
Ezt is el kell kezdeni valamikor, nem árt az iránymutatás (lásd LeMans), csakhát elég kiábrándító a V8 krákogás helyett a dízeles kattogás

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Ilyen nekem is volt, hohy megkérdezték mekkora moci van benne és diesel? :?stpetya wrote:Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is
Nekem is volt ilyen sztori, nem is régen, pont egy hete. Új iskola, autószerelői szak, kérdezgették, hogy ki mit konyít a kocsikhoz, van-e vkinek esetleg saját stb. Sorrakerültem, mondtam, hogy 80as capri, erre a tanár kérdezte meg, hogy benzin vagy dízel-e... Elgondolkodtam, hogy milyen is lesz ez a suli... :? :Dstpetya wrote:Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is
Szia!Hattyu wrote:Inkább ezt ajánlom neked!gizmo wrote:http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280
Erről mi a véleményetek? A Capri mellé keresek valami olcsón fenntartható, megbízható ámde normális autót (hátsókerék, 90-100Le legalább). Ez tetszik, de sokallom... 600-ért elhoznám esetleg...
Nagyobb felszereltség és jobbak az ülések és egyben van ez is!
Na meg majdnem fele az ára a másikhoz képest!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
Szia, igen a jobb elejét. Úgy van megnyomva, hogy a sárvédő/motorháztető hézag nem egyenes, majdnem összeér, az index búrája felett pedig 1cm hézag van. Persze az autó működik... :) Erősen gondolkozom rajta...Hattyu wrote: Akkor a jobb elejét törték?
Ha bevan nyomódva azt egy kalapácssal meg egy kis fa darabbal meglehet oldani,belülről ütöd a kalapácssal és kívülről pedig rátartassz a fával,nem túl nagy ördöngősség,de attól függ mennyire vészes,mert így látatlanban ennyit tudok mondani,rá de szerintem ha a sárvédőn van egy kis benyomódás az nem túl nagy gond,attól még ugyanúgy működik az autó,a lökhárító az már inkább kérdéses,de szerintem biztos találsz majd hozzá,az index pedig nagyon röhejesen olcsó![]()
1290ért tudsz venni a cromaxnál újat fehéret![]()
http://www.fordalkatresz.com/index.php? ... l_id=12064
Szia!gizmo wrote:Szia, igen a jobb elejét. Úgy van megnyomva, hogy a sárvédő/motorháztető hézag nem egyenes, majdnem összeér, az index búrája felett pedig 1cm hézag van. Persze az autó működik... :) Erősen gondolkozom rajta...Hattyu wrote: Akkor a jobb elejét törték?
Ha bevan nyomódva azt egy kalapácssal meg egy kis fa darabbal meglehet oldani,belülről ütöd a kalapácssal és kívülről pedig rátartassz a fával,nem túl nagy ördöngősség,de attól függ mennyire vészes,mert így látatlanban ennyit tudok mondani,rá de szerintem ha a sárvédőn van egy kis benyomódás az nem túl nagy gond,attól még ugyanúgy működik az autó,a lökhárító az már inkább kérdéses,de szerintem biztos találsz majd hozzá,az index pedig nagyon röhejesen olcsó![]()
1290ért tudsz venni a cromaxnál újat fehéret![]()
http://www.fordalkatresz.com/index.php? ... l_id=12064
öszintén szólva a felét sem éri, sierrák 100 körül vannak, scorpiok meg már 200 körül, teljesen elfogadható állapotban. ez a konkrét kocsi mondjuk 100-120 törötten... én ennyiért adtam el friss vizsgával csak épp sárvédőcserés volt.gizmo wrote:Szia!Hattyu wrote:Inkább ezt ajánlom neked!gizmo wrote:http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280
Erről mi a véleményetek? A Capri mellé keresek valami olcsón fenntartható, megbízható ámde normális autót (hátsókerék, 90-100Le legalább). Ez tetszik, de sokallom... 600-ért elhoznám esetleg...
Nagyobb felszereltség és jobbak az ülések és egyben van ez is!
Na meg majdnem fele az ára a másikhoz képest!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
Hasonló az ízlésünk, ezt néztem meg ma :) Tényleg szép, viszont a hétvégén megtörték, lökhéritó kuka, jobb index törött, és ott lesz lakatosmunka is, kicsit lefelé/befelé nyomódott ott a lemez (sárvédő), de nem vészes. Olaj nem csöpög, rohadás nincs, hidegen is elsőre indul, szépen megy. Szerintetek? Elhozzam törötten 340ért és megcsinálni házilag?
Azért az a 127e km elég kevésnek tünik ha jobban utánaszámolsz. De persze lehet igaz is amit írnak.gizmo wrote:Szia!
Ahogy nézegettem, 200e alatt elég érdekes példányok vannak, és többnyire '8x-esek... '90-93-as, nem rohadó, 2l-est tudsz 120-200-ért? Scoprio-t pedig főleg nem láttam 400 alatt, és azokban is bőven 200e km feletti futásteljesítmény van.
Ebbe a Sierrába is csak azért mennék bele, mert hibátlan a kaszni, futómű, és elhiszem róla hogy 120e km van benne...