
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ha van helyed tárolni, időd, szerszámod és hozzáértésed szétszedni, akkor ha van annyi pénzed (KB 3-4kiló), hogy szétszedd, kilakatold, lefényeztesd, akkor kezdj bele bátran. Össze majd úgy rakod, ahogy lesz pénz a z új cumóra. nekem is így ment, aztán szép lassan lett új futómű, új motor, felnik, kipuff, stb. Lehet apránkáént is 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hát igen, és ez is a nagy problémám, hogy nincs semmilyen garázsszerűm. Ha bütykölni kell, kéne majd, akkor azt csak a ház előtt az utcán tudnám. Nem fő út, de akkorse kellemes. Egyébként grat. neked is az autóhoz Blant, meg mindenkinek aki belevágott már és sikerült vmi szépet és jót alkotnia kitartást és pénzt nem kímélve! Előbb utóbb nekem is összejön!
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ha nincs garázsod, szerintem olyat vegyél, amin csak kisebb javítások vannak. Felújítani egy autót a ház előtt nem lehet :( A kisebb javitásokat se, de abban tudunk segíteni. Többen is szoktunk vendégül látni a rászorulókat, akiknek nincs garázsuk kisebb javitásokra.
Ha a lakatossal szedeted szét az autót, az szvsz legalább egy 100assal megdobja, nem beszélve az alkatrészek szakszerű tárolásáról. És ugye hol rakod össze utána. nehéz ügy. Inkább gyúrj egy jóra 5-700e közt, és a fő választási szempont a jó kaszni legyen, amit max javítani kell fényileg itt ott. Így a legnagyobb helyigényt, a teljes szétszedést megúszod.
Üdv!
Bence
Ha a lakatossal szedeted szét az autót, az szvsz legalább egy 100assal megdobja, nem beszélve az alkatrészek szakszerű tárolásáról. És ugye hol rakod össze utána. nehéz ügy. Inkább gyúrj egy jóra 5-700e közt, és a fő választási szempont a jó kaszni legyen, amit max javítani kell fényileg itt ott. Így a legnagyobb helyigényt, a teljes szétszedést megúszod.

Üdv!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Biztosan sikerülni fog egy jó autót megtalálni. Ha elég kitartó vagy menni fog. Nekme is sokáig kellett gyüjtenem
Ha autót találsz, amit megnéznél szólj, és ha megoldható elmegyünk veled minél töben megnézni. Több szem többet lát 


A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Köszi! Jó arcok vagytok! :D Van egy elég jó Capris haverom, aki már régóta űzi ezt a dolgot, vele szoktam konzultálni rajtatok kívül. :) Vele mentem volna el megnézni azt a kéket is, de asszem lemondom.
Inkább készülök a matek vizsgámra (úgyis csak ösztöndíjból van pénzem), mert azt az autót úgyse nagyon veszem meg ilyen körülmények között... :?
De nembaj, én kitartó vagyok! A chopper biciklim is 2 év alatt lett meg, de meglett!

Inkább készülök a matek vizsgámra (úgyis csak ösztöndíjból van pénzem), mert azt az autót úgyse nagyon veszem meg ilyen körülmények között... :?
De nembaj, én kitartó vagyok! A chopper biciklim is 2 év alatt lett meg, de meglett!

- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Kedves Balázs!
Senki nem szólt egy rossz szót sem az autóra! Az egyetlen megjegyzés, ami az autóval kapcsolatban elhangzott: "Az az auto annyiért nem látszik drágának, és bármit veszel egyik se lesz olyan mint amit te szeretnél, csak az amit te csinálsz olyanra..." Ennek a mondatnak az az értelme, hogy az általad árult autó jó vételnek látszik és egyéni, tökéletess autót csinálni minden autóból ugyanannyiba kerül kb (1milla).
Senki nem szólt egy rossz szót se rá. Mi itt azt fejtegetjük, hogy levelbossnak mi volna a legkedbezőbb megoldás.
