Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Híd és egyéb ilyen cuccok festésére mit ajánlotok? Nem kell valami nagyon fullos cucc, viszont 3 centis bitumenes alvázvédőt sem akarok. Szóval valami festék kellene ami szereti a környezet hatásait :).
köszi
1980 Capri MK3
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Tapasztalatból mondom, hogy nem érdemes szórakozni vele! Úgy ahogy van, -miután persze csontra szétszedted- vidd el homokfuvatni, és szintereztesd le.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

Jól beszél ! 8)
Az a legidőtállóbb !!! :shock:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Okés, homok az tuti csak eddig a kenőcsben nem voltam biztos. De akkor így fogok tenni. Köszi
1980 Capri MK3
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Én tavaly kb több napos munkával lerozsdátlanítottam és lekentem feka hamerittel. Idén kiszedtem a futóművet, hogy homok és szinter az utsó kis bilincsnek is és megnéztem, és annyira jól nézett ki, hogy a hidat ki se szedtem szinterezni, csak a fedele lesz szinterezve :-)
Ettől függetlenül a szinter tuti jó. Tudok majd referenciát, ha az én többi futóműcuccom kész lesz .-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Én tavaly kb több napos munkával lerozsdátlanítottam és lekentem feka hamerittel. Idén kiszedtem a futóművet, hogy homok és szinter az utsó kis bilincsnek is és megnéztem, és annyira jól nézett ki, hogy a hidat ki se szedtem szinterezni, csak a fedele lesz szinterezve :-)
Ettől függetlenül a szinter tuti jó. Tudok majd referenciát, ha az én többi futóműcuccom kész lesz .-)
Nekem igen sok szinterezett cucc van a kocsimon, ezért ha valakinek közel van, annak tudom ajánlani a ujszász utcában levő szinterezőket.

http://www.porfesto.hu" onclick="window.open(this.href);return false;

nem a legolcsobbak, de nekem már évek óta ilyen pl a futómű, és hibátlan azóta is...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

:) Az én cuccaim is ott készülnek!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Lant
kopasz
Posts: 9
Joined: Mon Jan 16, 2006 12:46 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Lant »

Bogyó úr /Trafo2000 lehet hozzátok kérdésem?:
MIszerint van már valami időpont azzal kapcsolatban, hogy kontaktáljatok/kontaktáljunk a spoilerrel kapcsolatban? Szervez valaki kalndtúrát arra, vagy esetleg Trafo kerül valamikor errefelé?
előre is köszi
És egy kis vidámság:
Számolj el 1-tol 10-ig. Ez pont annyi ido, amennyi alatt Chuck Norris megöl
Téged... 47-szer.

Chuck Norris pulzusát a Richter skálán mérik.

Irakban nincsenek, és nem is voltak tömegpusztító fegyverek. Chuck Norris
Oklahoma-ban él.

Az USA-ban a 3 leggyakoribb halálozási ok: szívinfarktus, Chuck Norris, rák

Chuck Norris házán nincsenek ajtók, csak falak amiken átmegy


Chuck Norris nem ír könyveket. A könyvek maguktól lesznek tele betükkel a
félelemtol

Amikor Chuck Norris beszél mindenki odafigyel rá. És meghal

Általában a bal here nagyobb mint a jobb. Chuck Norrisnak mindegyik heréje
nagyobb mint a másik

Chuck Norris már 10 éve meghalt, csak a halál még nem mert elmenni érte

Az univerzum keletkezésekor felszabadult energia a "nagy bumm" naggyából
megegyezik 1 CNKR-rel (1 Chuck Norris körberúgás)

Chamberlain rekordja 20000 no volt életében. Chuck Norris ezt egy laza
csütörtöknek hívja

Chuck Norrisnak 12 holdja van. Ezek közül az egyik a Föld.

Chuck Norris osztható nullával.

Chuck Norris látja a saját hátát.

Ha Chuck Norrist megnevetteted, mosolyog, ha felbosszantod, csúnyán néz, ha közömbös vagy neki, átnéz rajtad, de mindhárom esetben meghalsz

Chuck Norris nem tudja mi a veszély, de a veszély tudja ki Chuck Norris

remélem ezek még nem voltak közszájon forogva :D
Szép napot!!
Két Caprival szebb az élet,
vegyél egyet te is, kérlek!!
Beigli Capri Team
Ford Capri MKIII 2.1
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Von Trafo2000 aztat mondta vala, hogy januárban majd jön a nagyfaluba. konkrét dolgot nem beszéltünk meg, mivel nekem k ráér az első híd amit hoz. az volt megbeszélve, hogy mielőt jön, azelött szól pár nappal. légy türelemmel, vagy ha konkrétabb infóra vágysz, zaklasd trafót telefonon hogy mikor jön. ha adódik nekem meló Pécs környékén, akkor értemegyek a cuccokért, de ha nem akkor megvárom amig trafo jön pestre...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Lant
kopasz
Posts: 9
Joined: Mon Jan 16, 2006 12:46 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Lant »

