érdekes dolgok a nagyvilágból:)

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Pedig ez lesz a jövő sajnos... :cry: :?
Ezt is el kell kezdeni valamikor, nem árt az iránymutatás (lásd LeMans), csakhát elég kiábrándító a V8 krákogás helyett a dízeles kattogás :roll:
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Post by stpetya »

Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is :!:
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

stpetya wrote:Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is :!:
Ilyen nekem is volt, hohy megkérdezték mekkora moci van benne és diesel? :?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Süni wrote:Szvsz 600ért is sok. A kerék meg aránytalanul nagy. De a sierracorneren már kitárgyalták ezt a gépet. :wink:
thx. 600-ért sok? Felniket amúgy is eladnám róla a fenébe, bp "útjaira" elég a 14-es is :twisted:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

stpetya wrote:Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is :!:
Nekem is volt ilyen sztori, nem is régen, pont egy hete. Új iskola, autószerelői szak, kérdezgették, hogy ki mit konyít a kocsikhoz, van-e vkinek esetleg saját stb. Sorrakerültem, mondtam, hogy 80as capri, erre a tanár kérdezte meg, hogy benzin vagy dízel-e... Elgondolkodtam, hogy milyen is lesz ez a suli... :? :D
De visszatérve a témához, tényleg lett volna még sokezer féle autótípus, amibe bele lehetett volna rakni, a mustang sosem lesz a legjelesebb képviselője a dízel autóknak, ez biztos. De talán ösztönzőleg hat majd az amcsiknál is az autógyárakban, hogy ha ők meg merték csinálni, akkor talán más is követi őket. Mert azért az amcsiknál valjuk be, sosem a takarékosság volt az elsődleges szempont. Még a háborút is el lehetett volna kerülni talán, ha nem fogyasztják olyan gyorsan az olajat. Nade, kicsit már elszálltam a filozófia hullámain :lol:
Szentségtörés mustangba dízelt rakni, de egy kötelező rossz lépés (talán)
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

gizmo wrote:
Süni wrote:Szvsz 600ért is sok. A kerék meg aránytalanul nagy. De a sierracorneren már kitárgyalták ezt a gépet. :wink:
thx. 600-ért sok? Felniket amúgy is eladnám róla a fenébe, bp "útjaira" elég a 14-es is :twisted:
Nem sok, hanem kib@szott sok!
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Hattyu wrote:
gizmo wrote:http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280
Erről mi a véleményetek? A Capri mellé keresek valami olcsón fenntartható, megbízható ámde normális autót (hátsókerék, 90-100Le legalább). Ez tetszik, de sokallom... 600-ért elhoznám esetleg... :roll:
Inkább ezt ajánlom neked!
Nagyobb felszereltség és jobbak az ülések és egyben van ez is!
Na meg majdnem fele az ára a másikhoz képest!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
Szia!

Hasonló az ízlésünk, ezt néztem meg ma :) Tényleg szép, viszont a hétvégén megtörték, lökhéritó kuka, jobb index törött, és ott lesz lakatosmunka is, kicsit lefelé/befelé nyomódott ott a lemez (sárvédő), de nem vészes. Olaj nem csöpög, rohadás nincs, hidegen is elsőre indul, szépen megy. Szerintetek? Elhozzam törötten 340ért és megcsinálni házilag?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

bogyo28 wrote:[
Süni 2 hétig szabin van (bár azóta többet forumozik), szerintem majd akkor tud árat mondani ha letelt a 2 hét...
Így van, és sajnos a mélek a céges címre jönnek. Csak ma tudtam ennyit forumozni, holnaptól meló hegyek (építkezem). :roll:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Inkább sokat, hogy haladjunk ! :wink:
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

Süni wrote:Inkább sokat, hogy haladjunk ! :wink:
Akkor inkább jó munkát kívánok és nem keveset :D
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Hattyu wrote: Akkor a jobb elejét törték?
Ha bevan nyomódva azt egy kalapácssal meg egy kis fa darabbal meglehet oldani,belülről ütöd a kalapácssal és kívülről pedig rátartassz a fával,nem túl nagy ördöngősség,de attól függ mennyire vészes,mert így látatlanban ennyit tudok mondani,rá de szerintem ha a sárvédőn van egy kis benyomódás az nem túl nagy gond,attól még ugyanúgy működik az autó,a lökhárító az már inkább kérdéses,de szerintem biztos találsz majd hozzá,az index pedig nagyon röhejesen olcsó :wink:
1290ért tudsz venni a cromaxnál újat fehéret :wink:
http://www.fordalkatresz.com/index.php? ... l_id=12064
Szia, igen a jobb elejét. Úgy van megnyomva, hogy a sárvédő/motorháztető hézag nem egyenes, majdnem összeér, az index búrája felett pedig 1cm hézag van. Persze az autó működik... :) Erősen gondolkozom rajta...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

