Re: váltók
Posted: Tue Jan 04, 2011 7:01 pm
...nekem is "kúszik" az 5ös váltóval az mk1, szerintem hideg sűrű olaj...tomtom wrote:vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
...nekem is "kúszik" az 5ös váltóval az mk1, szerintem hideg sűrű olaj...tomtom wrote:vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
Milyen olajat tettél bele?nyujoe wrote:...nekem is "kúszik" az 5ös váltóval az mk1, szerintem hideg sűrű olaj...tomtom wrote:vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
proteus wrote:Milyen olajat tettél bele?nyujoe wrote:...nekem is "kúszik" az 5ös váltóval az mk1, szerintem hideg sűrű olaj...tomtom wrote:vágom, hogy nem a legjobb állapotú, mert a 2-t is nehezen nyeli be, de ez a "kúszás" azért fura.
Ez nem a dextron II?capriv6 wrote:T9 a tapasztalatom szerint a szintetikus "piros" oilt szereti!
Jó drága de legalább jó
Nem.. Az outomata az outomata.szszaby wrote:Ez nem a dextron II?capriv6 wrote:T9 a tapasztalatom szerint a szintetikus "piros" oilt szereti!
Jó drága de legalább jó
Egyik társunk mondta, hogy neki fűrészlap volt a váltóban. Az ám a kiváló kenőanyag !SONI wrote:Motor olajnál nincs jobb. Olyan szépen csendbe van a váltó tőle, hogy az csak na.
(komolyabb szakik fürész porral keverhetik)
Ott a pont.patuha wrote:Gyári Ford váltóolajat kell beletenni. Az a legjobb neki. SAE 75w90. Kevesebb, mint két liter kell bele.
Lett valami fejlemény ?patuha wrote:Ezt hogyan tudjuk kideríteni? A kolega nem sejti, hogy milyen típusú van neki. A Type E-nek ugyanilyan a kihajtása, hogy a T9-nek? Ricniszámra, meg ilyenekre gondolok.
Type F van neki. Megvan a Sierra kardán elméletben, meg a váltókar neki, csak el kell menni érte valamikor :)Tibi wrote:Lett valami fejlemény ?patuha wrote:Ezt hogyan tudjuk kideríteni? A kolega nem sejti, hogy milyen típusú van neki. A Type E-nek ugyanilyan a kihajtása, hogy a T9-nek? Ricniszámra, meg ilyenekre gondolok.