Page 41 of 51
Re: váltók
Posted: Thu Feb 11, 2010 11:50 pm
by Nitrobuster
Bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:Gyerekek! 2010 van borg warner t56-ra kell gyűjteni

.
és felébred és a bilibe lóg a keze

2kiló az nem olyan vészes. Ha mondjuk egy sperr difi, vagy egy motorfelújítást nézünk.
Re: váltók
Posted: Thu Feb 11, 2010 11:55 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:Gyerekek! 2010 van borg warner t56-ra kell gyűjteni

.
és felébred és a bilibe lóg a keze

2kiló az nem olyan vészes. Ha mondjuk egy sperr difi, vagy egy motorfelújítást nézünk.
meg hozzá a harang, meg az átalakítások....persze célnak nem rossz...
Re: váltók
Posted: Fri Feb 12, 2010 12:34 am
by Nitrobuster
Hát Limához nem egy nagy cucc felrakni mondhatnám, hogy bolt on. V6 az más kérdés azzal én nem foglalkozok

.
Re: váltók
Posted: Thu Apr 08, 2010 12:05 pm
by ittyu
A kérdés az lenne, hogy a baloldali villa mihez való? A középső v6 type9, a jobbos s4 type9. A balost én a type5-el kaptam a német fickótól, de nem fér be....
Csak v6 váltóról való lesz jó gondolom?! A s4-hez való rövid meg nem is központos, a v6 meg gigfordé szóval ezért a kérdés, mert most kb villa nélkül vagyok.
Re: váltók
Posted: Thu Apr 08, 2010 4:43 pm
by ittyu
Közben jutott eszembe, hogy már közben harangot cseréltem, mert én Essex alól vettem és most Cologne harang van.

Re: váltók
Posted: Thu Apr 08, 2010 5:40 pm
by Hattyu
"Hínnye de butta fatraktor....."

Re: váltók
Posted: Thu Apr 08, 2010 8:18 pm
by szszaby
ittyu wrote:Közben jutott eszembe, hogy már közben harangot cseréltem, mert én Essex alól vettem és most Cologne harang van.

Az a harang megvan még? Mert nekem az TypeF-es essex harang van ráalakítva a Type9-re , de alakítani kellett hogy jó legyen. Azon van egy furat a harangon amibe bele megy a kulisszának egy rudazata?
Re: váltók
Posted: Thu Apr 08, 2010 9:30 pm
by ittyu
Elcseréltem még annak idején CapriTurbo-val, még te is érdeklődtél, csak később és lecsúsztál.
A rudazatos kérdésre nem tudok egzakt választ adni. Szerintem nincsen.
Re: váltók
Posted: Thu Apr 08, 2010 9:45 pm
by szszaby
ittyu wrote:Elcseréltem még annak idején CapriTurbo-val, még te is érdeklődtél, csak később és lecsúsztál.
A rudazatos kérdésre nem tudok egzakt választ adni. Szerintem nincsen.
Ez van.

Re: váltók
Posted: Mon May 31, 2010 6:09 pm
by Tibi
Mit hívnak a németek Köln 5 seb váltónak ? mintha ilyet olvastam volna .
Re: váltók
Posted: Tue Jun 01, 2010 9:49 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Mit hívnak a németek Köln 5 seb váltónak ? mintha ilyet olvastam volna .
szerintem a type 9-t....de csak tipp...
Re: váltók
Posted: Fri Dec 03, 2010 11:51 pm
by S.Zoli
Mivel itt a tél, és ilyenkor ráér az ember agyalni, most éppen a taunusom váltóján gondolkozok.
Jó lenne egy 5-ös váltót bele faragni, viszont ez felvet pár kérdést. A gépben egybe kardán van hardy tárcsa nélkül, és nem szeretnék az alján hegesztést eszközölni, így megoldható-e. Jelenlegi váltót én Type 2-ként azonosítottam, egybe van a harang a házzal.
Másik része ami érdekel a dolognak, ha nagyobb mocit szeretnék, akkor milyen váltó kéne amibe belemehet ez a kardán, még ha az 4-es is.
Vagy legalább néhány infó a jelenlegi váltómról, már lehet az is segítene valamit.
http://kep.tar.hu/zoligarage/50687097
Re: váltók
Posted: Sat Dec 04, 2010 11:00 am
by szszaby
Ha sűrű ricnis a váltó vége akkor szerintem a Type9 felmegy módosítás nélkül is.
Re: váltók
Posted: Sat Dec 04, 2010 12:14 pm
by Tibi
A pucu átmérője is lehet más ami a váltóba megy.
Re: váltók
Posted: Sat Dec 04, 2010 1:16 pm
by Bogyo28
mi Tibivel most csináltunk hasonlót az MK1 caprin. Ott a sor4 1.6 4 sebességes váltója egy általam még nem látott váltóvéggel rendelkezett. olyasmi mint a sürü ricnis, de kisebb az átmérője. e helyére került fel type 9. a váltó hossza ugyanaz, de a 4 sebességesnek máshol van az alsó felfogató része, amire csavarozod az alsó váltótartó kiflit. pár centivel közelebb van a mocihoz, mint a type 9-nél vagy az angol 4 sebességesnek. Ezért vagy cserélni kell a váltótartó kiflit, vagy kell rá egy kis modosítás. Tauhoz nem tudom milyen kifli való, de caprihoz nem igen lehet találni vizszintben egyenes, ámde hátrafelé hajlított tartót, ugyhogy mi az egyenest szoktuk átalakítani, nem egy nagy durranás. Tibi úr meg páncélozott elnöki autohoz tervezett váltótartót gyártott magának, egy gyalogsági aknán áthajtva sem hiszem hogy baja lenne...