Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Posted: Sat May 17, 2008 10:40 pm
Okés kolléga :Pproteus wrote:Akkor van azért az néhány saroknyira, mert én meg a Mura utcában, de majd valamikor ellátogatok arrafelé!
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Okés kolléga :Pproteus wrote:Akkor van azért az néhány saroknyira, mert én meg a Mura utcában, de majd valamikor ellátogatok arrafelé!
BME/BMF kolesz?proteus wrote:Akkor van azért az néhány saroknyira, mert én meg a Mura utcában, de majd valamikor ellátogatok arrafelé!
Én nem tenném bele a tablettát az biztos...Inkább használd a OMV ólompótlót, az biztosan jó.levelboss wrote:Nos tudom, h már párszor szóba jött, de én ismét kitérnék rá. Van itt ez a http://www.dynotab.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; című tabi ami elvileg oktánszámnövelő és ólomhelyettesítő hatású. Ugyebár mindkettő érdekel minket, mivelhogy ólom(pótló) kell a kocsiba, meg a 98-as benya is elfogy lassan, emiatt muszály lesz 99-est vagy bármilyen hasnoló drágább benyát tölteni(gondolom). Szerintetek ezzel jobban lehetne járni?
Valamint kérdés a kérdésben, h előgyújtás állítgatásával nem lehetne 95-ös benyásra állítani a mocit? Tudom, tudatlan vagyok, bocsájtsatok meg!
negatívumok:levelboss wrote:Nos tudom, h már párszor szóba jött, de én ismét kitérnék rá. Van itt ez a http://www.dynotab.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; című tabi ami elvileg oktánszámnövelő és ólomhelyettesítő hatású. Ugyebár mindkettő érdekel minket, mivelhogy ólom(pótló) kell a kocsiba, meg a 98-as benya is elfogy lassan, emiatt muszály lesz 99-est vagy bármilyen hasnoló drágább benyát tölteni(gondolom). Szerintetek ezzel jobban lehetne járni?
Valamint kérdés a kérdésben, h előgyújtás állítgatásával nem lehetne 95-ös benyásra állítani a mocit? Tudom, tudatlan vagyok, bocsájtsatok meg!
Te mint használó nem vagy felelős azért, hogy a forgalmazó befizette -e a sarcot, vagy sem. Ez az Ő problémája.Bogyo28 wrote: negatívumok:
-MLM rendszerben árulják
-minden amit a tankba teszel jövedéki termék, ha ilyet használsz a vámhivatal kötöyködhet. a jövedéki termékkel csaló ember jármüvét, amivel ezt szállítja lefoglalható...
Süni wrote:Te mint használó nem vagy felelős azért, hogy a forgalmazó befizette -e a sarcot, vagy sem. Ez az Ő problémája.Bogyo28 wrote: negatívumok:
-MLM rendszerben árulják
-minden amit a tankba teszel jövedéki termék, ha ilyet használsz a vámhivatal kötöyködhet. a jövedéki termékkel csaló ember jármüvét, amivel ezt szállítja lefoglalható...
Nem is nagyon hiszem, hogy volt róla számlájuk !Bogyo28 wrote: hát lehet, de egy ismerős kispokját lefoglalták egyetlen karton zárjegy nélküli cigi miatt.... lehet inkább nem próbálom ki, meg én személy szerint nem is hiszek benne...
HaliMad Max wrote:Én már több tankolás úta Mol 99 Evo-val járok és nagyon bevált! Érezni a külömbséget jobban megy! Elötte Shell kék 95-össel mentem.
Ezek a "csúcs" üzem anyagok azért jobbak, vagy biztosabbak talán, mert az adalék anyagot nem a lefejtés közben teszik hozzá, hanam így hozzák külföldről. Minden töltő állomás (Ömv, Mol, Shell...) 95-e és 98-a ugyan az csak az alkalmazott adalék anyaga más, és azt vagy bele teszik vagy nem, ha bár figyelik őket, de elég találékony gyerekek ezek is!
Erősebb is lett tőle az a "Skodri bukováry" ??proteus wrote:Haverom a harminc éves skodáját már egy ideje etanollal hasznája és összesen a fúvókákat variálta át. Még a fogyasztása sem emelkedett.
Mint az állat!holecz wrote:Erősebb is lett tőle az a "Skodri bukováry" ??proteus wrote:Haverom a harminc éves skodáját már egy ideje etanollal hasznája és összesen a fúvókákat variálta át. Még a fogyasztása sem emelkedett.