Page 5 of 13
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Sat Apr 02, 2011 9:52 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
ma felélesztetem a tranyót a téli álmából. nekem abban 1.5 v4 van, cologne. nekem abban más tipusu gyujtástörzs van, más benne a rotor, de ugyanolyan a fedél rajta, mint amit te vateráztál. tehát az nem igaz hogy csak essex blockra jó, az viszont igen, hogy a tiedre nem ez való....
Azért írtam azt is, hogy angol elosztóra, tehát nem csak essex. A mifélénken is ilyen volt, de én kicseréltem bosch-ra.
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Tue Apr 05, 2011 8:25 pm
by Gáborka
Tiszteletem az Uraknak
Hálásan köszönöm minden Kedves Márkatársamnak a felbecsülhetetlen segítségeteket,apró dolgoknak tűnhetnek ezek ,de nekem hatalmas segítség az amúgy elég döcögős történetben,de ha lassan is egyszer csak elkészül valamennyire a Kicsike... Elektromosság terén sajna elég gyík vagyok

,kaptam ugyan egy Kedves Márkatársamtól

szerelési útmutatót de az nem igazán tér ki az alábbi dolgokra (vagy ha igen én nem látom

)
A gyújtótrafóról a két kis pipás kábel hova megy?
Az önindítóra hány kábel megy és hogyan?
Az akksi pozitív kábele honnan megy ,és ilyesmik ill az osztófejen lévő vákumcuccnak a csövét mire kell kötni?A motor le van testelve valahova...(sajnos nem adja magát a dolog mert valami p.. annó jól szétbarmolta) esetleg ha valaki valamilyen képes ábrával is szolgálna nagy lenne a boldogság

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Tue Apr 05, 2011 10:01 pm
by nyujoe
A gyújtótrafóról a két kis pipás kábel hova megy?
Az egyik a gyújtás elosztón lévő kondira, a másik a gyújtás kapcsolóhoz menő kötegbe.
Az osztófejen lévő vákumcuccnak a csövét mire kell kötni?
A karburátorra.
...így hirtelen ennyi, aztán majd mondják a guruk is

néhány kép:
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Tue Apr 05, 2011 10:19 pm
by szszaby
Pöpecül néznek ki.

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Apr 06, 2011 7:51 am
by Natalie Driver Gabe
Gáborka wrote:... Elektromosság terén sajna elég gyík vagyok

:
na ezzel nem vagy egyedül
Gáborka wrote:
Az önindítóra hány kábel megy és hogyan?
nálam úgy van hogy az akksi +ja megy egyszer a inditómotorra és ugyanoda megy a generátor vastag kábelje is.
Gáborka wrote:... A motor le van testelve valahova..?
Nálam a kasztnihoz van testelve. a motor bal oldalán a motorszám alatt van egy menetes furat ott csatlakoztattam az akksi negatívját is.
Azt hozzá kell tenni hogy nálam az akksi ki van költöztetve a motortérből.
Képet nem tudok feltenni sajnos
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Apr 06, 2011 6:18 pm
by Gáborka
Köszönet az uraknak ez is nagy segítség

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Thu Apr 07, 2011 8:40 pm
by gigford
Gáborka wrote:Köszönet az uraknak ez is nagy segítség

Gyönyörű ez a motortér!
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Apr 08, 2011 9:07 am
by Natalie Driver Gabe
A fehér blokk a fekete HF el.
Mennyire gyönyörű

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Apr 08, 2011 9:27 am
by szszaby
Natalie Driver Gabe wrote:A fehér blokk a fekete HF el.
Mennyire gyönyörű

V4

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Apr 08, 2011 10:25 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Natalie Driver Gabe wrote:A fehér blokk a fekete HF el.
Mennyire gyönyörű

V4

Én a szinkompozíciórqa értettem

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Apr 08, 2011 10:50 am
by szszaby
Tudom, de akkor se nem hagyhattam ki.

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Apr 08, 2011 11:14 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Tudom, de akkor se nem hagyhattam ki.

Mondjuk kiváncsi lennék mennyire tartós az a fehér.
Mondjuk egy hosszab út után nem lesz-e sárgás.
bár lehet ezt a szekeret csak tologatják kiállításről kiállításra.
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Fri Apr 08, 2011 5:57 pm
by Gáborka
szerintem sem sűrűn brummog a szépség....a patikában sincs ilyen tisztaság

de gyönyörű az biztos
Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Apr 20, 2011 7:49 pm
by Gáborka
Tiszteletem az uraknak
Esetleg megmérné valaki nekem a kesztyűtartójának(a piros rész érdekelne ajtótól ajtóig) a paramétereit(hossz,mélység)

köszönet érte előre is

Re: MK I 1.5 V4
Posted: Wed Apr 20, 2011 7:55 pm
by szszaby
129 és 15 cm