptam és nekiálltam a takarításnak. Kiszedtem a fűtőradiátort. Egész jó állapotban volt, nekiálltam kimosni. Kapott tiszta 20%-os ecetet meg rozsdamarót hígítva. Abban minden volt még Yoda mester is. Iszonyat mi volt benne, forró vízzel meg levegővel kinyomattam belőle a szmötyit amíg tiszta víz nem jött. 4 Baron lenyomáspróbáztam nem folyat sehol. Jött a ventilátor ami nem akart menni. hamarosan láttam is a problémát: valaki jól bezsírozta, ami a hidegben nem folyik hanem ragad. kipucoltam, felszabályoztam és szépen kikapartam a komutátor szeleteket, összeraktam, beolajoztam és mint az állat olyan gyorsan és olyan szépen csendben forog. Remélem az olaj jobban beválik ott mint a zsír. Holnap rakom vissza a helyére, majd megírom mi lett a javítás végeredménye.
Iván wrote:neked kimondottan forró levegő jön be vagy csak meleg esetleg langyos.....?
Lehet a műszered nem az igazi. Nekem az volt a gond hogy 72 fokos termo volt benne, ráadásul mellette nem volt tömítés így a víz tulajdonképpen arra ment amerre akart. Most dobtam bele egy 92 fokosat. Most király és jó a fűtésem is.Iván wrote:épp hogy kimászott a kékből?nekem még a grafikát se éri el a mutató....
Kicseréltem a termosztátomat is. Új van benne. Azért takartam le a hűtőmet mert egy 100mm vastag nagy tepsi hűtő van benne, túlhűti a motort. A gyári hűtővel lehet hogy jó a fűtés, de ezzel a nagy hűtővel nemigazán.holecz wrote:Azért azzal a "hűtőletakarással" én vigyáznék!
:?Nem tesz jót a motor optimális működésének. Először inkább a termosztát lecsekkolása, majd ha szüksges cseréje, mint "kartonpapírosfűtésjavítás".Természetesen ha a fűtőradiátor a hibás akkor azt is cseréljük ha lehet. (már szopt@m egy pár Fordommal így) :?