Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Fri Mar 16, 2012 9:20 pm
A poli szilentek is bekerültek a lengőkarokba.
Akkor még sok mindent nem láttál.Bogyo28 wrote:Zsír!
jopofa az osztofedélbe épített trafó, ilyet még nem láttam, de tetszik.
Sok retket levakartam róla, hogy alatta ne rozsdásodjon tovább. Dobozos fújóssal meg hiába festem le, ezen a helyen nem sokáig tart.Bogyo28 wrote: a gátlószár-stabrud-lengőkar azért megérdemelne egy festést ha már ilyen szép moci kerül a motortérbe![]()
Főleg Toyotákban ugye.szszaby wrote:Akkor még sok mindent nem láttál.Bogyo28 wrote:Zsír!
jopofa az osztofedélbe épített trafó, ilyet még nem láttam, de tetszik.Japó autókban is sűrűn előfordul.
Abban főleg, az essexemben is ilyenből van a gyújtás, csak én kiköltöztettem a trafót.Süni wrote: Főleg Toyotákban ugye.
Külhonból való, de nagyon jó mert drótspirál van benne és hajlításkor se rogyik be.adam wrote:@Szszaby: mi az a fekete univerzálisnak kinéző vízcső? beszerezhető valahol?
Rendelhető vagy Gigford szerzi be és hozza haza?szszaby wrote:Külhonból való
adam wrote:Rendelhető vagy Gigford szerzi be és hozza haza?szszaby wrote:Külhonból való
még egy kérdés a témában. ránézésre a drót spirál alakban fut végig a csőben. ha ez tényleg így van, kell e hozzá spéci bilincs, vagy egy mezei csőbilincsel felrakható e? este meg kell mérjem a kozé csöveit, asszem az 32-s...gigford wrote:Tudok intézni, 15 font egy méter belőle, ki lehet választani az átmérőt:
http://www.ebay.co.uk/itm/Flexible-EPDM ... 896215e731" onclick="window.open(this.href);return false;
Köszi az infot Lóri, de még futunk egy kört ebben a témában Sünivel is.Bogyo28 wrote:még egy kérdés a témában. ránézésre a drót spirál alakban fut végig a csőben. ha ez tényleg így van, kell e hozzá spéci bilincs, vagy egy mezei csőbilincsel felrakható e? este meg kell mérjem a kozé csöveit, asszem az 32-s...gigford wrote:Tudok intézni, 15 font egy méter belőle, ki lehet választani az átmérőt:
http://www.ebay.co.uk/itm/Flexible-EPDM ... 896215e731" onclick="window.open(this.href);return false;