Page 5 of 20
Posted: Wed Apr 26, 2006 11:09 pm
by szszaby
CAPRI-3 wrote:szszaby wrote:CAPRI-3 wrote:
sokkal rosszabb ötleteid is voltak már

Az lehet de ez csak megítélés és hozzáállás kérdése.
megítélés és hozzáállás???
most nagyképűnek fogok tűnni, de tojok rá, egyenlőre tudtommal én építettem tucatszámra kipufogókat, én terveztem és kiviteleztem 4 hűtött tárcsaféket capri alá, és nem utolsó sorban a kitámasztott "tuning" lengőkar is a mi kis műhelyünk szüleménye...
ezek után ha a véleményemet kérdezik, mondhatnám azt is, hogy X forint és megcsinálom. hisz nekem van benne nem kevés időmben és utánajárásomban. ehelyett itt ingyen osztom az észt, segítek ha bárki kéri (asszem ezt nagyon sokan alátámaszthatják) te meg itt játszod a sértődött kis feltalálót. még az aláírásodban is...

Posted: Fri Apr 28, 2006 7:56 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:A hátsó dobfékhez meg van minden új munkahenger új fékpofa és ezzel is megy majd műszakira.
A hátsó tárcsát azért csinálom hogy legyen rajta valami érdekesebb dolog is meg mért ne ez egy kihívás számomra még akkor is ha valakiknek nem tetszik ahogyan meg akarom csinálni mert szerintük csak az a jó amit Ők mondanak.
Egy dolgot nem értek benned... Azt irtad, hogy kevés lové van talpra rakni a kocsit, meg neked drága a kész müködő dolgot megvenni. Akkor mi a francnak foglalkozol a hátsó tárcsával, az az időt és pénzt öld inkább az autó lényeges elkészülését segítő dolgokba. a V4-hez amugy sem fog kelleni a hátsó tárcsa

Posted: Fri Apr 28, 2006 10:04 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:szszaby wrote:A hátsó dobfékhez meg van minden új munkahenger új fékpofa és ezzel is megy majd műszakira.
A hátsó tárcsát azért csinálom hogy legyen rajta valami érdekesebb dolog is meg mért ne ez egy kihívás számomra még akkor is ha valakiknek nem tetszik ahogyan meg akarom csinálni mert szerintük csak az a jó amit Ők mondanak.
Egy dolgot nem értek benned... Azt irtad, hogy kevés lové van talpra rakni a kocsit, meg neked drága a kész müködő dolgot megvenni. Akkor mi a francnak foglalkozol a hátsó tárcsával, az az időt és pénzt öld inkább az autó lényeges elkészülését segítő dolgokba. a V4-hez amugy sem fog kelleni a hátsó tárcsa

Mert a hátsó tárcsa megoldás nekem ingyen lenne, csak idötöltés de az nem számít.
V4-re mért nem kell hátra tárcsa azzal is meg kell tudni állni az ismerőseim úgyis azt mondják úgy vezetek mint álat "vissza kettő padlógáz"
Posted: Fri Apr 28, 2006 10:54 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:bogyo28 wrote:szszaby wrote:A hátsó dobfékhez meg van minden új munkahenger új fékpofa és ezzel is megy majd műszakira.
A hátsó tárcsát azért csinálom hogy legyen rajta valami érdekesebb dolog is meg mért ne ez egy kihívás számomra még akkor is ha valakiknek nem tetszik ahogyan meg akarom csinálni mert szerintük csak az a jó amit Ők mondanak.
Egy dolgot nem értek benned... Azt irtad, hogy kevés lové van talpra rakni a kocsit, meg neked drága a kész müködő dolgot megvenni. Akkor mi a francnak foglalkozol a hátsó tárcsával, az az időt és pénzt öld inkább az autó lényeges elkészülését segítő dolgokba. a V4-hez amugy sem fog kelleni a hátsó tárcsa

Mert a hátsó tárcsa megoldás nekem ingyen lenne, csak idötöltés de az nem számít.
V4-re mért nem kell hátra tárcsa azzal is meg kell tudni állni az ismerőseim úgyis azt mondják úgy vezetek mint álat "vissza kettő padlógáz"
én 1.6-al kezdtem, az kb annyit tudhat mint a v4. ahoz elég a sima jól müködő fékrendszer. Ha csak hátra raksz tárcsát az ugyis kevés magában, akkor előre is rá kell költeni. ezért irtam hogy ha kevés a lé, nem éri meg tökölni vele...
Posted: Tue Apr 10, 2007 12:23 pm
by Tibi
Használt, nem hűtött tárcsát milyen vastagságig lehet / szabad használni.
Posted: Tue Apr 10, 2007 12:52 pm
by Blant
hááát...
Szerintem már gyárilag is túl vékony...