Peace
Senki nem szólt egy rossz szót sem az autóra! Az egyetlen megjegyzés, ami az autóval kapcsolatban elhangzott: "Az az auto annyiért nem látszik drágának, és bármit veszel egyik se lesz olyan mint amit te szeretnél, csak az amit te csinálsz olyanra..." Ennek a mondatnak az az értelme, hogy az általad árult autó jó vételnek látszik és egyéni, tökéletess autót csinálni minden autóból ugyanannyiba kerül kb (1milla).
Senki nem szólt egy rossz szót se rá. Mi itt azt fejtegetjük, hogy levelbossnak mi volna a legkedbezőbb megoldás.
Peace
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
pár dolog még:levelboss wrote:Hát igen, csak hát sajna elvárásaim vannak. Meg már ismerem magam annyira, hogy tudom, hogy könnyen elvetem a sulykot, az ilyen dolgokkal kapcsolatban. Ami persze nem is lenne baj, csak ha tényleg belekezdek egy nagy felújításba, és a lóvé meg elfogy, és nincs több, akkor ott rohad meg az egész. Ejj. Inkább megvenném az a sötétbarnát, "mert nem vagyunk annyira gazdagok, h olcsót vegyünk", csak arra még várnom kéne.
Na mind1. Köszi a segítséget! További meglátásokat is várnék, ha van! Köszi
- nem fogsz tudni olyan autót venni, amire nem kell rákölteni. és a ráköltött összeg mértékét álltalában nem a vételár határozza meg. nem tudom mennyire értesz a dologhoz, de pár saját tapasztalat: én 10 éve vettem a caprimat, akkor voltam 20 éves, és nagyjából annyit értettem a dologhoz, hogy melyiknek milyen szine van. Megnéztem pár autót, volt olyan, ami azért nem tetszett mert volt pár sérülés a kasznin, mostani szemmel semmi komoly, de akkor hatalmas problémának tünt (mint pl neked a kipuff a képröl), de abban a kocsiban egy tök zsir 2.3 V6 moci volt egy zsir 5-ös váltóval. Aztán amit megvettem, az egy 1.6 sor4 volt. Szép kaszni, az alja megcsinálva és ujrafestve stb. Bele is szerettem, csak igy utolag elég nagy hiba volt, mert: a javítóiv popszegeccsel volt felrakva, arra köbméter gitt aztán festés, fél év mulva elkezdett látszani, és vihettem lakatolni meg fényezni. Az egész auto ilyen minőségben volt megcsinálva. A motoron a kipuff csonkot hegesztették valamikor, de olyan faszán hogy a cső felét behegesztette a szaki, volt folytás a mocin rendesen, a skoda favorit pick-up legyorsult stb stb. Magyarul vettem egy autot ami képen meg hozzá nem értő szemmel tök jól nézett ki drágán, ahelyett hogy megvettem volna a V6-ost olcsobban. ez akkor is szar volt, amikor át lett építve 2.8-ra, szinte mindent cserélhettem, mert anno rosszul választottam. Magyarul ne hidj a képeknek, saját szemeddel nézd meg az eladó autókat, az még jobb ha valami hozzáértőt is tudsz magaddal vinni, és azután mérlegelj hogy melyik legyen. Innen mi se tudjuk megmondani melyik lenne a jobb vétel, hiszen nem láttuk az autokat, azélkül meg nem érdemes beszélni róla. Lehet hogy az olcsobb lesz az olcsobb a végére, de lehet hogy a drágább...
- lehet hogy az a barna rosszabb mint amit Driver árul. Én eddig mindkettőt csak fényképről láttam, ezért sokat nem tudok mondani, de Driver legalább friss képeket rakott fel. a használtauton elég sokat van fönn régebbi vagy fals kép, volt már olyan is hogy nem arról az autoról készült. véleményt szerintem csak akkor alkoss egy autoról, ha SZEMÉLYESEN megnézted, hiszen a képen rosszul kinéző lehet hogy tök jó és fordítva is volt már.
ha csak csillaggarázsod van, tegyél le arról hogy te meg tudod csinálni az autót, a ház elött kereket még lehet cserélni, de semmi komolyabb dolog nem kivitelezhető. gondolom akkor szerszámokkal sem vagy tul jól elengedve, anélkül meg aztán tényleg szar bármit is csinálni. pár kulcsal meg csavarhuzoval sok mindent meg lehet oldani, de közel sem mindent, és elég ha 20-ból egy csavart nem tudsz leszedni/felrakni, már löttek is a javításnak.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bigyó úr tökéletesen összefoglalta , amit tudni érdemes autóvásárlásról...