gizmo wrote:
Hattyu wrote: Akkor a jobb elejét törték?
Ha bevan nyomódva azt egy kalapácssal meg egy kis fa darabbal meglehet oldani,belülről ütöd a kalapácssal és kívülről pedig rátartassz a fával,nem túl nagy ördöngősség,de attól függ mennyire vészes,mert így látatlanban ennyit tudok mondani,rá de szerintem ha a sárvédőn van egy kis benyomódás az nem túl nagy gond,attól még ugyanúgy működik az autó,a lökhárító az már inkább kérdéses,de szerintem biztos találsz majd hozzá,az index pedig nagyon röhejesen olcsó :wink:
1290ért tudsz venni a cromaxnál újat fehéret :wink:
http://www.fordalkatresz.com/index.php? ... l_id=12064
Szia, igen a jobb elejét. Úgy van megnyomva, hogy a sárvédő/motorháztető hézag nem egyenes, majdnem összeér, az index búrája felett pedig 1cm hézag van. Persze az autó működik... :) Erősen gondolkozom rajta...
Szia!
Na így már előttem van a probléma :D
Lehet a legegyszerűbb egy bontott sárvédőt szerezni,mint pl itt: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
Vagy mégegyszerűbb bontós petyától megkérdezni,és lehet pár ezerért lenne egy másik,és nem kellene vele bajlódni :wink:
Persze ha leveszed akkor szerintem valamennyire biztos helyre lehet formálni :roll:
A döntés a te kezedben van :wink: :lol:
Sok sikert a gondolkozáshoz!
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

gizmo wrote:
Hattyu wrote:
gizmo wrote:http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280
Erről mi a véleményetek? A Capri mellé keresek valami olcsón fenntartható, megbízható ámde normális autót (hátsókerék, 90-100Le legalább). Ez tetszik, de sokallom... 600-ért elhoznám esetleg... :roll:
Inkább ezt ajánlom neked!
Nagyobb felszereltség és jobbak az ülések és egyben van ez is!
Na meg majdnem fele az ára a másikhoz képest!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
Szia!

Hasonló az ízlésünk, ezt néztem meg ma :) Tényleg szép, viszont a hétvégén megtörték, lökhéritó kuka, jobb index törött, és ott lesz lakatosmunka is, kicsit lefelé/befelé nyomódott ott a lemez (sárvédő), de nem vészes. Olaj nem csöpög, rohadás nincs, hidegen is elsőre indul, szépen megy. Szerintetek? Elhozzam törötten 340ért és megcsinálni házilag?
öszintén szólva a felét sem éri, sierrák 100 körül vannak, scorpiok meg már 200 körül, teljesen elfogadható állapotban. ez a konkrét kocsi mondjuk 100-120 törötten... én ennyiért adtam el friss vizsgával csak épp sárvédőcserés volt.
nézegess tovább, pl scorpiokat. egy 2 literes dohc még elég jól megy, nem eszik többet, nem kerül többe de a kényelem és a luxus amivel több van benne, simán megéri. én is a scorpio miatt adtam csak el a sierrát, bár most meg transit van :) lassan összszedem magam és összerakom a scorpiot újra, nagyon jó kis kocsik azok.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Szia!

Ahogy nézegettem, 200e alatt elég érdekes példányok vannak, és többnyire '8x-esek... '90-93-as, nem rohadó, 2l-est tudsz 120-200-ért? Scoprio-t pedig főleg nem láttam 400 alatt, és azokban is bőven 200e km feletti futásteljesítmény van.

Ebbe a Sierrába is csak azért mennék bele, mert hibátlan a kaszni, futómű, és elhiszem róla hogy 120e km van benne...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

gizmo wrote:Szia!

Ahogy nézegettem, 200e alatt elég érdekes példányok vannak, és többnyire '8x-esek... '90-93-as, nem rohadó, 2l-est tudsz 120-200-ért? Scoprio-t pedig főleg nem láttam 400 alatt, és azokban is bőven 200e km feletti futásteljesítmény van.

Ebbe a Sierrába is csak azért mennék bele, mert hibátlan a kaszni, futómű, és elhiszem róla hogy 120e km van benne...
Azért az a 127e km elég kevésnek tünik ha jobban utánaszámolsz. De persze lehet igaz is amit írnak.
1980 Capri MK3
Post Reply