Page 5 of 22
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 8:39 pm
by szszaby
Ahogy elnézem csak a rugó van megcsapágyazva a torony maradt a gumi, de már ez is elég, hogy kiküszöbölje a kormányzáskor a rugó tekeredését.

Mié a toronycsapágy?
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 8:40 pm
by capriv6
2008 08 31
Állitható felső torony
Teljesen saját tervezésü cucc....
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 8:44 pm
by capriv6
2008 10 12
QUICKSHIFT GEARLEVER
Ezzel a kütyüvel kb felére csökken a váltóút

Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 8:47 pm
by capriv6
2008 10 25
Sikac stab
Hát itt valahogy fényképem nincs (de még mindig benne van az autómba) a lenyeg hogy a hátsó stab szilentet azt a gumis vackot kiváltottam az alábbi csapágyall

Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 8:51 pm
by capriv6
szszaby wrote:Ahogy elnézem csak a rugó van megcsapágyazva a torony maradt a gumi, de már ez is elég, hogy kiküszöbölje a kormányzáskor a rugó tekeredését.

Mié a toronycsapágy?
A gyári gumi az csak összefelé rugózik tekeredni pedig nem tekeredik..
Igy elértem hogy a irtó könnyen lehet kormányozni csak nem tekeredik vissza a kormány olyan intenzíven...
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 8:55 pm
by capriv6
2008 11 30
Első stabrud erösités (Öt szilentes)
Középen megfogattam a stabrudat egy szilentel

Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 9:00 pm
by capriv6
2008 12 20
Coil-over
Hát eljött ez az idő is kapott 400-as rugókat..és kisebb,erösebb patront mint a koni (50mm-el kissebbet)
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 9:00 pm
by Pudva
capriv6 wrote:2008 10 12
QUICKSHIFT GEARLEVER
Ezzel a kütyüvel kb felére csökken a váltóút

Hűha, én azt hittem ilyen csak az amcsi automata váltókhoz van!
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 9:03 pm
by capriv6
2009 02 03
Motor összerakás
A motort mikor megvettem kicsit kopogott ezért kapott uj csapágyakat...
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 9:08 pm
by capriv6
2009 03 25
Egylapos hátsó rugó
Kicsit puha volt a hátulja ezért rugót cseréltem...Természetesen FORD tipusbol való

Szilentek helytt pedig műanyag....
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 9:12 pm
by capriv6
2009 04 10
Üvegszál beömlő
Ekkor keztem el foglalkozni üvegszálas temékek gyártásával...
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 9:18 pm
by capriv6
2009 09 20
Üvegszál Hátsó ajtó készítése
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 9:20 pm
by capriv6
2009 10 20
Üvegszál Motorház készítése
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun Aug 22, 2010 10:34 pm
by Bogyo28
capriv6 wrote:szszaby wrote:Ahogy elnézem csak a rugó van megcsapágyazva a torony maradt a gumi, de már ez is elég, hogy kiküszöbölje a kormányzáskor a rugó tekeredését.

Mié a toronycsapágy?
A gyári gumi az csak összefelé rugózik tekeredni pedig nem tekeredik..
Igy elértem hogy a irtó könnyen lehet kormányozni csak nem tekeredik vissza a kormány olyan intenzíven...
Szerintem Szabi azt kérdezte hogy mié (milyen autóból van) a toronycsapágy, nem azt hogy miért kell. Ha jól emlékszem az ami nekem van benn a scorpió felsö gumis cucc, alatta egy távtartó és opel toronycsapágy, ami külső méretre ugyanakkora mint a scorpioé, csak a belső furat nagyobb. talán astra, Süni szerezte be méret alapján
Re: capriv6 caprija
Posted: Mon Aug 23, 2010 9:30 am
by capriv6
Bogyo28 wrote:capriv6 wrote:szszaby wrote:Ahogy elnézem csak a rugó van megcsapágyazva a torony maradt a gumi, de már ez is elég, hogy kiküszöbölje a kormányzáskor a rugó tekeredését.

Mié a toronycsapágy?
A gyári gumi az csak összefelé rugózik tekeredni pedig nem tekeredik..
Igy elértem hogy a irtó könnyen lehet kormányozni csak nem tekeredik vissza a kormány olyan intenzíven...
Szerintem Szabi azt kérdezte hogy mié (milyen autóból van) a toronycsapágy, nem azt hogy miért kell. Ha jól emlékszem az ami nekem van benn a scorpió felsö gumis cucc, alatta egy távtartó és opel toronycsapágy, ami külső méretre ugyanakkora mint a scorpioé, csak a belső furat nagyobb. talán astra, Süni szerezte be méret alapján
Pontosan igy van...