Re: futómű
Posted: Thu Oct 18, 2012 5:48 am
Emeld fel a szekér elejét és ha valaki megrángatja a keréknél akkor lehet látni, hogy a kormányösszekötőnek fél km-es holtjátéka van. Csak ne ejtsd magadra a verdát 

caprinál ugyan még nem kellett elkövetnem, de taunál már 2 esetben is bevált, hogy a k.műház végén lévő "holt fészekbe" esztergányoltattam teflonyból 1-1 gyűrűt, oldalanként 999,- JMFt-ért. nekem bevált.Bogyo28 wrote:szerintem is kérdezd meg Süni-t. Ha véletlenül nem tudna, akkor még ez is kevesebb mint 60:
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... s_id=10620" onclick="window.open(this.href);return false;
a másik meg, hogy annó mi pl a Kovinak elvittük a kormányművet felújítoshoz, és tizenpárezerből megcsinálták...
Szervós kormányművet is lehet újonnan rendelni, ha igen mibe kerül?Süni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-
Átfutási idő 3-4 hét.
Nem, de amikor még lehetett (kb 10 éve), akkor 300.000.- volt az ára.Pudva wrote:Szervós kormányművet is lehet újonnan rendelni, ha igen mibe kerül?Süni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-
Átfutási idő 3-4 hét.
Köszi!
Köszönöm, kérek belőle két darabot, hogy legyen tartalékba isSüni wrote:Nem, de amikor még lehetett (kb 10 éve), akkor 300.000.- volt az ára.Pudva wrote:Szervós kormányművet is lehet újonnan rendelni, ha igen mibe kerül?Süni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-
Átfutási idő 3-4 hét.
Köszi!
no ez már jobban hangzikSüni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-
Átfutási idő 3-4 hét.
no akkor ez le lesz ellenőrizvenyujoe wrote:Nekem akkor csinált ilyet amikor már teljesen szétzúzta a kormánymű végeiben lévő műanyagperselyt. Elvileg az cserélhető, pár száz forintos tétel. Kicseréltem és jó lett, illetve kivenni nem nagyon kellett mert fele már darabokban kint volt a gumiharangban...
Ha a Süni nem tudna, akkor asszem nekem is van még...bdavid wrote:no akkor ez le lesz ellenőrizvenyujoe wrote:Nekem akkor csinált ilyet amikor már teljesen szétzúzta a kormánymű végeiben lévő műanyagperselyt. Elvileg az cserélhető, pár száz forintos tétel. Kicseréltem és jó lett, illetve kivenni nem nagyon kellett mert fele már darabokban kint volt a gumiharangban...és honnan lehet ilyet szerezni?
Egy ilyet kettétörtem.Bogyo28 wrote: Ha véletlenül nem tudna, akkor még ez is kevesebb mint 60:
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... s_id=10620" onclick="window.open(this.href);return false;
.
Az ilyen hibák általában egyszerűbbek szoktak lenni mint gondolnánk ,tételesen kezdd el nézni a lehetőségeket : pl vedd le a 4 kereket centíroztasd ki ,azt írtad kis sebességnél is ,ez lehet megragadt első fék is ,vagy felfüggesztőcsapágy gumiágya ,esetleg maga a felfüggesztőcsapágy is ,ha a kardánról leesik a centírsúly az is produkálhat ilyet ,csak az nagyobb sebességnél . ha erőátviteli gond azt meg tudod nézni úgy ,hogy csápos emelővel felemeled ,beülsz elindítod végigrakod a gangokat és jelentkeznie kell a rázásnak ,röviden ennyi ,van még sok lehetőség ,de nálad valami egyszerű lesz.bdavid wrote:Nos... Kicseréltem a szilenteket a kormányművön és a stabrúd felfogatásnál: semmi javulás. Kis segítséggel kiszedtük a kormányművet, a gömbcsukló picit lógott de húztam rajta, elvittem kormányműveshez, megnézte, kihézagolt vmit a fogasléc és a csiga csatlakozásánál és azt mondta semmi baja a kormányművemnek, belül nincs kikopva, a gömbcsukló picit kopott de nem vészes, ettől nem rázhat. Egyébként alaposan utánaérdeklődtem és caprihoz már sehol nem lehet kapni kormányművet, gyártották 4 cégnél is, mindenhol leálltak a közelmúltban. Se angliában, se az usa-ban, se németországban nincs már. Persze az angolok felhalmoztak egy csomó jobbos változatot... Szóval vissza lett rakva a kormánymű: ugyanúgy ráz. Folyamatosan, 100m-ert nem bírok vele menni h ne rázna be, tök lassú sebességnél is. Semmit nem látok a kocsin alulról ami nagyon feltűnő lenne. Egy autószerelő is megnézte, kipróbálta, azt mondta valami erőátviteli dolog miatt lehet, de alul nem lát rajta semmi kritikus lógást, lazulást a kardánnál, váltónál, hídnál. Lenne itt egy olyan segítőkész, szakértőbb féle ember aki rá tudna szánni egy pár órát hogy kipróbálja a kocsit és alánézzen? Van aknám, és így nem szívesen közlekednék el az autóval túl messzire. Nagyon nagy segítség lenne legalább megtudni h mi baja... Esetleg ki lehetne próbálni másik kerekekkel, hátha a gumim vagy felnim szar, bár kétlem. Ja és meghonorálnám néhány sörrel.
A kerekek ki voltak centírozva nemrég, előtte is rázott, utána is. No megnéztem aknán, hát a felfüggesztőcsapágy gumiágya mintha nem is létezne, centimétereket lötyög a felfogatásban a kardánWhite Shark wrote: Az ilyen hibák általában egyszerűbbek szoktak lenni mint gondolnánk ,tételesen kezdd el nézni a lehetőségeket : pl vedd le a 4 kereket centíroztasd ki ,azt írtad kis sebességnél is ,ez lehet megragadt első fék is ,vagy felfüggesztőcsapágy gumiágya ,esetleg maga a felfüggesztőcsapágy is ,ha a kardánról leesik a centírsúly az is produkálhat ilyet ,csak az nagyobb sebességnél . ha erőátviteli gond azt meg tudod nézni úgy ,hogy csápos emelővel felemeled ,beülsz elindítod végigrakod a gangokat és jelentkeznie kell a rázásnak ,röviden ennyi ,van még sok lehetőség ,de nálad valami egyszerű lesz.