Page 5 of 97

Posted: Tue Jan 11, 2005 11:50 pm
by CAPRI-3
itt vagyok mindjart en is... ird ossze mi mennyi lenne.

Posted: Wed Jan 12, 2005 10:32 am
by Blant
Csak egy ötlet: Nekem még a szürke capri rázott iszonyatosan, mikor hotam föl Sajószentpéterről. 140 ig rázott kb 80-tól. Miután hazaértem a gumis haverom kicentírozta és megszűnt a rázáás! Ezzel is meg lehet próbálkozni.

Posted: Wed Jan 12, 2005 1:28 pm
by gizmo
streetracer21 wrote:Csak egy ötlet: Nekem még a szürke capri rázott iszonyatosan, mikor hotam föl Sajószentpéterről. 140 ig rázott kb 80-tól. Miután hazaértem a gumis haverom kicentírozta és megszűnt a rázáás! Ezzel is meg lehet próbálkozni.
Szia!
1éves gumik+felnik, centírozva, guminyomás jó.
Menet közben nem ráz, csak fékezésnél...

Posted: Wed Jan 12, 2005 2:15 pm
by CAPRiMANiA
Most megtudhatjátok a nagy igazságot!! (dobpergés, izgalom) Ha bármi nem stimmel a capri elejében, a gumitól-felnitől kezdve a szilenteken át, a gömbfejekig és a balesetes kaszniig(!) -> BÁRMELY HIBA KORMÁNYREMEGÉSBEN JELENTKEZHET!!! 70-130 között jön elő, így megnyugtattam magam, hogy tényleg sportkocsit vettem, mert a lassú sebességet nem szereti, 200-nál meg úgy fekszik az úton, mint a gokart... 8)

Posted: Wed Jan 12, 2005 2:59 pm
by Blant
Sziasztok. A következő gumik elérhetők:
205/60 R13
Falken ZE-502 H 17700
Firestone F700FS H 18600
Yokohama A048 H 52000 (versenygumi)

225/45 R13-ban lenne Dunlop Sport2000 V:33300 Ft/db
235/50 R13 méretben Yokohama Y352 H: 30200 Ft

Németországból jönnek, újak 3-4napot kell várni rá. Ha többen vagyunk szerintem talán még alkudni is lehet. Ha érdekel valakit valamennyi jelezze nekem mailben, vagy telefonon.

Üdv!

Bence

Posted: Wed Jan 12, 2005 3:16 pm
by Blant
És még egy kérdés!

Felfér-e caprira hátra 7 colos rs felnivel a 235-ös gumi. volt e már fönn ekkora valakinek.

Köszi!

Posted: Wed Jan 12, 2005 4:21 pm
by gizmo
streetracer21 wrote:És még egy kérdés!

Felfér-e caprira hátra 7 colos rs felnivel a 235-ös gumi. volt e már fönn ekkora valakinek.
Köszi!
Szia! Nekem 235/60-as volt hátul, szépen megemelve a fenekét (igaz, +1 lap is közrejátszott):
Image

Posted: Wed Jan 12, 2005 4:25 pm
by gizmo
CAPRiMANiA wrote:Most megtudhatjátok a nagy igazságot!! (dobpergés, izgalom) Ha bármi nem stimmel a capri elejében, a gumitól-felnitől kezdve a szilenteken át, a gömbfejekig és a balesetes kaszniig(!) -> BÁRMELY HIBA KORMÁNYREMEGÉSBEN JELENTKEZHET!!! 70-130 között jön elő, így megnyugtattam magam, hogy tényleg sportkocsit vettem, mert a lassú sebességet nem szereti, 200-nál meg úgy fekszik az úton, mint a gokart... 8)
ez megnyugtató :?
egyszer, ha a sok Capri építés/átépítés közben lesz egy kis időd, megnéznéd a Caprim első futóművét? Szeretném ha egyszer már tökéletes lenne...

