Page 5 of 51
Posted: Sun Jun 18, 2006 10:36 am
by FehérCapri Sanca
Tegnap váltottam egy rosszat, hogy a fene egye meg, de nagyon kellett a lelkemnek az a kis versenyzés, hát olyat reccsent a váltóm, mint állat. Azóta 1-2-3-5-ben olyan hangja van, mintha hátramenetben huzatnám a kocsit, de a négyes tiszta maradt, ott nincs semmi hangja. Veszi a sebességeket, bár a rükvercnél reccsen, ha beváltok. Ráadásul a kilóméterórám sem megy, mert állítólag a Cz. Robi szerint elszállt benne egy alkatrész, amit csak váltószétszedésnél lehet cserélni, ami 30ezernél indul... (?) Ha minden igaz, ma megnézzük Balage-zsal a szerkentyűt Érden, remélem, odáig kibírja az utat!
Végre itt a jó idő, nehogymá...
Mennyibe fájhat egy másik, működő váltó, ha ennek a felújitása az egeket verdesné? Jobban járnék egy egyszerű cserével vagy szerelgessük? milyen alternatívák vannak? Van valakinek tippje, megjegyzése, esetleg BIZTOSAN működő sor4-es sierra váltója? Most így hirtelen még egy négyes angol is megtenné, úgy is ki akartam próbálni... Viszont bármilyen a megoldás, SOS kellene, SZERELÉSSEL, HOZZÁÉRTÉSSEL együtt!
Kurvaélet...

Posted: Sun Jun 18, 2006 10:41 am
by gizmo
Hi!
Balage-nak nagy gyakorlata van, multkor Terka gépében cseréltünk váltót... ha másik kardán is kell, azt elég macerás lesz szerezni, legjobb lenne ha találánál egy olyan váltót mint ami most van benne...

Posted: Sun Jun 18, 2006 10:45 am
by FehérCapri Sanca
Ez tuti, Balage hozzáértésében egyáltalán nem kételkedem, ő volt az első, akit felhívtam ez ügyben, s mint vártam, ma már fogad is. A gondom az, hogy gyorsan szeretném megoldani a dolgot, akár egy másik váltóval, amit kicsit később fizetek ki, mert nemsokára megjön a pénzem, akkor nem lesz gond, de nem szeretnék autó nélkül maradni se a jó idő, se pedig a munkáim miatt...
Posted: Sun Jun 18, 2006 12:24 pm
by Blant
szerintem e sierrásoknál is akadhat éppen ilyen váltó. sok sierrán volt ilyen. szerintem próbáld ott. A Te Caprid állt multkor Rókahegyen?
Üdv! Bence
Posted: Sun Jun 18, 2006 11:11 pm
by CAPRI-3
megoldódott 8)
mert itt mindenki olyan jófej és mert szeretem Sanca barátom nagy búra fejét :D
Posted: Mon Jun 19, 2006 7:02 am
by gizmo
Posted: Mon Jun 19, 2006 1:17 pm
by FehérCapri Sanca
Blant wrote:szerintem e sierrásoknál is akadhat éppen ilyen váltó. sok sierrán volt ilyen. szerintem próbáld ott. A Te Caprid állt multkor Rókahegyen?
Üdv! Bence
Hi!
Nem hiszem, mert nem is tudom, hol van az a Rókahegy...
Azaz nem tudom, lehet, hogy én voltam, hiszen fogalmam sem lehetett, hogy éppen akkor hol is vagyok...

