Page 5 of 11

Re: Poroszka

Posted: Sun Jan 12, 2014 11:43 pm
by daytona
paniperda wrote: :ru: Igen, szeretném azt a karbit. Amikor csak jársz Pest felé, szólj és valahogyan megoldjuk.
Köszönöm az érdekképviseletet! :-D
Karbi Pesten. Ma szereltem le a mocirol, teljesen egeszben van. BP-n a III. keruletben mozgok, de jarok Budaorsre is, illetve az uj nullason is szoktam cikazni.

Re: Poroszka

Posted: Mon Jan 13, 2014 12:34 am
by paniperda
daytona wrote:
paniperda wrote: :ru: Igen, szeretném azt a karbit. Amikor csak jársz Pest felé, szólj és valahogyan megoldjuk.
Köszönöm az érdekképviseletet! :-D
Karbi Pesten. Ma szereltem le a mocirol, teljesen egeszben van. BP-n a III. keruletben mozgok, de jarok Budaorsre is, illetve az uj nullason is szoktam cikazni.
Köszönöm! Pü ment.

Re: Poroszka

Posted: Tue Jan 14, 2014 11:52 pm
by Töcs
Töcs wrote:
paniperda wrote:
Bogyo28 wrote:MK3-ban más a müszer. legegyszerübb teszt, hogy ha leteste,ed a vezetéket, föl kell mennie a mutatónak nagyon gyorsan a legtetejére. a rezgőnyelves fesztabot érdemes IC-sre cserélni. meg a hátsó folia szokott még szar lenni a müszercsoport mögött...
Kiteszteltem, testre felmegy maxra. Aztán fogtam egy pótméteres ellenállást, és azzal mértem ki, hogy milyen ellenállásra hogy reagál.
Amint lesz egy kis időm, akkor leszedem a műszerfalat és benézek alá.

Más: ti mit kezdtetek a kipurcant csomagtartó teleszkóppal?
Innen lehet rendelni mindenfélét, van valakinek tapasztalata a céggel?
http://webshop.moliton.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gondoltam lemérem a paramétereit és rendelek egy újat.
nekem valami mondeojé van benne, kicsit erősebb meg kicsit unixos, talán még túl olcsó sem volt de ahogy rámókoltam a régi sarus csatikat átmegy benne a power és megy az ablakfűtés többnyire. ha kell lövök róla képet vmikor
íme. amúgy ez kb 6 éves történet szóval cikkszámra nem vennék mérget

Re: Poroszka

Posted: Wed Jan 15, 2014 11:22 am
by paniperda
Töcs wrote:íme. amúgy ez kb 6 éves történet szóval cikkszámra nem vennék mérget
Nagyon köszönöm! Megtaláltam a 21455 UnixNr alatt a Mondeo MKI és MKII Kombi ajtóteleszkópja.
Jelenleg nincs készleten, de elvileg még érkezhet.

Re: Poroszka

Posted: Wed Jan 15, 2014 3:43 pm
by szszaby
Ilyenem van egy pár unixos féle zsír újban.

Re: Poroszka

Posted: Wed Jan 15, 2014 6:16 pm
by paniperda
Már nekem is.. :roll: Jeleztem, hogy kéne és lett.

Re: Poroszka

Posted: Fri Jan 17, 2014 7:36 pm
by paniperda
Lebeg a vas és bomlik az alja. Jönnek elő a részletek. :shock:
Szükségem lenne egy új kardánra teljes egészében. A jelenleginek folyik az olaj a váltó felőli csuklóján keresztül, és a csukló is össze lett hegesztve. A szimering alatt ugyancsak hegesztve és 'csiszolgatva' van, nem túl egyenletesen. Ha van valakinek egész kardán V6 2.0 motor, Type-9 váltó mögé, kérem keressen meg.

Még lehet, hogy bővül a lista.

Re: Poroszka

Posted: Fri Jan 17, 2014 10:00 pm
by daytona
Az okosabbak majd biztos tudjak, hogy esetleg Taunus 2.0 V6 kardanja jo lehet ebbe? A valto viszont nem type 9, hanem valamilyen mas tipusu...

Re: Poroszka

Posted: Fri Jan 17, 2014 10:03 pm
by Tibi
paniperda wrote:Lebeg a vas és bomlik az alja. Jönnek elő a részletek. :shock:
Szükségem lenne egy új kardánra teljes egészében. A jelenleginek folyik az olaj a váltó felőli csuklóján keresztül, és a csukló is össze lett hegesztve. A szimering alatt ugyancsak hegesztve és 'csiszolgatva' van, nem túl egyenletesen. Ha van valakinek egész kardán V6 2.0 motor, Type-9 váltó mögé, kérem keressen meg.

Még lehet, hogy bővül a lista.
Most szétszeded atomjaira ?

Re: Poroszka

Posted: Fri Jan 17, 2014 10:05 pm
by Bogyo28
paniperda wrote:Lebeg a vas és bomlik az alja. Jönnek elő a részletek. :shock:
Szükségem lenne egy új kardánra teljes egészében. A jelenleginek folyik az olaj a váltó felőli csuklóján keresztül, és a csukló is össze lett hegesztve. A szimering alatt ugyancsak hegesztve és 'csiszolgatva' van, nem túl egyenletesen. Ha van valakinek egész kardán V6 2.0 motor, Type-9 váltó mögé, kérem keressen meg.

