Page 47 of 51

Re: váltók

Posted: Tue Jan 04, 2011 7:01 pm
by nyujoe
tomtom wrote:vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
...nekem is "kúszik" az 5ös váltóval az mk1, szerintem hideg sűrű olaj...

Re: váltók

Posted: Tue Jan 04, 2011 7:25 pm
by proteus
nyujoe wrote:
tomtom wrote:vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
...nekem is "kúszik" az 5ös váltóval az mk1, szerintem hideg sűrű olaj...
Milyen olajat tettél bele?

Re: váltók

Posted: Tue Jan 04, 2011 7:39 pm
by szszaby
Nekem nem kúszik, de eléggé híg olaj kell bele, mert különben a másodikat eröltetni kell, hogy bevegye.

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 7:54 am
by capriv6
T9 a tapasztalatom szerint a szintetikus "piros" oilt szereti!
Jó drága de legalább jó :roll:

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 12:09 pm
by tomtom
proteus wrote:
nyujoe wrote:
tomtom wrote:vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
...nekem is "kúszik" az 5ös váltóval az mk1, szerintem hideg sűrű olaj...
Milyen olajat tettél bele?

passz. vmi sierrából jött. kicsit le drótkeféltem (vagy talán azt se), fölpattintottam, aztán hajtom fél éve, de nyáron nem csinálta, csak amióta hideg van. lehet, hogy egy olajcsere megoldja a dolgot. van valakinek tippje, hogy mit tegyek bele a fent említett drága megoldáson kívül? (most nem verném bele magam költségekbe, ha nem muszáj, viszont bosszant a dolog.)

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 12:16 pm
by Tibi
Nekem 77 lubricants nevű termék van benne, akárhanyas, nem emlékszek. Nem volt drága, oszt legalább új.

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 12:26 pm
by szszaby
capriv6 wrote:T9 a tapasztalatom szerint a szintetikus "piros" oilt szereti!
Jó drága de legalább jó :roll:
Ez nem a dextron II?

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 12:57 pm
by patuha
Gyári Ford váltóolajat kell beletenni. Az a legjobb neki. SAE 75w90. Kevesebb, mint két liter kell bele.

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 2:52 pm
by capriv6
szszaby wrote:
capriv6 wrote:T9 a tapasztalatom szerint a szintetikus "piros" oilt szereti!
Jó drága de legalább jó :roll:
Ez nem a dextron II?
Nem.. Az outomata az outomata. ;-)
Azt kell figyelni hogy Manual transmission fuild legyen ráírva kb.1800-2500Ft/liter .
Évek óta ezt használom amióta a szinkronok felégtek párszor..
http://www.zsu.hu/?page=product&id=540826

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 2:56 pm
by SONI
Motor olajnál nincs jobb. Olyan szépen csendbe van a váltó tőle, hogy az csak na.

(komolyabb szakik fürész porral keverhetik) :mrgreen:

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 3:06 pm
by Tibi
SONI wrote:Motor olajnál nincs jobb. Olyan szépen csendbe van a váltó tőle, hogy az csak na.

(komolyabb szakik fürész porral keverhetik) :mrgreen:
Egyik társunk mondta, hogy neki fűrészlap volt a váltóban. Az ám a kiváló kenőanyag !

Re: váltók

Posted: Wed Jan 05, 2011 10:22 pm
by proteus
patuha wrote:Gyári Ford váltóolajat kell beletenni. Az a legjobb neki. SAE 75w90. Kevesebb, mint két liter kell bele.
Ott a pont.

Re: váltók

Posted: Mon Jan 10, 2011 4:30 pm
by Tibi
patuha wrote:Ezt hogyan tudjuk kideríteni? A kolega nem sejti, hogy milyen típusú van neki. A Type E-nek ugyanilyan a kihajtása, hogy a T9-nek? Ricniszámra, meg ilyenekre gondolok.
Lett valami fejlemény ?

Re: váltók

Posted: Mon Jan 10, 2011 7:22 pm
by patuha
Tibi wrote:
patuha wrote:Ezt hogyan tudjuk kideríteni? A kolega nem sejti, hogy milyen típusú van neki. A Type E-nek ugyanilyan a kihajtása, hogy a T9-nek? Ricniszámra, meg ilyenekre gondolok.
Lett valami fejlemény ?
Type F van neki. Megvan a Sierra kardán elméletben, meg a váltókar neki, csak el kell menni érte valamikor :)

Re: váltók

Posted: Mon Jan 10, 2011 11:30 pm
by patuha
Agyalok itt közben vadul. Lehet, hogy inkább Caprihoz való mondjuk Type-E mögötti kardánt kéne keresnünk hozzá ha jól sejtem nem? Annak stimmelnie kellene hozzá, inkább, mitn a Sierra kardánnak :roll: :roll: