Bogyo28 wrote:ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;



Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Bogyo28 wrote:ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...daytona wrote:Bogyo28 wrote:ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
![]()
wow! De legalabb van. Egyebkent erdekelne, hogy koppra ugyanaz a doboz, vagy azert bele vannak integralva modern utkozesvedelmi elemek...
lehet, hogy a régi szerszámokat vették meg ?Bogyo28 wrote:
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...
az a csapágy nem semmiBubor wrote:Megtörtént a motor kiemelés és a hanyatt esés, hogy hogy a fenébe működött eddig?
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?)![]()
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom( majd egyszer...
)
Ezt az alapjárat dolgot nem értem ,kifejtenéd?Bubor wrote:Nagyon köszönöm, hogy megnézted!( Lehet, hogy még áttérek én is a tárcsafanok közé... de akkor meg mi lesz a vizsgán?)
Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén![]()
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetnimert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámaszkonstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával, ha nagyon nem lenne alapjárat )