Az én véleményem az , hogy érdemesebb 1 "masszívabb" alapautót megvenni (a képek (!!!)alapján Driver gépe ilyennek tűnik - én +nézném a helyedben ! ), mert olyat amilyet elképzelsz Magadnak , SOHA (!!!!!)nem fogsz találni !!! Képzeletednek , TCSak a zsebed szab határt , de 1 jó alapból kiindulva apránként felépítheted amit +álmodtál .
Autóvásárláshoz az olyasfajta tétova , nyafogós szöszmötölgetés amit írományaidból érzek nem túl jó indulás , ebből TCSak hosszú nyűglődés lesz , és a végén tényleg beleTCSúszol valami szarba , amire rámegy a gatyád is...
Időt nem nagyon vesztesz azzal , hogy megnézel 1-2 autót , viszont tapasztalatokat bőven szerezhetsz vele , attól pedig ne nagyon félj , hogy olyan "őscapris" , mint Driver Rád akarna akasztani bármi gánykupacot... !
Az én véleményem az , hogy érdemesebb 1 "masszívabb" alapautót megvenni (a képek (!!!)alapján Driver gépe ilyennek tűnik - én +nézném a helyedben ! ), mert olyat amilyet elképzelsz Magadnak , SOHA (!!!!!)nem fogsz találni !!! Képzeletednek , TCSak a zsebed szab határt , de 1 jó alapból kiindulva apránként felépítheted amit +álmodtál .
Autóvásárláshoz az olyasfajta tétova , nyafogós szöszmötölgetés amit írományaidból érzek nem túl jó indulás , ebből TCSak hosszú nyűglődés lesz , és a végén tényleg beleTCSúszol valami szarba , amire rámegy a gatyád is...
Időt nem nagyon vesztesz azzal , hogy megnézel 1-2 autót , viszont tapasztalatokat bőven szerezhetsz vele , attól pedig ne nagyon félj , hogy olyan "őscapris" , mint Driver Rád akarna akasztani bármi gánykupacot... !
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Főleg azért nem adna neked semmi xart, mert utána úgyis neki kellene csinálgatnia ;) mert nem hagyná, hogy ne működjön! Igaz PapiTÉCSÉ wrote:...attól pedig ne nagyon félj , hogy olyan "őscapris" , mint Driver Rád akarna akasztani bármi gánykupacot... !

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Rendben srácok! Asszem már így is egy kicsit elástam magam nála, (mert ő is hasonlókat írt, hogy ilyen hozzáállással nem lesz soha caprim...) de megpróbálok javítani a megítélésemen, nem akarok beszari tétova nyafinak tűnni senki szemében, és én is gondoltam, h így vagy úgy, de megnézem az autót! És ha aszondjátok, h tényleg nem sózna rám szart, akkor asszem az mindenkinek jó! :D
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hello !