Természetesen szándékomban sem állt zaklatni téged nagyúr ezzel:) Épp csak érdeklődtem mik a kilátások.De türelemmel várok a soromra.Addig járok csúnya autóval :oops:
Két Caprival szebb az élet,
vegyél egyet te is, kérlek!!
Beigli Capri Team
Ford Capri MKIII 2.1
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Sziasztok! Arról szeretnélek titeket megkérdezni, hogy, ha esetleg megvenném azt a kék mk3-ast amit Driver kolléga árul a eladóknál, akkor mire kéne számítanom a továbbiakban anyagalig. Ezt úgy nagyobb vonalakban jó lenne előre látnom, mert hát nem dúskálok, és ráb@aszni meg nem akarok, mert ugye csúnya, szar Caprit nem szivesen hajtanék!
Szóval! Ott van a karosszéria. Ha jól sejtem normális munkát nem végeznek rajta 300e alatt lakattal, fénnyel. Mi van ha én csiszolgatom, meg kalapálgatom meg ilyesmik? A másik feltűnően csúnya dolog számomra rajta az a kipufogó. Azt mennyiből lehet megúszni és milyen lehetőségei vannak? És ha a motor beindul és normálisan jár, akkor mennyi hibát rejthet magában? Ha túl sokat fogyaszt, akkor mennyiben lehet egy generál? Ezen kívül ott van még a futómű, ültetés, felnik, gumik...
Tehát az autó árán kívül ha minimum 500-at gondolok az nagyon kevés is. :?
Vélemények? Megoldási lehetőségek?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Lant wrote:Természetesen szándékomban sem állt zaklatni téged nagyúr ezzel:) Épp csak érdeklődtem mik a kilátások.De türelemmel várok a soromra.Addig járok csúnya autóval :oops:
abszolut nem zaklattál vele, csak hát sajna semmi konkrétumot nem tudok egyenlőre....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Sziasztok! Arról szeretnélek titeket megkérdezni, hogy, ha esetleg megvenném azt a kék mk3-ast amit Driver kolléga árul a eladóknál, akkor mire kéne számítanom a továbbiakban anyagalig. Ezt úgy nagyobb vonalakban jó lenne előre látnom, mert hát nem dúskálok, és ráb@aszni meg nem akarok, mert ugye csúnya, szar Caprit nem szivesen hajtanék!
Szóval! Ott van a karosszéria. Ha jól sejtem normális munkát nem végeznek rajta 300e alatt lakattal, fénnyel. Mi van ha én csiszolgatom, meg kalapálgatom meg ilyesmik? A másik feltűnően csúnya dolog számomra rajta az a kipufogó. Azt mennyiből lehet megúszni és milyen lehetőségei vannak? És ha a motor beindul és normálisan jár, akkor mennyi hibát rejthet magában? Ha túl sokat fogyaszt, akkor mennyiben lehet egy generál? Ezen kívül ott van még a futómű, ültetés, felnik, gumik...
Tehát az autó árán kívül ha minimum 500-at gondolok az nagyon kevés is. :?
Vélemények? Megoldási lehetőségek?
Ha csak járkálni akarsz vele, arra sok is az 500, de ha neked tetsző szép autót akarsz belőle csinálni, és amit írtál mindent cserélni/javítani/fényezni, akkor egy kettes szorzót még csapj bele a képletbe. Persze van átmenet a kettő közt, ehez tudni kell hogy mit akarsz. A kipuffból pl csak a vége látszik, ha az cseréled olcsobb mint az egész. Ha meg ta akarod lakatolni fényezni, az könnyen többe kerülhet a végén mintha megcsináltatod, ez erősen függ a te hozzáértésedtől, és hogy milyen felszereltséged van a műveletekhez. Ha nincs kamra, CO hegesztő, kompresszor meg sok minden más, akkor neki se kezdj. Az az auto annyiért nem látszik drágának, és bármit veszel egyik se lesz olyan mint amit te szeretnél, csak az amit te csinálsz olyanra...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

- Motorgenerál 200 alatt nincs meg, annál még egy Cossie átépítés is olcsóbban kijön... 8)

- kipuff-nál kérdés hogy az egész rendszer szét van-e rohadva, vagy "csak" a látszó részek nem tetszenek...

Egy karbantartott, tiszta Capri is lehet szép, nem kell csillogó fényezés és krómkerek rá... Lásd Gigford zöld 2.8i...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Hát igen, csak hát sajna elvárásaim vannak. Meg már ismerem magam annyira, hogy tudom, hogy könnyen elvetem a sulykot, az ilyen dolgokkal kapcsolatban. Ami persze nem is lenne baj, csak ha tényleg belekezdek egy nagy felújításba, és a lóvé meg elfogy, és nincs több, akkor ott rohad meg az egész. Ejj. Inkább megvenném az a sötétbarnát, "mert nem vagyunk annyira gazdagok, h olcsót vegyünk", csak arra még várnom kéne.
Na mind1. Köszi a segítséget! További meglátásokat is várnék, ha van! Köszi
Locked