Posted: Mon Jun 19, 2006 1:31 pm
by FehérCapri Sanca
CAPRI-3 wrote:megoldódott 8)
mert itt mindenki olyan jófej és mert szeretem Sanca barátom nagy búra fejét :D
Hehehe, szóval ahogy mondottam, vasárnap kiautóztam Balage-hoz, hogy vigyorba szedjük a ráncokat. Mialatt mentünk ki Érdre, jött egy telefon, German üzent, hogy van váltó, mehetünk! Nosza, több se kellett, irány Horány, de sajnos az a váltó nem volt toppon, ezért törtük a fejünket, hogyan tovább, majd "Hííííívjukmááááfeel a Remetéééét"-című előadás, és egy jó kis túra után ott pihent mellettünk a zsír váltó, ami most Érden van Balage garázsában, elvileg holnap rakjuk be a cuccot az ő irányításával. Szóval ÓTVAR NAGY THX Lacinak és Tibinek, mert reggel dobtam fel ide a témát, de 3 váltóinfó is jött a képbe, nagyon kösz a gyors és összetartó segítséget mindenkitől.
Viszont külön köszönet illeti Balage-t, ugyanis addig el sem engedett, amíg el nem fogadtam tőle a BalageCaprit, azaz az ő 2.8-as fehér Disznóját, amiből az előbb is rohadt nehezen szálltam ki, mert még mindig remeg térdem-zsákom, akkora feeling ez a V-motor...

(Azt már tudom, hogy majd az új hátsógumi-garnitúrádba be kell szállnom...

)
Szóval ilyen szerelőbarátot még nem látott a világ. Most komolyan, ki adná oda a saját Capriját napokra (amit minden nap használ), amíg a cimbié váltódefektes és meg nem javítják?? Hát ő, Balage. Le a kalappal, Balázs, még egyszer nagyon köszönöm! Full riszpekt. Rengeteg kellene belőled ebbe az országba...
Posted: Mon Jun 19, 2006 1:48 pm
by gizmo
az igen!

Balázs már nekem is igen sokmindenben segített... Ahogyan a German "család" is, Capri-3, B. Balázs... vannak ám itt jó fej emberek!
akkor most nálad van a Balage caprija? Ajjjajjj.....

Posted: Mon Jun 19, 2006 3:44 pm
by FehérCapri Sanca
Posted: Mon Jun 19, 2006 4:54 pm
by German Capri
Ha tudunk segítünk egymásnak ez a lényeg ezért vagyunk CAPRISOK:)Nameg persze baszogatjuk is egymást nem gyengén néha,de ez is kell milyen uncsi lenne ha minden szép és jó lenne:)A felajánlás tényleg szép dolog volt Balage kollégától!!!!!!!!!!!!
Posted: Mon Jun 19, 2006 6:47 pm
by balagecapri
Azért ha kész lesz Sanca autóját is leteszteljük ám!

A hetvenesen együtt mentünk egy darabig de hátulról mást se hallottam csak guminyikorgást! :D De hát ezért szeretjük a CAPRIT nem??????

Posted: Mon Jun 19, 2006 8:08 pm
by FehérCapri Sanca
balagecapri wrote:Azért ha kész lesz Sanca autóját is leteszteljük ám!

A hetvenesen együtt mentünk egy darabig de hátulról mást se hallottam csak guminyikorgást! :D De hát ezért szeretjük a CAPRIT nem??????


Posted: Tue Jun 20, 2006 12:50 am
by FehérCapri Sanca
Fúvazze, most jöttem haza, a pénzem benzinben fekszik (feküdt), azért ez az induló nyomaték kicsit más! Kell egy kurvanagy 2.8...
Vagy nagyobb...

Posted: Tue Jun 20, 2006 1:34 am
by Blant
FehérCapri Sanca wrote:Blant wrote:szerintem e sierrásoknál is akadhat éppen ilyen váltó. sok sierrán volt ilyen. szerintem próbáld ott. A Te Caprid állt multkor Rókahegyen?
Üdv! Bence
Hi!
Nem hiszem, mert nem is tudom, hol van az a Rókahegy...
Azaz nem tudom, lehet, hogy én voltam, hiszen fogalmam sem lehetett, hogy éppen akkor hol is vagyok...

Dehonnem te voltál Ombre... Le is fotóztalak... Ott figyel a Boss MkIII matrinca a vason nem, most nézem, hogy az az aláírásod...
Na csak hogy tudd, mikor ott csillaghegynél felmész a meredeken, abba az új lakóparkba, na az a rókahegy. lehet üröm felől is menni

Na ugye..
Örülök az új váltódnak. Balage télleg full respect. nekem is segített már soxor.. Pl mikor nem jól tudtam, hogy mi a hengerek számozásának menete a V6on