Még lehet, hogy bővül a lista.
ez egy igen ritka alkatrész. abban tudok segíteni, hogy veszel egyet angol ebay-ről, én meg adok neked egyet most, így nem kell rá sokat várnod. simán csak el nem adom, mert tarcsi darab. illetve ha a váltóba csúszó rész jó, akkor tudok adni ritka ricnis kardánt, amire át kell rakni az első részt és használható...

Re: Poroszka

Posted: Fri Jan 17, 2014 10:06 pm
by Bogyo28
daytona wrote:Az okosabbak majd biztos tudjak, hogy esetleg Taunus 2.0 V6 kardanja jo lehet ebbe? A valto viszont nem type 9, hanem valamilyen mas tipusu...
hosszban biztos más, talán az első rész lehet jó belőle ha nem hardys...

Re: Poroszka

Posted: Fri Jan 17, 2014 10:33 pm
by daytona
Bogyo28 wrote:
daytona wrote:Az okosabbak majd biztos tudjak, hogy esetleg Taunus 2.0 V6 kardanja jo lehet ebbe? A valto viszont nem type 9, hanem valamilyen mas tipusu...
hosszban biztos más, talán az első rész lehet jó belőle ha nem hardys...
nem hardys

Re: Poroszka

Posted: Fri Jan 17, 2014 11:38 pm
by paniperda
Újabb részletek.

A kardán amúgy jó, csak pont ahol rácsúszik a váltóra, a belsejében átfolyik az olaj a csuklóhoz. A csukló viszont össze van hegesztve és így nem szétbontható. Ugyanígy a váltóval érintkező rész, ami krómozottnak tűnik, hegesztve lett, majd lecsiszolva, és nem egyenletes a felülete, de ott mintha nem eresztene olajat. Mintha. Majd lehet töltök fel képeket.

Kardán opciók:
1: új kardán -> Bogyó, tudsz esetleg mondani árat, mennyiért vesztegetik az angol e-bayen?
2: a jelenleginek behegeszteni valahogy szétbontás nélkül a belsejét / tömíteni más eszközzel és ideiglenesen megy vissza -> holnap szemügyre veszem, mit lehet belőle kihozni

Az egész mai bontásnak 2 célja volt. Egyrészt váltót cserélni (volt egy sierra type-9 a fészerben), mert ami eddig fent volt hála a fent taglalt olajfolyásnak zúgott-búgott, valsz megártott az olajszűke a csapágyaknak.
Másrészt leszedni a gólyalábakat/rugókat, hogy a lengéscsillapítók és rugók cserélve legyenek.

Leszedtük a váltót, és a nyeles-tengely nem egyezik. A Caprié kb 2 cm-rel hosszabb. Egyszerűen kivenni a tengelyt nem tudtuk. Ha nincs más megoldás, holnap szétszedjük mindkét váltót, és építünk a kettőből egyet. Ez kb annyit jelent, hogy miután szétbontottuk, a nyeles-tengely átkerül a régiből az újba. Itt van valami trükk, ami megkímélne a teljes szétszedéstől? A régi váltó ugye Capri és V6, az új Sierra és sor4ből jön.

A futómű szétszedése során néhány csavar elpattant. Keresek ezért kengyelt, cuppántot, ha van valakinek, kérem ugyancsak írjon. Vasárnap vagy hétfőn délután tudok majd elrohangálni összeszedni az alkatrészeket. Lemértem a laprugó helyét 45 fokban tartva a kengyelt, hogy a rugósnak legyen mihez ívelnie. 111 cm-t mértem. Ez nektek is ennyi?

Egyelőre ennyi. Most alvás, aztán reggel folytatódik a bontás/szerelés.

Re: Poroszka

Posted: Sat Jan 18, 2014 9:01 am
by White Shark
A nyelestengely nem jön ki csak ha teljesen szétszeded ,és akkor is csak épp ,a kardán csúszóhüvelyében gyárilag egy lemezdugó van ,ha csak ez a baja ne végy újat ,a lemezdugó a villa felőli részen van ,hasonló megoldás mint a fagydugó ,és úgy is kell tömíteni ,bár visszahajló fala nincs ,enyhén tányéros ,jófajta paszta -kicsit középen megüt ,és gyárilag a ház pár helyen háromszög alakban megpontozva .Valószínű nem rávaló a kardán ,készítője picit hosszabbra hagyta ,vagy összerakáskor zsírral feltöltötte ezért a kihajtótengely ütötte ki a dugót .Nyelestengellyel ne vacakolj ,teljes szétszedés nélkül finoman nem jön ki,durván pedig letöröd a keskeny kapcsolókörmöket .

Re: Poroszka

Posted: Sat Jan 18, 2014 9:07 am
by White Shark
Ne a laprugó helyét mérd meg ,azzal sokra nem mész ,becsapod magad . Magát a rugót vedd fókuszba . Fordítsd fejre az ív lefele nézzen ,az alsó rugólap és a föld távolsága a mérvadó .a rugós is így tudja mérni ,nála nem lesz sem kengyel sem kaszni .