Page 46 of 51
Re: váltók
Posted: Mon Dec 27, 2010 12:18 am
by Nitrobuster
A ricniszám az ugyan az. A váltó kivülről nagyon hasonlít a type9-re. Ha esetleg type f lenne alatta az külső kulisszás. De ahhoz ritka ricnis kardán kell. De ilyen váltót még nem láttam soros motorhoz.
Re: váltók
Posted: Mon Dec 27, 2010 12:31 am
by patuha
Nitrobuster wrote:A ricniszám az ugyan az. A váltó kivülről nagyon hasonlít a type9-re. Ha esetleg type f lenne alatta az külső kulisszás. De ahhoz ritka ricnis kardán kell. De ilyen váltót még nem láttam soros motorhoz.
Hát.. Magyarázta a kolega, hogy kívül van rajta valami cucc. Lehet valahol találni a neten (rendes) képeket ezekről a váltókról? Az sem lenne rossz ami ennek a topicnak az elején van rajz, de azon nem sikerült beazonosítanom, hogy melyik milyen.
Mindenesetre beszélek vele, hogy valamikor másszunk már alá annak az autónak és ha más nem lefényképezem mi van alul.
Re: váltók
Posted: Mon Dec 27, 2010 12:37 am
by nyujoe
patuha wrote:Nitrobuster wrote:A ricniszám az ugyan az. A váltó kivülről nagyon hasonlít a type9-re. Ha esetleg type f lenne alatta az külső kulisszás. De ahhoz ritka ricnis kardán kell. De ilyen váltót még nem láttam soros motorhoz.
Hát.. Magyarázta a kolega, hogy kívül van rajta valami cucc. Lehet valahol találni a neten (rendes) képeket ezekről a váltókról? Az sem lenne rossz ami ennek a topicnak az elején van rajz, de azon nem sikerült beazonosítanom, hogy melyik milyen.
Mindenesetre beszélek vele, hogy valamikor másszunk már alá annak az autónak és ha más nem lefényképezem mi van alul.
Itt esetleg megtudod nézni melyik milyen...
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... x-all.html
Re: váltók
Posted: Mon Dec 27, 2010 12:37 am
by capriv6
Re: váltók
Posted: Mon Dec 27, 2010 10:01 am
by Tibi
patuha wrote:[... kívül van rajta valami cucc...
http://www.capri.pl/garage/gearbox-type-f" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: váltók
Posted: Mon Dec 27, 2010 1:57 pm
by Nitrobuster
Legalább a képről beugrott, hogy a type f-nek bal lent van a rükije.
Re: váltók
Posted: Mon Dec 27, 2010 10:35 pm
by patuha
Köszönöm a sok képet, ez tutira segít beazonosítani. Meg fogom a kollégának mutatni a képeket és rögtön kiderül.
Re: váltók
Posted: Tue Dec 28, 2010 9:53 am
by Tibi
patuha wrote:Köszönöm a sok képet, ez tutira segít beazonosítani. Meg fogom a kollégának mutatni a képeket és rögtön kiderül.
Kolléga úr miért nem jön ide ?
Re: váltók
Posted: Tue Dec 28, 2010 10:47 am
by patuha
Tibi wrote:patuha wrote:Köszönöm a sok képet, ez tutira segít beazonosítani. Meg fogom a kollégának mutatni a képeket és rögtön kiderül.
Kolléga úr miért nem jön ide ?
Ezt már én is kérdeztem tőle :) Említette, hogy még régebben valahol volt, de aztán ez elmúlt. Majd megemlítem neki. (egyébként azért vagyok ilyen lelkes, mert tőlem akarja megvenni a váltót, és nyilván nem akarok neki úgy adni valamit, hogy nincs rendesen körbejárva a téma.)
Re: váltók
Posted: Tue Dec 28, 2010 10:54 am
by Tibi
patuha wrote:egyébként azért vagyok ilyen lelkes, mert tőlem akarja megvenni a váltót
az nem baj ha mindenki örül a végén, csattogós ( mert ha minden igaz az van emberünknek ) nem tudom van-e elraktározva, elvileg holnap meg tudjuk nézni, hogy miujs...
Re: váltók
Posted: Tue Jan 04, 2011 4:00 pm
by tomtom
találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen üresbe állított váltónál (t9) a kuplungpedál felengedésekor egyenes talajon elindul az autó. az alapjárat is jelentősen (150-250F/perc) leesik. tehát üresen van vmi, ami fogja vissza a nyelestengelyt. sűrű lehet benne az olaj? vagy sok? (most nincs kedvem -3 fokban alámászni)
Re: váltók
Posted: Tue Jan 04, 2011 4:10 pm
by Natalie Driver Gabe
tomtom wrote:találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen üresbe állított váltónál (t9) a kuplungpedál felengedésekor egyenes talajon elindul az autó. az alapjárat is jelentősen (150-250F/perc) leesik. tehát üresen van vmi, ami fogja vissza a nyelestengelyt. sűrű lehet benne az olaj? vagy sok? (most nincs kedvem -3 fokban alámászni)
Nem klehet hogy valamilyen szorulása van ??
Vagy télleg sűrű az olaj.
Ahoz azért elég nagy gebasz kell hogy legyen el tudja mozdítani a kocsit.
Vagy valami félautomata váltókülönlegességed van

Re: váltók
Posted: Tue Jan 04, 2011 4:14 pm
by adam
tomtom wrote:találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen
Nem mert mi csak melegben használjuk

(de mielőtt szétszeded vidd el hozzá a mocit is hogy legyen értelme szétkapni)
Re: váltók
Posted: Tue Jan 04, 2011 6:04 pm
by Pudva
tomtom wrote:találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy (főleg) hidegen üresbe állított váltónál (t9) a kuplungpedál felengedésekor egyenes talajon elindul az autó. az alapjárat is jelentősen (150-250F/perc) leesik. tehát üresen van vmi, ami fogja vissza a nyelestengelyt. sűrű lehet benne az olaj? vagy sok? (most nincs kedvem -3 fokban alámászni)
Nekem az Escort képes erre főleg hidegben, de a kézikönyv szerint ez normális...

valami 'kúszásnak' hívja.
Re: váltók
Posted: Tue Jan 04, 2011 6:23 pm
by tomtom
vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.