Capri Mk1 - Kapeti
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
A "belül" sztem a kárpitozást jelenti.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Jól mondod ,én is erre gondoltam!
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Szia! Udv itt! Csak most olvasom ezt a topikot...Sok sikert es kitartast a projekthez!!! 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Kapeti
- márokosanistudnézni
- Posts: 84
- Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Sziasztok!
Nem bírtam ki, ma délután már szerelgetnem kellett.
Az első futómű került a műtőasztalra.
Az egyik fékmunkahenger sajnos benn maradt, még nem tudom
hogyan csalom ki. A többi sem volt vidám látvány, sajnos lepattogzott
a keménykróm bevonat pár helyen.
Egyébként élmény volt szerelni, semmi sem volt brutálisan összerohadva,
és szemet gyönyörködtető látvány, mikor 40 év múltán újra előkerülnek
megmunkált felületek teljesen épen.
Kérdés: Amíg az én Haynes könyvem megérkezik, megmondaná valaki, mennyi a minimális vastagsága a féktárcsának?
Köszi
Üdv
P.
Nem bírtam ki, ma délután már szerelgetnem kellett.
Az első futómű került a műtőasztalra.
Az egyik fékmunkahenger sajnos benn maradt, még nem tudom
hogyan csalom ki. A többi sem volt vidám látvány, sajnos lepattogzott
a keménykróm bevonat pár helyen.
Egyébként élmény volt szerelni, semmi sem volt brutálisan összerohadva,
és szemet gyönyörködtető látvány, mikor 40 év múltán újra előkerülnek
megmunkált felületek teljesen épen.

Kérdés: Amíg az én Haynes könyvem megérkezik, megmondaná valaki, mennyi a minimális vastagsága a féktárcsának?
Köszi
Üdv
P.
- Attachments
-
- P1140789 (Small).JPG (61.76 KiB) Viewed 7170 times
-
- P1140793 (Small).JPG (73.6 KiB) Viewed 7170 times
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
11,4 mm. de ha már úgyis OT a cél (de fék esetén meg egyébként is), ezeket a dolgokat kérdés nélkül újra kell cserélni. fém és gumi fékcsövek, dugattyú, karmanytúk, tárcsák, betétek stb. a gyári fék nem túl erős, de ha már ilyen, legalább legyen jó állapotu.Kapeti wrote:Sziasztok!
Nem bírtam ki, ma délután már szerelgetnem kellett.
Az első futómű került a műtőasztalra.
Az egyik fékmunkahenger sajnos benn maradt, még nem tudom
hogyan csalom ki. A többi sem volt vidám látvány, sajnos lepattogzott
a keménykróm bevonat pár helyen.
Egyébként élmény volt szerelni, semmi sem volt brutálisan összerohadva,
és szemet gyönyörködtető látvány, mikor 40 év múltán újra előkerülnek
megmunkált felületek teljesen épen.
Kérdés: Amíg az én Haynes könyvem megérkezik, megmondaná valaki, mennyi a minimális vastagsága a féktárcsának?
Köszi
Üdv
P.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Tarcsak, betetekbol, fekcsovekbol, karmantyukbol en is ujat javasolok. Szerintem van 2 meg jo allapotu gyari elso feknyergem, de azok is termeszetesen felujitasra szorulnak - cserebe viszont jok benne a dugattyuk. Bar oszinten szolva fogalmam sincs, mennyibe kerulhetnek ebbe a nyeregbe valo uj dugattyuk, lehet nem veszes az ar, es akkor egyertelmuen jobban megeri az uj....
Egyebkent van hasznalt fektarcsam is, meg boven vastag, de szabalyozni kene oket. Betetek is vannak jo allapotuak, 5+mm szeles ferodol resszel......hat ahogy dontesz.
Egyebkent van hasznalt fektarcsam is, meg boven vastag, de szabalyozni kene oket. Betetek is vannak jo allapotuak, 5+mm szeles ferodol resszel......hat ahogy dontesz.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Kapeti
- márokosanistudnézni
- Posts: 84
- Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Köszi az infókat és a felajánlásokat.
11,8mm vagyok most. Holnap kerül hozzám a donor autó, meglátom azzal mi a szitu.
Persze, amiből lehet, újat építek be. Első munkahenger külön nem létezik, ahogy láttam, csak
komplett féknyereg. Azzal gyorsan elmenne 70 darab ezres...
...
11,8mm vagyok most. Holnap kerül hozzám a donor autó, meglátom azzal mi a szitu.
Persze, amiből lehet, újat építek be. Első munkahenger külön nem létezik, ahogy láttam, csak
komplett féknyereg. Azzal gyorsan elmenne 70 darab ezres...

...
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Munkahenger nem is. De dugattyú az igen.Kapeti wrote:Köszi az infókat és a felajánlásokat.
11,8mm vagyok most. Holnap kerül hozzám a donor autó, meglátom azzal mi a szitu.
Persze, amiből lehet, újat építek be. Első munkahenger külön nem létezik, ahogy láttam, csak
komplett féknyereg. Azzal gyorsan elmenne 70 darab ezres...
...
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Capri MK1 1600ohv gyári értékek:Kapeti wrote:...
Kérdés: Amíg az én Haynes könyvem megérkezik, megmondaná valaki, mennyi a minimális vastagsága a féktárcsának?
tárcsa átmérő: 244,5mm
tárcsa vastagág: 12,7mm
tárcsa max ütés: 0,89mm
tengelyátmérő: 53,9mm
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Ez engem is érdekelne a gyári fékhez. Honnan, mennyiért lehet?Süni wrote: Munkahenger nem is. De dugattyú az igen.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Erre egyebkent a kompresszor jo megoldas.Kapeti wrote: Az egyik fékmunkahenger sajnos benn maradt, még nem tudom
hogyan csalom ki.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Kapeti
- márokosanistudnézni
- Posts: 84
- Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Sajnos 8 bar levegőnek állt ellen...
Majd megpróbálom melegítgetni még...
Majd megpróbálom melegítgetni még...
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
A lengőkarod gyári jó minőségű ha minden igaz, azt ne dobd ki. Fel kell újítani ha nem sérült, gömbfej + szilentek. A szilent akkor is szar ha jónak néz ki.
1980 Capri MK3
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Szia
Ha nagyon nem megy akkor vissza szoktam rakni felönteni valami használt folyadékkal a másik dugót betámasztom és nyomok egyet kettőt a pedállal. Ez be szokott jönni...de volt már olyan hogy satuban raktam össze a főfékkel...
csak megadja magát....
Ha nagyon nem megy akkor vissza szoktam rakni felönteni valami használt folyadékkal a másik dugót betámasztom és nyomok egyet kettőt a pedállal. Ez be szokott jönni...de volt már olyan hogy satuban raktam össze a főfékkel...
csak megadja magát....
Kapeti wrote:Sajnos 8 bar levegőnek állt ellen...
Majd megpróbálom melegítgetni még...
- Kapeti
- márokosanistudnézni
- Posts: 84
- Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Capri Mk1 - Kapeti
Tényleg létezik...
http://www.ebay.com/itm/Ford-Capri-Cort ... 416f64f528" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/Ford-Capri-Cort ... 416f64f528" onclick="window.open(this.href);return false;