Page 42 of 50

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 5:48 am
by Tibi
Emeld fel a szekér elejét és ha valaki megrángatja a keréknél akkor lehet látni, hogy a kormányösszekötőnek fél km-es holtjátéka van. Csak ne ejtsd magadra a verdát :-)

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 11:09 am
by Bogyo28
szerintem is kérdezd meg Süni-t. Ha véletlenül nem tudna, akkor még ez is kevesebb mint 60:

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... s_id=10620" onclick="window.open(this.href);return false;

a másik meg, hogy annó mi pl a Kovinak elvittük a kormányművet felújítoshoz, és tizenpárezerből megcsinálták...

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 11:16 am
by Süni
Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-

Átfutási idő 3-4 hét.

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 2:28 pm
by tomtom
Bogyo28 wrote:szerintem is kérdezd meg Süni-t. Ha véletlenül nem tudna, akkor még ez is kevesebb mint 60:

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... s_id=10620" onclick="window.open(this.href);return false;

a másik meg, hogy annó mi pl a Kovinak elvittük a kormányművet felújítoshoz, és tizenpárezerből megcsinálták...
caprinál ugyan még nem kellett elkövetnem, de taunál már 2 esetben is bevált, hogy a k.műház végén lévő "holt fészekbe" esztergányoltattam teflonyból 1-1 gyűrűt, oldalanként 999,- JMFt-ért. nekem bevált.

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 2:58 pm
by Pudva
Süni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-

Átfutási idő 3-4 hét.
Szervós kormányművet is lehet újonnan rendelni, ha igen mibe kerül?
Köszi!

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 4:37 pm
by Süni
Pudva wrote:
Süni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-

Átfutási idő 3-4 hét.
Szervós kormányművet is lehet újonnan rendelni, ha igen mibe kerül?
Köszi!
Nem, de amikor még lehetett (kb 10 éve), akkor 300.000.- volt az ára.

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 4:54 pm
by Pudva
Süni wrote:
Pudva wrote:
Süni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-

Átfutási idő 3-4 hét.
Szervós kormányművet is lehet újonnan rendelni, ha igen mibe kerül?
Köszi!
Nem, de amikor még lehetett (kb 10 éve), akkor 300.000.- volt az ára.
Köszönöm, kérek belőle két darabot, hogy legyen tartalékba is :twisted:

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 8:55 pm
by bdavid
Süni wrote:Új, nem zserbós kormánymű: 35.000.-

Átfutási idő 3-4 hét.
no ez már jobban hangzik :-D majd meglátjuk hogy alakul, köszi az infót, meg a többieknek is a tanácsokat. Még valaki esetleg szilenteket akar floflextől?

Re: futómű

Posted: Thu Oct 18, 2012 10:59 pm
by nyujoe
Nekem akkor csinált ilyet amikor már teljesen szétzúzta a kormánymű végeiben lévő műanyagperselyt. Elvileg az cserélhető, pár száz forintos tétel. Kicseréltem és jó lett, illetve kivenni nem nagyon kellett mert fele már darabokban kint volt a gumiharangban...
Kép1480.jpg

Re: futómű

Posted: Fri Oct 19, 2012 7:40 pm
by bdavid
nyujoe wrote:Nekem akkor csinált ilyet amikor már teljesen szétzúzta a kormánymű végeiben lévő műanyagperselyt. Elvileg az cserélhető, pár száz forintos tétel. Kicseréltem és jó lett, illetve kivenni nem nagyon kellett mert fele már darabokban kint volt a gumiharangban...
no akkor ez le lesz ellenőrizve ;-) és honnan lehet ilyet szerezni?

Re: futómű

Posted: Fri Oct 19, 2012 10:15 pm
by Bogyo28
bdavid wrote:
nyujoe wrote:Nekem akkor csinált ilyet amikor már teljesen szétzúzta a kormánymű végeiben lévő műanyagperselyt. Elvileg az cserélhető, pár száz forintos tétel. Kicseréltem és jó lett, illetve kivenni nem nagyon kellett mert fele már darabokban kint volt a gumiharangban...
no akkor ez le lesz ellenőrizve ;-) és honnan lehet ilyet szerezni?
Ha a Süni nem tudna, akkor asszem nekem is van még...

Re: futómű

Posted: Mon Oct 22, 2012 1:17 am
by Jatis
Bogyo28 wrote: Ha véletlenül nem tudna, akkor még ez is kevesebb mint 60:

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... s_id=10620" onclick="window.open(this.href);return false;

.
Egy ilyet kettétörtem. :mrgreen:

Re: futómű

Posted: Fri Mar 22, 2013 5:46 pm
by bdavid
Nos... Kicseréltem a szilenteket a kormányművön és a stabrúd felfogatásnál: semmi javulás. Kis segítséggel kiszedtük a kormányművet, a gömbcsukló picit lógott de húztam rajta, elvittem kormányműveshez, megnézte, kihézagolt vmit a fogasléc és a csiga csatlakozásánál és azt mondta semmi baja a kormányművemnek, belül nincs kikopva, a gömbcsukló picit kopott de nem vészes, ettől nem rázhat. Egyébként alaposan utánaérdeklődtem és caprihoz már sehol nem lehet kapni kormányművet, gyártották 4 cégnél is, mindenhol leálltak a közelmúltban. Se angliában, se az usa-ban, se németországban nincs már. Persze az angolok felhalmoztak egy csomó jobbos változatot... Szóval vissza lett rakva a kormánymű: ugyanúgy ráz. Folyamatosan, 100m-ert nem bírok vele menni h ne rázna be, tök lassú sebességnél is. Semmit nem látok a kocsin alulról ami nagyon feltűnő lenne. Egy autószerelő is megnézte, kipróbálta, azt mondta valami erőátviteli dolog miatt lehet, de alul nem lát rajta semmi kritikus lógást, lazulást a kardánnál, váltónál, hídnál. Lenne itt egy olyan segítőkész, szakértőbb féle ember aki rá tudna szánni egy pár órát hogy kipróbálja a kocsit és alánézzen? Van aknám, és így nem szívesen közlekednék el az autóval túl messzire. Nagyon nagy segítség lenne legalább megtudni h mi baja... Esetleg ki lehetne próbálni másik kerekekkel, hátha a gumim vagy felnim szar, bár kétlem. Ja és meghonorálnám néhány sörrel.

Re: futómű

Posted: Fri Mar 22, 2013 6:34 pm
by White Shark
bdavid wrote:Nos... Kicseréltem a szilenteket a kormányművön és a stabrúd felfogatásnál: semmi javulás. Kis segítséggel kiszedtük a kormányművet, a gömbcsukló picit lógott de húztam rajta, elvittem kormányműveshez, megnézte, kihézagolt vmit a fogasléc és a csiga csatlakozásánál és azt mondta semmi baja a kormányművemnek, belül nincs kikopva, a gömbcsukló picit kopott de nem vészes, ettől nem rázhat. Egyébként alaposan utánaérdeklődtem és caprihoz már sehol nem lehet kapni kormányművet, gyártották 4 cégnél is, mindenhol leálltak a közelmúltban. Se angliában, se az usa-ban, se németországban nincs már. Persze az angolok felhalmoztak egy csomó jobbos változatot... Szóval vissza lett rakva a kormánymű: ugyanúgy ráz. Folyamatosan, 100m-ert nem bírok vele menni h ne rázna be, tök lassú sebességnél is. Semmit nem látok a kocsin alulról ami nagyon feltűnő lenne. Egy autószerelő is megnézte, kipróbálta, azt mondta valami erőátviteli dolog miatt lehet, de alul nem lát rajta semmi kritikus lógást, lazulást a kardánnál, váltónál, hídnál. Lenne itt egy olyan segítőkész, szakértőbb féle ember aki rá tudna szánni egy pár órát hogy kipróbálja a kocsit és alánézzen? Van aknám, és így nem szívesen közlekednék el az autóval túl messzire. Nagyon nagy segítség lenne legalább megtudni h mi baja... Esetleg ki lehetne próbálni másik kerekekkel, hátha a gumim vagy felnim szar, bár kétlem. Ja és meghonorálnám néhány sörrel.
Az ilyen hibák általában egyszerűbbek szoktak lenni mint gondolnánk ,tételesen kezdd el nézni a lehetőségeket : pl vedd le a 4 kereket centíroztasd ki ,azt írtad kis sebességnél is ,ez lehet megragadt első fék is ,vagy felfüggesztőcsapágy gumiágya ,esetleg maga a felfüggesztőcsapágy is ,ha a kardánról leesik a centírsúly az is produkálhat ilyet ,csak az nagyobb sebességnél . ha erőátviteli gond azt meg tudod nézni úgy ,hogy csápos emelővel felemeled ,beülsz elindítod végigrakod a gangokat és jelentkeznie kell a rázásnak ,röviden ennyi ,van még sok lehetőség ,de nálad valami egyszerű lesz.

Re: futómű

Posted: Sat Mar 23, 2013 12:40 pm
by bdavid
White Shark wrote: Az ilyen hibák általában egyszerűbbek szoktak lenni mint gondolnánk ,tételesen kezdd el nézni a lehetőségeket : pl vedd le a 4 kereket centíroztasd ki ,azt írtad kis sebességnél is ,ez lehet megragadt első fék is ,vagy felfüggesztőcsapágy gumiágya ,esetleg maga a felfüggesztőcsapágy is ,ha a kardánról leesik a centírsúly az is produkálhat ilyet ,csak az nagyobb sebességnél . ha erőátviteli gond azt meg tudod nézni úgy ,hogy csápos emelővel felemeled ,beülsz elindítod végigrakod a gangokat és jelentkeznie kell a rázásnak ,röviden ennyi ,van még sok lehetőség ,de nálad valami egyszerű lesz.
A kerekek ki voltak centírozva nemrég, előtte is rázott, utána is. No megnéztem aknán, hát a felfüggesztőcsapágy gumiágya mintha nem is létezne, centimétereket lötyög a felfogatásban a kardán :-D gondolom ennek azért fixen kéne tartania, vicces. Elég ezt cserélni vagy akkor már csapágyat is? Láttam hogy a motomobil.de-n lehet kapni ilyet, máshonnan be lehet még ezt szerezni pl itthon? Nagyon köszönöm a tanácsod, eddig meg sem rángattam a kardánt ;-) viszont a váltódoboz is könnyedén mozgatható.