A csillaggarázsos szerelések tényleg nagyon kemények. Pl én nem családi házban lakok, lent a parkolóban kezdtem el szétbontani a gépet. Először a belsejét szépen lassan. Van egy kis cucc a szobámban, egyik cimborám garázsában, nagyszülőknél, faterom munkahelyén, nagybátyámnál áll a scorpio, átmeneti raktárnak pedig a barátnőm pesti albiját használom ( remélem nem olvassa :D :) Szóval ha valamit akar az ember azt meg lehet általában oldani, de elég szar ha 2 órát kell utazni,h bütykölhes egy kicsit és mindig oda kell szólni, hogy mehetsz-e , van-e ott éppen valaki, nem leszel-e útban..... Viszont amit Bogyó leírt maximálisan igaz ( nemhiába ő a mi elnökünk :) ) de a 2es szorzót szerintem elkönnyelműsködte, lehet az nyugodtan 2,5 - 3as is, ugye felni+gumi... Lett volna valamivel jobb állapotú is mint az enyém , de mindenképpen PAPÍROS 2.8at akrtam, álmomban nem fordult meg bennem annak idején, h egy 24v áll a házhoz. Szóvallllll: szerintem midnenképpen nézd meg Dirver-ét, nem tűnik drágának, megnézed nincs mit veszteni. Én körbejártam az országot vétel előtt, jó kis buli volt. Mivel egyedi gépet akarsz ha jól értelmeztem akkor viszont számíts rá, hogy nem 2 Ft lesz, de nem is 3.
Szóval hajrá !
A csillaggarázsos szerelések tényleg nagyon kemények. Pl én nem családi házban lakok, lent a parkolóban kezdtem el szétbontani a gépet. Először a belsejét szépen lassan. Van egy kis cucc a szobámban, egyik cimborám garázsában, nagyszülőknél, faterom munkahelyén, nagybátyámnál áll a scorpio, átmeneti raktárnak pedig a barátnőm pesti albiját használom ( remélem nem olvassa :D :) Szóval ha valamit akar az ember azt meg lehet általában oldani, de elég szar ha 2 órát kell utazni,h bütykölhes egy kicsit és mindig oda kell szólni, hogy mehetsz-e , van-e ott éppen valaki, nem leszel-e útban..... Viszont amit Bogyó leírt maximálisan igaz ( nemhiába ő a mi elnökünk :) ) de a 2es szorzót szerintem elkönnyelműsködte, lehet az nyugodtan 2,5 - 3as is, ugye felni+gumi... Lett volna valamivel jobb állapotú is mint az enyém , de mindenképpen PAPÍROS 2.8at akrtam, álmomban nem fordult meg bennem annak idején, h egy 24v áll a házhoz. Szóvallllll: szerintem midnenképpen nézd meg Dirver-ét, nem tűnik drágának, megnézed nincs mit veszteni. Én körbejártam az országot vétel előtt, jó kis buli volt. Mivel egyedi gépet akarsz ha jól értelmeztem akkor viszont számíts rá, hogy nem 2 Ft lesz, de nem is 3.
Szóval hajrá !

1980 Capri MK3
Üdv Mindenkinek!
Örülök hogy ezen a fórumon van valami élet. :D Ja meg annak is örülök hogy sikerült szerezni egy baba Mk1 Caprit :D Csak szegényke felújításra szorul...de nem vagyok elkeseredve mert a karosszérialakatos nem fojtotta magát egyből vízbe az autótól...szóval annyira nem lehet rossz ami a kasznit illeti...a motorja műxik...elvileg.....sajna még eléggé gyerekcipőben járok a témában, úgyhogy nézzétek el nekem, ha időnként marhaságokat írok :) szval a motornak egy baja van a szerelő szerint....a bakelitkerék....szóval ilyet elvileg most úgy néz ki tudok szerezni, de ha nem....lehet számítani a segítségetekre? Mert szerintem lesznek olyan dolgok az autón amit nem nagyon tudok szerezni....
Örülök hogy ezen a fórumon van valami élet. :D Ja meg annak is örülök hogy sikerült szerezni egy baba Mk1 Caprit :D Csak szegényke felújításra szorul...de nem vagyok elkeseredve mert a karosszérialakatos nem fojtotta magát egyből vízbe az autótól...szóval annyira nem lehet rossz ami a kasznit illeti...a motorja műxik...elvileg.....sajna még eléggé gyerekcipőben járok a témában, úgyhogy nézzétek el nekem, ha időnként marhaságokat írok :) szval a motornak egy baja van a szerelő szerint....a bakelitkerék....szóval ilyet elvileg most úgy néz ki tudok szerezni, de ha nem....lehet számítani a segítségetekre? Mert szerintem lesznek olyan dolgok az autón amit nem nagyon tudok szerezni....