Page 5 of 8

Re: Ati Capri

Posted: Fri Mar 20, 2009 6:46 pm
by Geriike
Tényleg jó lett, grat! Az egyetlen baj, hogy én is hasonlóra gondoltam, egy két alkatrész már el is készült hozzá! Annyi a különbség, hogy én a sárvédőkkel való találkozásnál jobban le szeretném kerekíteni, illetve a levegőbeömlő rész feljebb lesz, közvetlenül a hűtőrács alatt, illetve a hűtőrács lesz egyedi, a lámpák abba lesznek beültetve és a középső részen, ahol az eredeti hűtőrács volt ott beljebb fog menni! A géptetőt én nem akarom átalakítani, de én is ezt a V-alakot képzeltem el a köténylemeznek! Én amikor először felvetettem az elejének az átalakítását akkor kaptam rendesen, (olvasd el a fórumon) , örülök hogy törted az utat előttem:D , de tényleg nagyon jó lett!!!

Re: Ati Capri

Posted: Fri Mar 27, 2009 4:20 pm
by Blant
Csak annyit mondok: hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :twisted: :twisted: :twisted: :ru:

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 7:29 am
by aticapri
Vettem előre féknyergeket. Honnan tudom megállapítani milyen autóé(Ford) volt? Vagyis értitek mire gondolok, hogy milyen felujjítót vegyek hozzá.Jó lenne felújjítani, ezért kellene nekem ez az info. Hétvégén tudok képet lőni róla.

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 8:11 am
by Süni
aticapri wrote:Vettem előre féknyergeket. Honnan tudom megállapítani milyen autóé(Ford) volt? Vagyis értitek mire gondolok, hogy milyen felujjítót vegyek hozzá.Jó lenne felújjítani, ezért kellene nekem ez az info. Hétvégén tudok képet lőni róla.
Hány dugattyús ? Dugattyúátmérő ?

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 9:15 am
by aticapri
2 dugattyú, átmérő pedig nagyobb mint a 2,0 v6osomé

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 9:17 am
by Süni
aticapri wrote: átmérő pedig nagyobb mint a 2,0 v6osomé
Köszi. :?

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 10:23 am
by aticapri
Süni wrote:
aticapri wrote: átmérő pedig nagyobb mint a 2,0 v6osomé
Köszi. :?

Jóvanna, há nincsen nálam a papírom, mingyááá megnézetem valami okossal otthon....

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 11:20 am
by aticapri
No, 54es átmérővel rendelkezik a dugó

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 11:28 am
by Kenny
aticapri wrote:No, 54es átmérővel rendelkezik a dugó
2 dugattyús 54-es, hát pedig ez az M16-os (pl. Capri) nyereg adatai. De ha jól tudom volt Mk2 Escorton és talán Granadán is.

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 12:03 pm
by Süni
Kenny wrote:
aticapri wrote:No, 54es átmérővel rendelkezik a dugó
2 dugattyús 54-es, hát pedig ez az M16-os (pl. Capri) nyereg adatai. De ha jól tudom volt Mk2 Escorton és talán Granadán is.
Csak így nem igaz az a tétel, hogy nagyobb, mint ami a V6-on van. Az M16-ot meg mi alapján jelented ki ? Csak mert volt ATE (ez az M16), meg Girling rendszerű is, és mindkettő 54-es. :wink:

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 4:11 pm
by aticapri
Hogy tiszta legyen ma este lefotózom, holnap feltöltöm. Megnézem van e rajta írás.

Re: Ati Capri

Posted: Thu Apr 02, 2009 4:22 pm
by Kenny
Süni wrote:
Kenny wrote:
aticapri wrote:No, 54es átmérővel rendelkezik a dugó
2 dugattyús 54-es, hát pedig ez az M16-os (pl. Capri) nyereg adatai. De ha jól tudom volt Mk2 Escorton és talán Granadán is.
Csak így nem igaz az a tétel, hogy nagyobb, mint ami a V6-on van. Az M16-ot meg mi alapján jelented ki ? Csak mert volt ATE (ez az M16), meg Girling rendszerű is, és mindkettő 54-es. :wink:
:roll: Caprin is volt kisebb nyereg, bár szerintem csak az I-eken. ATE-Lucas is volt, és a felújító szetthez azt tudni kell majd hogy milyen fajta.

Girling? Ez lenne az a sz@r utángyártott amibe nem jó a szélesítés?
Az M16-al a méretre akartam utalni, nem a tipusra. Akkor elnézést a helytelenségért. :wink: :)

El kell olvasni mi van a nyeregre írva és rögtön kiderül melyik az.

Re: Ati Capri

Posted: Fri Apr 03, 2009 12:20 pm
by aticapri
Akkor szerintem ráb*sztam....

Re: Ati Capri

Posted: Fri Apr 03, 2009 12:22 pm
by aticapri
ez is...

Re: Ati Capri

Posted: Fri Apr 03, 2009 2:44 pm
by aticapri
Ha ez a nyereg kaki akkor veszek másikat inkább.