karburátor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Most olvastam egy 71-es Perana tesztet,miszerint a 302-es Windsor motor csak 9 kilóval több a v6-nál.Ezt nem tudom, hogy Essex-re, vagy a Cologne-ra vonatkozik és egy tank benyóval (45l) 350 kilómétert tud megtenni.
Egyébként mi ez a 2,3-as power pc? :P
Egyébként mi ez a 2,3-as power pc? :P
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Minden idősebb fordba használok omv adalékot.Főleg a pinto kipuf szelep nem szereti a hiányát.streetracer21 wrote:Sziasztok!
Volna ám egy kérdésem!
Ti használtok a Caprikba ólom pótló adalékot? Nomeg milyen benzint tankoltok? Azt is szívesen olvasnám, hogy kinek mennyit eszik a vas városban, különös tekintettel a 2,3 v6 okra
Akinek diesel a caprija arra kérdés persze nem vonatkozik :P
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Köszönöm. AZ öreg 1,6 CVH escortomba én is használtam. Ebbe is fogok!
Üdv!
Bence
Üdv!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
tévedés, ilyen nekem is volt már, mikor nagyon sokat kapott.... nekem az volt furcsa még Gizmo karbiján, hogy ránézésre ugyan az mint ami nekem fenn van, csak nincs rajta visszafolyo ág....balagecapri wrote:nyugi lehet hogy egy kicsit sok naftát kap :) és néha visszadurrog egy kicsit. A legnagyobb baj max az lehet hogy kigyullad miatta a légszűrőházad!Na jó ilyen még csak Terkával fordult elő egyszer! :( a gátlók bírják még
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
helló!
SZétszedtem a behalt Karbimat. Jó adag mocsok volt benne! Most legalább kívülről is tiszta
Tömítéskészletet ugye lehet ehez kapni. Tudom hogy már kérdeztem, de kiment a fejemből a válasz
Ha lehet mennyiért? A membránokat is lehet kapni?


Üdv mindenkinek!
Bence
SZétszedtem a behalt Karbimat. Jó adag mocsok volt benne! Most legalább kívülről is tiszta

Tömítéskészletet ugye lehet ehez kapni. Tudom hogy már kérdeztem, de kiment a fejemből a válasz

Ha lehet mennyiért? A membránokat is lehet kapni?


Üdv mindenkinek!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Király! Köszönöm!
Összeraktam!
Megy az autó emberek!!!!
Üresben már 6000-et forog padlón! Eddig ez 4500volt
Szerintem még kurva sokat kéne állítani a karbin. Fülre belőttem szerintem valamennyirejól, de tuti, hogy nem elég jól. Ha valai tud segíteni, hogy mit hova kell csavarni az írja le ide, ha van egy pici ideje, vagy ha valakinek van könyve amiben le van írva... ÓÓÓ hát az mennyei lenne! Sokan sok félét mondtak már, én meg vagy jól emlékszem rá vagy nem.
Van rajta 3 vékony réz állító csavar. 2 az oldalám, egy hátul. Ha az oldalsókat betekerem nem megy, ha a hátsót betekerem nincs alapjárat. SZerintem ezek levegőt állítanak. Az alapjáratot befolyásolja egy menetirány szerinti baloldalon, hátul egy járatban lévő nagy átmérőjű állítócsavar is. Szvsz ez is levegő. Hogy melyiket hova kéne állítani nem tudom. Ha valaki tudja, hogy melyik pontosan mit állít esetleg ossza meg velem. Sajna buta vagyok hozzá :D
Üdv!
Bence
Összeraktam!
Megy az autó emberek!!!!
Üresben már 6000-et forog padlón! Eddig ez 4500volt

Szerintem még kurva sokat kéne állítani a karbin. Fülre belőttem szerintem valamennyirejól, de tuti, hogy nem elég jól. Ha valai tud segíteni, hogy mit hova kell csavarni az írja le ide, ha van egy pici ideje, vagy ha valakinek van könyve amiben le van írva... ÓÓÓ hát az mennyei lenne! Sokan sok félét mondtak már, én meg vagy jól emlékszem rá vagy nem.

Van rajta 3 vékony réz állító csavar. 2 az oldalám, egy hátul. Ha az oldalsókat betekerem nem megy, ha a hátsót betekerem nincs alapjárat. SZerintem ezek levegőt állítanak. Az alapjáratot befolyásolja egy menetirány szerinti baloldalon, hátul egy járatban lévő nagy átmérőjű állítócsavar is. Szvsz ez is levegő. Hogy melyiket hova kéne állítani nem tudom. Ha valaki tudja, hogy melyik pontosan mit állít esetleg ossza meg velem. Sajna buta vagyok hozzá :D
Üdv!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.