Page 5 of 7
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Sep 30, 2010 11:37 am
				by Natalie Driver Gabe
				de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön s ne csak a motorra akkor lehet hogy jobb lenne mert úgy működne ahogy kitalálták.
Nem biztos hogy megoldaná a gondod de lehet hogy javítana a dolgon.
továddá lehet hogy valami jó kis üzemanyagrendszer tistítóadalékot is szívesen venne  magához.
Csak 5-let.
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Sep 30, 2010 11:45 am
				by Bogyo28
				Natalie Driver Gabe wrote:de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön
bármit csak azt ne. ez már erősen a mók topik lenne, meg aztán biztonsági kockázata is van a dolognak nem kevés. akkor már egyszerübb a lila AC relé megkeresése és habjavítása/cseréje, hogy ugy működjön ahogy kell.
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Sep 30, 2010 11:54 am
				by Natalie Driver Gabe
				Bogyo28 wrote:Natalie Driver Gabe wrote:de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön
bármit csak azt ne. ez már erősen a mók topik lenne, meg aztán biztonsági kockázata is van a dolognak nem kevés. akkor már egyszerübb a lila AC relé megkeresése és habjavítása/cseréje, hogy ugy működjön ahogy kell.
 
Én is így gondoltam . 
 
hogy gyári módon mukodjon.
mert gyárilag már gyujtásra is tölt nem ??
És ha eléria a nyomást akkor a relé kikapcsolja. ?
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Sep 30, 2010 1:03 pm
				by Blant
				Natalie Driver Gabe wrote:daytona wrote:Epp fennt irtam, hogy eleg szarul indul, plane hosszabb allas utan.
Szerintem mert az AC nem hozza létre a rendszernyomást.
Aztán amikor indítozol akkora az a fesz esés hogy 1ből lassaban teker az ac ergo lassaban is tölti fe a rendszer nyomást.
SZVSZ
 
Na akkor!
Abszolutte autója válogatja, hogy indul vagy nem az AC! Azért van a nyomástároló, hogy ne essen a nyomás. Ez EFI-n és K-jeten egyaránt így van. Az opeleknél például mindegyik efi-s feltölt gyújtásra, kivéve a GSI, ami csak indítózáskor kezd tölteni, stb. 
A Bosch által előírt vizsgálat szerint, fél órával leállítás után a főági nyomás 5,5 bar-ról nem eshet a 4.8 bar rendszernyomás alá! (ha jól emlékszem a számokra). Ahogy Bogyó is írta, a Caprinál és a granadánál a lila relé 4mp-re felküldi. Egyáltalán nem biztos, hogy a sierra is így van kötve, bár valószínű! Ha beszart a relé, ki is köthették! és akkor, h a úgy is volt, akkor most nem úgy van, bár akkor inkább folyamatosan menne szerintem gyújtás ráadás után!
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Sep 30, 2010 1:06 pm
				by Bogyo28
				Natalie Driver Gabe wrote:Bogyo28 wrote:Natalie Driver Gabe wrote:de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön
bármit csak azt ne. ez már erősen a mók topik lenne, meg aztán biztonsági kockázata is van a dolognak nem kevés. akkor már egyszerübb a lila AC relé megkeresése és habjavítása/cseréje, hogy ugy működjön ahogy kell.
 
Én is így gondoltam . 
 
hogy gyári módon mukodjon.
mert gyárilag már gyujtásra is tölt nem ??
És ha eléria a nyomást akkor a relé kikapcsolja. ?
 
nem. a relé 4 másodpercig bekapcsol, majd lekapcsolja az AC-t. Akkor indítja el ujra, ha van gyujtásjel, magyarul ha forog a moci. Ha megnézed sehol nincs benne nyomásérzékelő, nem is tudná nyomásra kikapcsolni. az EFI is igy müködik.
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Sep 30, 2010 8:07 pm
				by DavidMolnar
				EFI-ben nyomástároló?
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Sep 30, 2010 8:09 pm
				by szszaby
				Bogyó szerintem csak az AC működtetésére utalt.
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Sat Oct 02, 2010 8:41 am
				by Nitrobuster
				DavidMolnar wrote:EFI-ben nyomástároló?
Olyan  nincs csak a k-jet-be. Nyomásszabályzó van az efi-ben.
Egyébként ha k-jetnél alacsony a rendszernyomás be sem indul.
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Thu Jul 21, 2011 5:12 pm
				by Blant
				Nitrobuster wrote:DavidMolnar wrote:EFI-ben nyomástároló?
Olyan  nincs csak a k-jet-be. Nyomásszabályzó van az efi-ben.
Egyébként ha k-jetnél alacsony a rendszernyomás be sem indul.
 
Igaz!
Mea culpa
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Fri Dec 23, 2011 12:20 am
				by CapriCar
				Tud-e valaki eladó K-jettet 2.0 V6 motorhoz?
Mennyire komlikált karburátoros motort átszerelni K-jetre és kb mi pénzbe kerül? 

 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Fri Dec 23, 2011 12:48 am
				by Tibi
				CapriCar wrote:Tud-e valaki eladó K-jettet 2.0 V6 motorhoz?
Mennyire komlikált karburátoros motort átszerelni K-jetre és kb mi pénzbe kerül? 

 
Megéri ?
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Fri Dec 23, 2011 9:07 am
				by White Shark
				Nem éri meg, ha teljesen vissaveszed is belefullad a benzinbe, a2000 kicsi egy 2.8 renszerhez valószínü hogy nem lesz tökéletes.
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Fri Dec 23, 2011 9:39 am
				by Bogyo28
				CapriCar wrote:Tud-e valaki eladó K-jettet 2.0 V6 motorhoz?
Mennyire komlikált karburátoros motort átszerelni K-jetre és kb mi pénzbe kerül? 

 
2.0-ra 3 forintot is kár rákölteni. ford-ban nem tudok 6 hengeres k-jet rendszert,  ha más tipusból találsz akkor rá lehet rakni (mint pl a pintóra a golf-ét), de én lebeszélnélek róla, még akkor is ha egy 2.8-ra kellene rátenni. nem olcsó a k-jet, nem nagyon van hozzá alaktrész, és nem fog kevesebbet enni vele. Akkor már inkább EFI, ahhoz van minden szinte fillérekért, és egy 2.8 EFI rendszert injektor cserével még akár a 2.0-ra is rá lehet műteni...
 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Fri Dec 23, 2011 11:27 am
				by CapriCar
				Csak azért kérdeztem mert a karbim elég beteges és valahol olvastam, hogy k-jet-tel vagy EFI-vel az autó kevesebbet fogyaszt és még erősebb is.
De ha túl drága és túl komplikált átszerelni akkor maradok a karbinál. 

 
			 
			
					
				Re: K-jetronic
				Posted: Fri Dec 23, 2011 12:13 pm
				by Süni
				CapriCar wrote:Csak azért kérdeztem mert a karbim elég beteges és valahol olvastam, hogy k-jettelvagy EFI-vel az autó kevesebbet fogyaszt és 
 