Page 44 of 249
Posted: Sat Apr 14, 2007 5:27 pm
by Kenny
TÉCSÉ wrote:
Szép kis depó összeállítás ...
Szerintem a Tranyók láttán a Zelnökünk szíve is mosolyog...

:P
De , hogy érezd a törődést - ütős kis Escort , ez lenne a végcél
Mert akkor nagy hiányok lesznek a "műszaki áruházláncban"...

8)

Milyen hiány? Milyen áruházlánc? ha az egész áruházt megokosítjuk sose jönnek rá a hiányra!
Jah én egy ilyennel kibékülnék végcélnak, de a kolléga nem akar rá ilyen szélesítést!(Ki érti ezeket az öregeket, még mindig a középkorban élnek!!!

)
Posted: Sat Apr 14, 2007 8:36 pm
by Peti
Posted: Sun Apr 15, 2007 12:21 am
by Tibi
Erre gondondoltam, ez nagyon penge. Csak én azt hittem, hogy ez a MAY turbo féle dolog. Milyen apropóból készült ez?
Posted: Sun Apr 15, 2007 12:01 pm
by Peti
Tibi wrote:Erre gondondoltam, ez nagyon penge. Csak én azt hittem, hogy ez a MAY turbo féle dolog. Milyen apropóból készült ez?
Úgy tudom, hogy a Zakspeed turbo Capri sikerein felbuzdulva készült, a kinézetre is hasonló turbós utcai változat '81-'82-ben. És valszeg csak azért 200 db, mert rohadt drága volt! A 3000-s volt újonnan 18.700 DM, a 2.8i -27.000, a turbo pedig 33.000 DM. Egyébként 50-50 db fehér, ezüst, zöld, és piros készült. Jellemzői: üvegszálas szélesített elemek, első hátsó nagy spoiler-szárny, 7,5x13 RS 235/60-as gummákkal, 2.8i futómű sperr difivel, 4 küllős RS kormány, jobbos elektromos tükör.
Posted: Mon Apr 16, 2007 11:51 am
by Mad Max
Akkoriban, más autókat is csináltak 200 példányos szériákban (pl.: Peugeot205), a rali homogenizáció miatt. Nem lehet, hogy a Capribol is azért készült?
Posted: Mon Apr 16, 2007 11:58 am
by Peti
Mad Max wrote:Akkoriban, más autókat is csináltak 200 példányos szériákban (pl.: Peugeot205), a rali homogenizáció miatt. Nem lehet, hogy a Capribol is azért készült?
2 könyvben is utánaolvastam, de homogenizációról egyikben sem esett szó.
Posted: Mon Apr 16, 2007 12:02 pm
by Tibi
Találtam egy ilyet, ez is szélesített, de 3.0 L 3 karbi

Posted: Mon Apr 16, 2007 12:25 pm
by Pudva
Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
Posted: Mon Apr 16, 2007 12:27 pm
by Pudva
Eredeti Magyarországi katalógus!
Bogyó hová tudnám feltenni az eredeti méretű szkennelést ?
Posted: Mon Apr 16, 2007 12:33 pm
by Peti
Tibi wrote:Találtam egy ilyet, ez is szélesített, de 3.0 L 3 karbi
Ez a 3000 X Pack 175 lóval. A német változat fehér volt RS csíkokkal, 1 karbival és 145 pacival. '80-'82-ig gyártották.
Posted: Mon Apr 16, 2007 12:59 pm
by szszaby
Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
Ez így biztos elég érdekes, lehet hogy valami "öszvér"?
Posted: Mon Apr 16, 2007 1:04 pm
by Tibi
Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
A Capri II feliratot én sem értem. Esetleg, hogy az X-esek közül a 2. széria. De ez már nagyon belemagyarázós :D
Posted: Mon Apr 16, 2007 1:14 pm
by Peti
Tibi wrote:Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
A Capri II feliratot én sem értem. Esetleg, hogy az X-esek közül a 2. széria. De ez már nagyon belemagyarázós :D
Sztem ez egy ilyen előfutár kép '77-ből. Az mk2 X Pack nem egészen így nézett ki...
Posted: Mon Apr 16, 2007 1:16 pm
by TÉCSÉ
szszaby wrote:Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
Ez így biztos elég érdekes, lehet hogy valami "öszvér"?
Nem valószínű , hogy öszvér , mert már az MK III sárvédője van rajta...

Posted: Mon Apr 16, 2007 2:42 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:Eredeti Magyarországi katalógus!
Bogyó hová tudnám feltenni az eredeti méretű szkennelést ?
küldjet át és megoldjuk...