Posted: Wed Jan 12, 2005 7:01 pm
by CAPRiMANiA
Gizmo, mivel viszonylag gyorsan szétbontható a caprincs eleje, én mindíg szétszedem, így lehet a legbiztosabban megállapítani a problémát. Nem bántásiból mondom, de még újonc koromban a "Gábor és László kft"-ben voltam ilyen problémával, és mindent megvetettek velem a fiúk, hogy majd most ettől már biztos jó lesz, sőt később még szervókormányosítottuk a verdát, de a kormányremegés csak nem szűnt meg. Amióta szerelgetem ezeket a kocsikat már tudom, hogy mire kell figyelni, és tudom, hogy az én autómnál hiába cseréltünk mindent, nem ott volt a gond. De ez egy másik történet.

Posted: Wed Jan 12, 2005 9:18 pm
by SONI
hát hol meséld el mert engem érdekelne.mert ki cseréltem nindent és enyhénráz az eleje.

Posted: Thu Jan 13, 2005 12:11 pm
by gizmo
CAPRiMANiA wrote:Gizmo, mivel viszonylag gyorsan szétbontható a caprincs eleje, én mindíg szétszedem, így lehet a legbiztosabban megállapítani a problémát. Nem bántásiból mondom, de még újonc koromban a "Gábor és László kft"-ben voltam ilyen problémával, és mindent megvetettek velem a fiúk, hogy majd most ettől már biztos jó lesz, sőt később még szervókormányosítottuk a verdát, de a kormányremegés csak nem szűnt meg. Amióta szerelgetem ezeket a kocsikat már tudom, hogy mire kell figyelni, és tudom, hogy az én autómnál hiába cseréltünk mindent, nem ott volt a gond. De ez egy másik történet.
Mivel volt már jó, így gondolom nem megoldhatatlan a probléma... csak szeretném ha tovább lenne jó mint 1év...

Posted: Thu Jan 13, 2005 1:16 pm
by CAPRiMANiA
Amikor a saját korábbi autómmal jártam a kálváriát, akkor csak valamiféle legendaként tekintettem a "nemrázó" elejű caprira. De végül is csak nem ráznak már gyárilag ezek a kocsik?? Persze, hogy nem, de a magyar utak hamar kikészítik a futóművet, illetve a gyárinál szélesebb gumik/felnik is csak ráerősítenek a remegési hajlamra. Aztán ott vannak a mindenféle féktárcsák, a tömör enyhén, a hűtött pedig kifejezetten hajlamos a hullámosodásra. Például a turbómon először nem volt remegés, nyár végére meg a hullámossá vált tömör tárcsák szépen elkezdik fékezéskor a táncot. Nagyobb a tempó, nagyobb a nyereg, jók a gumik, hát persze hogy a féktárcsa adta meg magát. Offtopik: a dévún a gyári tárcsa olyan szinten ütött, hogy el sem akartam hinni, közel 1 mm-t, azt hittem, hogy az eszterga a rossz, vagy én nem vagyok képes rendesen befogni a tárcsát, de felszabályzás után pöpec lett, legalább 2ezer km-ig nem volt vele baj...

Mindegy, ezek is lehetőségek, de minden autó más eset, máshol kell keresni a problémát.

SONI: neked ott van a Nusi mester, nem hiszen hogy én bármit jobban tudnék, mint ő, sokszor fordultam én is hozzá tanácsért, elsősorban a K-Jet injektorommal kapcsolatban.

Posted: Thu Jan 13, 2005 3:17 pm
by SONI
ez igaz,hogy itt van de van egy autónk amin ki lett minden elképzelheö cserélve és még most sem jó. ezért kértem,hogy ird le hátha van valami jó tipp köszi.

Posted: Thu Jan 13, 2005 6:20 pm
by Nitrobuster
Mánia!!

Szerintem ha rossz a féktárcsa akkor nem csak a kormányon, hanem fék pedálon is érzed(ABS feeling).

Posted: Thu Jan 13, 2005 7:37 pm
by CAPRiMANiA
Szerintem meg nem biztos, illetve gyakorlatban nem így van nálam. Tudod mondtam, hogy még rossz az áttétel, , a főfékhenger állapota sem az igazi, és a tárcsa sem "8"-as hanem "S" mintára hullámosodik.