Page 5 of 7
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Fri Nov 13, 2009 10:11 am
				by Bogyo28
				Süni wrote:
Ha csináltok szívócsonkot, van eladó 1-1 pár weber, illetve dellorto 40-es fekvőm.... 

 
2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak  

 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Fri Nov 13, 2009 10:12 am
				by Bogyo28
				Natalie Driver Gabe wrote:Mindketten a hétvégén MKI-est csinálunk ha te nem boldogulsz a pintóval és ha gondolod én szivesen odadom az enyémről a karbit vagy h kell szívósorral együtt.
ha nem sikerül életre lehelni a mostanit élni fogok a dologgal....
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Fri Nov 13, 2009 8:33 pm
				by SONI
				Bogyo28 wrote:
2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak  

 
Mer nem értesz hozzá( csak a müanyag motorhoz+ homok tuning 
  
  
 ) :D  :D  :D  :D
Nem jöttél a karbiért.
Holnap elvigyem?
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Sat Nov 14, 2009 12:13 am
				by Bogyo28
				SONI wrote:Bogyo28 wrote:
2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak  

 
Mer nem értesz hozzá( csak a müanyag motorhoz+ homok tuning 
  
  
 ) :D  :D  :D  :D
Nem jöttél a karbiért.
Holnap elvigyem?
 
 a műanyag a sor4 fönök, ne keverjük össze! homok nélkül meg tul erős lett volna, meg unalmas a speyeri út.... elhozhatod ha jársz erre, sajna nem volt időm beugrani, igy is elkéstem és este 10-ig pakoltuk ki a garázs tartalmát....
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Mon Nov 16, 2009 10:14 pm
				by Bogyo28
				Süni wrote:Nincs eltömődve a kipuff? Hasonló jelenséget produkál az is.
végső elkeseredésemben már ezt is kipróbáltam, de leszedett kipufal sem lett jó...
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Mon Nov 16, 2009 10:18 pm
				by Bogyo28
				
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Nov 17, 2009 7:13 am
				by capriv6
				
A kéziféket az azért nehéz behúzni mivel az MK1-es kar az más mint az MK3.Az autón nem a csigás MK1 vezzió lett felrakva!
Vagy csak az utánnállíton kell tekerni kicsit:)
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Nov 17, 2009 11:08 am
				by Bogyo28
				capriv6 wrote:
A kéziféket az azért nehéz behúzni mivel az MK1-es kar az más mint az MK3.Az autón nem a csigás MK1 vezzió lett felrakva!
Vagy csak az utánnállíton kell tekerni kicsit:)
 
a terva kar cseréje MK3-ra vagy a furat áthelyezése a karon oda ahol az MK3-n is van, hogy a nem csigás kézifék is rendesen használható legyen...
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Nov 17, 2009 11:53 am
				by Süni
				Bogyo28 wrote: ma vettem hozzá szivató bowdent, 
Hol, és milyet? Csak, hogy legközelebb tudjam! ;)
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Nov 17, 2009 11:55 am
				by Bogyo28
				Süni wrote:Bogyo28 wrote: ma vettem hozzá szivató bowdent, 
Hol, és milyet? Csak, hogy legközelebb tudjam! ;)
 
mellettetek, ahol javasoltad, 1480, szép nagyméretű huzogatógombbal kompletten...
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Nov 17, 2009 12:42 pm
				by Süni
				Bogyo28 wrote:Süni wrote:Bogyo28 wrote: ma vettem hozzá szivató bowdent, 
Hol, és milyet? Csak, hogy legközelebb tudjam! ;)
 
mellettetek, ahol javasoltad, 1480, szép nagyméretű huzogatógombbal kompletten...
 
Milyen gépből? (lada, trabi?)
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Nov 17, 2009 1:05 pm
				by Bogyo28
				Süni wrote:Milyen gépből? (lada, trabi?)
azt nem kérdeztem, örültem hogy volt...
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Dec 01, 2009 10:45 pm
				by Bogyo28
				na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.
az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Dec 01, 2009 11:16 pm
				by FEFE
				Bogyo28 wrote:na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.
az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
Nekem pedig ott van!
 
			 
			
					
				Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...
				Posted: Tue Dec 01, 2009 11:25 pm
				by Bogyo28
				FEFE wrote:Bogyo28 wrote:na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.
az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
Nekem pedig ott van!
 
lehet hogy a bádogember anno lehegesztette! de azért a hétvégén világosban még kergetem, max kijön a szönyeg is...