Page 5 of 8
Posted: Tue Aug 28, 2007 12:11 pm
by Tibi
Aha, ez mind igaz, azt hittem van valami különösebb oka. Mindenesetre köszi. Nekem is ez a kocka alakú benzingyűjtő labirintus van.
Posted: Tue Aug 28, 2007 4:27 pm
by Szelei Szilard
Ma próbára került a sor!!! Nagyon durván megy! Nem rángat,nem torpanik... Nem volt gond a felülről belehegesztett csövekkel tökéletesen felszívja az anyagot, a szívó levan vágva srégen és úgy van leengedve a pohár fenekére, a visszafolyó csöve is a pohárba megy kb 1 cm re a tank aljától. Az egyetlen probléma a pótkerékvájúval volt, kicsit alakítani kellett egy 10cm-es részen, hogy elférjenek a csövek.
Posted: Tue Aug 28, 2007 4:30 pm
by Szelei Szilard
Na igy néz ki.Még melegen!

Posted: Tue Aug 28, 2007 4:36 pm
by stpetya
Megfelel a szívóágba egy T-vel visszavezetett túlfolyó is vagy mindenképpen egészen a tankba vezessem ahelyett hogy közvetlen az AC elé kötném

Posted: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
by Szelei Szilard
stpetya wrote:Megfelel a szívóágba egy T-vel visszavezetett túlfolyó is vagy mindenképpen egészen a tankba vezessem ahelyett hogy közvetlen az AC elé kötném

Én aztmondom, hogy a tankba, szerintem úgy jobb(ne kérdez miért.) :D
Posted: Tue Aug 28, 2007 5:04 pm
by Szelei Szilard
driver wrote:Arra gondoltam hogy ha felülről csak ugy bele van lógatva az edénybe a cső nembiztos hogy alacsony benzinszintnél működni fog a dolog.
A granadánál mindkét cső az edény aljhoz csatlakozik, egy nagyon finom szürőn keresztül és a visszafolyo ág is az edénybe nyomja vissza a plusz benyát, ugy hogy a szivócsőre van irányitva a sugara.
A lemez amire a pohár van fogatva úgy van kiképezve, hogy a benzintank legalsó pontjátol még 1,5 cm-rel lejjebb van igy nagyon kevés benzin is a pohár köré fog folyni

:D

Posted: Tue Aug 28, 2007 6:01 pm
by Bogyo28
stpetya wrote:Megfelel a szívóágba egy T-vel visszavezetett túlfolyó is vagy mindenképpen egészen a tankba vezessem ahelyett hogy közvetlen az AC elé kötném

ha a szivó ágba bekötsz egy T elosztót, akkor a vissafolyo ágon is nyomja a benyát ha az AC után van. ha előtte, akkor nem vagyok biztos benne hogy miért ne lenne jó, de gyárilag sehol se csinálják ugy, ezért én sem tenném
Posted: Tue Aug 28, 2007 8:05 pm
by driver
Akkor már csak ki kell próbálni élesben, és kiderül hogy tényleg jó e??
Irány a DRIFT pálya és ha ott sincs vele baj, akkor tuti jo.
Posted: Tue Aug 28, 2007 8:15 pm
by szszaby
stpetya wrote:Megfelel a szívóágba egy T-vel visszavezetett túlfolyó is vagy mindenképpen egészen a tankba vezessem ahelyett hogy közvetlen az AC elé kötném

Szerintem nem jó, vissza kell vezetni a tankba.
Posted: Wed Aug 29, 2007 10:31 am
by stpetya
Talán ha nem új az AC még segít is az a kis plussz nyomás neki ami a visszafolyásnál van és nem csak önerőből szívja a naftát.De tuti hogy a mérnök urak jobban megalkották ezt gyárilag anno és hiába agyalok úgy jó ahogy a gyárban megcsinálták

Posted: Mon Dec 03, 2007 10:18 am
by Tibi
Külső ac tartóról tudna nekem valaki képet mutatni? Olyan kéne, hogy lássam is, hogy milyen. köszi
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:01 am
by holecz
Posted: Mon Dec 03, 2007 12:40 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Külső ac tartóról tudna nekem valaki képet mutatni? Olyan kéne, hogy lássam is, hogy milyen. köszi
én vettem sierrálét, és azt faragtam át bele... a gyáriról képem sajnos nem van...
Posted: Mon Dec 03, 2007 2:28 pm
by capriv6
Én hajtogattam egy bilincset lemezböl és felraktam a tankot rögzitö pántra oszt kész...
Posted: Mon Dec 03, 2007 2:31 pm
by capriv6
találtam egy képet!!!
ezt az eddényt lemezböl is meg lehet csinálni