Posted: Tue Apr 10, 2007 2:07 pm
by szszaby
Tibi wrote:Használt, nem hűtött tárcsát milyen vastagságig lehet / szabad használni.
Ha 241-es tárcsa akkor 8,6
ha 244-es tárcsa akkor 11,4
Posted: Tue Jul 24, 2007 6:01 pm
by Mad Max
Van 2.8i fékerő elosztóm.
A fékerő elosztónak van e gyakorlati haszna? Érdemes e beépíteni, ha eddig nem volt? Milyen gyakorlati előnyökkel jár?
A válaszokat előre is köszi.
Posted: Wed Jul 25, 2007 8:47 am
by Bogyo28
Mad Max wrote:Van 2.8i fékerő elosztóm.
A fékerő elosztónak van e gyakorlati haszna? Érdemes e beépíteni, ha eddig nem volt? Milyen gyakorlati előnyökkel jár?
A válaszokat előre is köszi.
csak akkor rakd bele, ha gyári 2.8i fékrendszered van, elöl és hátul is. bár egész véletlenül nem a fékkörszakadásvisszajelzőre gondolsz, amin átmegy az első és a hátsó fékkör is és középen van egy elektromos csati? mert azt nem igazán érdemes beépíteni. fékerőszabályzó szokott lenni az autokon, ami csak a hátsó körön van rajta, az azért van hogy ne satuzzon be a hátulja és pörögjél mint az búgócsiga
Posted: Thu Jul 26, 2007 2:44 pm
by Mad Max
Ezen semmi elektromos jeladó nincs.
Az első és a hátsó fékem is teljessen gyári 2.8i lesz (tárcsa, féknyereg, fékdob), kivéve a devandert és a főfékhengert, mert az Granada.
Posted: Thu Jul 26, 2007 5:18 pm
by Tibi
Mad Max wrote:Ezen semmi elektromos jeladó nincs.
Az első és a hátsó fékem is teljessen gyári 2.8i lesz (tárcsa, féknyereg, fékdob), kivéve a devandert és a főfékhengert, mert az Granada.
Mi az a devander, a kínálokban is akartam kérdezni.
Posted: Thu Jul 26, 2007 7:30 pm
by szszaby
Tibi wrote:Mad Max wrote:Ezen semmi elektromos jeladó nincs.
Az első és a hátsó fékem is teljessen gyári 2.8i lesz (tárcsa, féknyereg, fékdob), kivéve a devandert és a főfékhengert, mert az Granada.
Mi az a devander, a kínálokban is akartam kérdezni.
Szerintem a rásegítő lenne, de különben gőzöm sincs.

Posted: Fri Jul 27, 2007 4:11 pm
by Mad Max
Igen a rásegítő az.
Re: Fékhatás
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:19 am
by Blant
Sziasztok!
Van némi gondom az autóval...
Lecseréltem a hibátlan felújított 20 as főfékhengeremet 23-as granadáéra,Amit szépen felújítottam szintén. Azóta nem csak, hogy nehéz nyomni a féket, de szinte no fékhatás. Mi lehet a baj? A nyergeket is felújítottam, hátul új munkahengerek vannak és a fékcsövek is újak. Granadaszervó van fenn, és a 20-as főfékkel kb 1 újjal állóra lehetett fékezni a kerekeket betonon is. AZ oké, hogy mondjuk levegős, tehát no fékhatás, de mért nehéz nyomni? A csövek egy részét én peremeztem. lehet, hogy kicsi lett a luk a cső végén és azért nehéz nyomni? Légtelenítésnél is mintha kevés olajat nyomott volna... Ahogy felhajtogattam pl a hátsó hosszú fékcsövet az autó aljára, lehet, hogy elszűkült a járat benne a hajlítástól? A másik gond, hogy mikor szétszedtem a főfékhengert a hátsó fékkör dugaggyúján van az a csavar, amivel állítod a hátsó dugattyú hosszát. azt nem jegyeztem meg, hogy mennyire volt becsavarva. Végül úgy raktam össze, mint a hogy a többi 22-es főfékhegeremen volt.
Mi lehet a gond? Ötletek? Tapasztalatok?
Re: Fékhatás
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:28 am
by Mad Max
Ha nincs légtelenítve akkor talán biztos az.
Ha minden új, tárcsa, betét.... az elején nem is lesz jobb. Köbö. 5-10 fékezés után jön a fékerő.