Page 5 of 17

Posted: Fri Oct 12, 2007 7:39 pm
by szszaby
gizmo wrote:biztitáblát kicseréltem, az már hibátlan... viszont ugyanúgy nehezen indul. Akksi lehet? Teljesen töltve (45ös), 1 hét alatt lemerül, 1 perc össz indítózás után behal... a töltőn meg 20 perc alatt már nem fesz fel semmit...
Akkor az az akksi kukás.

Posted: Fri Oct 12, 2007 8:43 pm
by Bogyo28
gizmo wrote:biztitáblát kicseréltem, az már hibátlan... viszont ugyanúgy nehezen indul. Akksi lehet? Teljesen töltve (45ös), 1 hét alatt lemerül, 1 perc össz indítózás után behal... a töltőn meg 20 perc alatt már nem fesz fel semmit...
ahoz a mocihoz 72-es aksi járna...

Posted: Wed Oct 17, 2007 11:02 am
by DavidMolnar
Nekem is van jó kis villanyos hibám: ha fékezek, világít a töltéslámpa, ami bármilyen más üzemi állapotban normálisan működik. Gerjesztőszálnál lehet valami gebasz, vagy mi?

Posted: Wed Oct 17, 2007 9:37 pm
by Bogyo28
DavidMolnar wrote:Nekem is van jó kis villanyos hibám: ha fékezek, világít a töltéslámpa, ami bármilyen más üzemi állapotban normálisan működik. Gerjesztőszálnál lehet valami gebasz, vagy mi?
nem hiszem, az csak egy madzag ami a generátorra megy, előtte csak egy izzó van. nézzd meg előszőr te is a biztitáblát, az ott érdekes dolgokat tud csinálni...

Posted: Wed Oct 17, 2007 9:45 pm
by TÉCSÉ
bogyo28 wrote:
DavidMolnar wrote:Nekem is van jó kis villanyos hibám: ha fékezek, világít a töltéslámpa, ami bármilyen más üzemi állapotban normálisan működik. Gerjesztőszálnál lehet valami gebasz, vagy mi?
nem hiszem, az csak egy madzag ami a generátorra megy, előtte csak egy izzó van. nézzd meg előszőr te is a biztitáblát, az ott érdekes dolgokat tud csinálni...
A biztitábla "gyári szar" , nem elég , ha "úgy néz ki , mintha jó lenne" , alapos pucoválás , átmozgatás is szükségelltetik és utána néha működik....néha normálisan is... :lol:

Posted: Wed Oct 17, 2007 9:48 pm
by Bogyo28
TÉCSÉ wrote:
bogyo28 wrote:
DavidMolnar wrote:Nekem is van jó kis villanyos hibám: ha fékezek, világít a töltéslámpa, ami bármilyen más üzemi állapotban normálisan működik. Gerjesztőszálnál lehet valami gebasz, vagy mi?
nem hiszem, az csak egy madzag ami a generátorra megy, előtte csak egy izzó van. nézzd meg előszőr te is a biztitáblát, az ott érdekes dolgokat tud csinálni...
A biztitábla "gyári szar" , nem elég , ha "úgy néz ki , mintha jó lenne" , alapos pucoválás , átmozgatás is szükségelltetik és utána néha működik....néha normálisan is... :lol:
de már elkészült a csere, ami a mai technikai szinvonalon áll (késes bizti van benne), egy autoba már be is épült, nemsokára lesznek próbák is...

Posted: Sat Nov 17, 2007 3:49 pm
by Tibi
Félve kérdezem : biztitáblák megjöttek angolból? :D Volt valami ilyesmi de már nem tudom, hogy vót...

Posted: Sat Nov 17, 2007 4:18 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Félve kérdezem : biztitáblák megjöttek angolból? :D Volt valami ilyesmi de már nem tudom, hogy vót...
Persze,megjött. Sőt, egy próbadarab már bent is figyel Gobbo autójában:

Image
Image
Image
Image
Image

sajnos az idén elmondható rólam hogy mindennel csúszásban vagyok, így ezzel a témával is. A második darab Proteus kábelkötegére fog nemsoká felkerülni, és remélem ezzel kiforr a technológia is. Az eredeti biztitábla helyére szinte teljesen passzol az uj, a furatokat kell nagyobbra átfúrni, és kb fél mm-t reszelni a nyíláson. ez persze sokkal egyszerübb ha a géptető le van szedve... szóval évek kérdése és vihető lesz akinek kell :lol: :lol: de közben azért találtam magyarországi beszerzési forrást is a késöbbiekhez....

Posted: Sat Nov 17, 2007 5:05 pm
by Tibi
Protibá' nálad fény előtt megtörténtek a reszelések?

Posted: Sat Nov 17, 2007 5:22 pm
by proteus
Tibi wrote:Protibá' nálad fény előtt megtörténtek a reszelések?
Ezen a fejleményen kicsit meglepődtem... :?

Posted: Sat Nov 17, 2007 6:44 pm
by Hattyu
Gondolom ez Tauba is jó nem?
Mivel ha jól látom a méretei akkorák,és a formája is ugyanoylan! :roll:

Posted: Sun Nov 18, 2007 8:46 pm
by Bogyo28
Hattyu wrote:Gondolom ez Tauba is jó nem?
Mivel ha jól látom a méretei akkorák,és a formája is ugyanoylan! :roll:
ahoz tudnom kellene hogy milyen a tau biztitáblája....

Posted: Sun Nov 18, 2007 8:51 pm
by Bogyo28
proteus wrote:
Tibi wrote:Protibá' nálad fény előtt megtörténtek a reszelések?
Ezen a fejleményen kicsit meglepődtem... :?
azt a fényezés előtt még nem tudtuk hogy kell reszelni... de hogy kissebb legyen a para: lehet a müanyagból is leszedni, de ha mégis csak a fémet reszeli az ember (ez ajánlatosabb, hogy ne a vékony müanyagfalat vékonyítsunk tovább) a reszelgetés annyira minimális, hogy egy frissen fényezett vason is simán el lehet végezni, és az egészből egyébként sem lehet semmit látni majd, hiszen egy rozsdamentes takarólemez kerül felülről az egész kütyü köré, mint az a képeken is látható...

Posted: Sun Dec 02, 2007 4:22 pm
by Tibi
Hozzáértők segítségét kérném abban, hogy a 2-essel jelölt csatlakozó gyári tartozék vagy utólagos hekkelés eredménye ? Az 1-essel jelölt csati index csatlakozó csak a mihez tartás végett. A 2-esből 4 szál vezeték lóg ki a semmibe : 2db kék, 1 narancs és rózsaszín. A fekete rövid amin cimke van az a motortényitónál volt valami testkábel a műszerfal alatt elvileg.

Image

Posted: Sun Dec 02, 2007 4:56 pm
by szszaby
A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.

A piroson és a narancsrárgán van bizti, a másik narancs az irányjelzőkhöz megy. A fekete a test, a fehér indítás tiltás, a citrom megy a gyujtáskapcsolótól jön egy kapcsolt áram. Ajtókapcsoló az kék, motortér kapcsoló kék-fehér, a többire már nem emlékszem.