Page 48 of 341
Posted: Mon Sep 10, 2007 12:53 pm
by TomiCaPri
Pedig ez lesz a jövő sajnos...

:?
Ezt is el kell kezdeni valamikor, nem árt az iránymutatás (lásd LeMans), csakhát elég kiábrándító a V8 krákogás helyett a dízeles kattogás

Posted: Mon Sep 10, 2007 1:27 pm
by stpetya
Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is

Posted: Mon Sep 10, 2007 2:36 pm
by szszaby
stpetya wrote:Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is

Ilyen nekem is volt, hohy megkérdezték mekkora moci van benne és diesel? :?
Posted: Mon Sep 10, 2007 2:49 pm
by gizmo
Süni wrote:Szvsz 600ért is sok. A kerék meg aránytalanul nagy. De a sierracorneren már kitárgyalták ezt a gépet.

thx. 600-ért sok? Felniket amúgy is eladnám róla a fenébe, bp "útjaira" elég a 14-es is

Posted: Mon Sep 10, 2007 3:18 pm
by TomiCaPri
stpetya wrote:Nem a környezetvédelem a gond nekem sem az klafa de már nálam is rákérdeztek hogy DÍZEL?Pedig látszik a Caprin h nem olajkályha egy Mustangban meg egyenesen nevetséges, ha tép mint állat akkor is

Nekem is volt ilyen sztori, nem is régen, pont egy hete. Új iskola, autószerelői szak, kérdezgették, hogy ki mit konyít a kocsikhoz, van-e vkinek esetleg saját stb. Sorrakerültem, mondtam, hogy 80as capri, erre a tanár kérdezte meg, hogy benzin vagy dízel-e... Elgondolkodtam, hogy milyen is lesz ez a suli... :? :D
De visszatérve a témához, tényleg lett volna még sokezer féle autótípus, amibe bele lehetett volna rakni, a mustang sosem lesz a legjelesebb képviselője a dízel autóknak, ez biztos. De talán ösztönzőleg hat majd az amcsiknál is az autógyárakban, hogy ha ők meg merték csinálni, akkor talán más is követi őket. Mert azért az amcsiknál valjuk be, sosem a takarékosság volt az elsődleges szempont. Még a háborút is el lehetett volna kerülni talán, ha nem fogyasztják olyan gyorsan az olajat. Nade, kicsit már elszálltam a filozófia hullámain
Szentségtörés mustangba dízelt rakni, de egy kötelező rossz lépés (talán)
Posted: Mon Sep 10, 2007 3:21 pm
by DavidMolnar
gizmo wrote:Süni wrote:Szvsz 600ért is sok. A kerék meg aránytalanul nagy. De a sierracorneren már kitárgyalták ezt a gépet.

thx. 600-ért sok? Felniket amúgy is eladnám róla a fenébe, bp "útjaira" elég a 14-es is

Nem sok, hanem kib@szott sok!
Posted: Mon Sep 10, 2007 9:04 pm
by gizmo
Szia!
Hasonló az ízlésünk, ezt néztem meg ma :) Tényleg szép, viszont a hétvégén megtörték, lökhéritó kuka, jobb index törött, és ott lesz lakatosmunka is, kicsit lefelé/befelé nyomódott ott a lemez (sárvédő), de nem vészes. Olaj nem csöpög, rohadás nincs, hidegen is elsőre indul, szépen megy. Szerintetek? Elhozzam törötten 340ért és megcsinálni házilag?
Posted: Mon Sep 10, 2007 9:21 pm
by Süni
bogyo28 wrote:[
Süni 2 hétig szabin van (bár azóta többet forumozik), szerintem majd akkor tud árat mondani ha letelt a 2 hét...
Így van, és sajnos a mélek a céges címre jönnek. Csak ma tudtam ennyit forumozni, holnaptól meló hegyek (építkezem).

Posted: Mon Sep 10, 2007 9:49 pm
by Süni
Inkább sokat, hogy haladjunk !

Posted: Mon Sep 10, 2007 9:56 pm
by Hattyu
Süni wrote:Inkább sokat, hogy haladjunk !

Akkor inkább jó munkát kívánok és nem keveset :D
Posted: Mon Sep 10, 2007 10:27 pm
by gizmo
Hattyu wrote:
Akkor a jobb elejét törték?
Ha bevan nyomódva azt egy kalapácssal meg egy kis fa darabbal meglehet oldani,belülről ütöd a kalapácssal és kívülről pedig rátartassz a fával,nem túl nagy ördöngősség,de attól függ mennyire vészes,mert így látatlanban ennyit tudok mondani,rá de szerintem ha a sárvédőn van egy kis benyomódás az nem túl nagy gond,attól még ugyanúgy működik az autó,a lökhárító az már inkább kérdéses,de szerintem biztos találsz majd hozzá,az index pedig nagyon röhejesen olcsó
1290ért tudsz venni a cromaxnál újat fehéret
http://www.fordalkatresz.com/index.php? ... l_id=12064
Szia, igen a jobb elejét. Úgy van megnyomva, hogy a sárvédő/motorháztető hézag nem egyenes, majdnem összeér, az index búrája felett pedig 1cm hézag van. Persze az autó működik... :) Erősen gondolkozom rajta...
Posted: Mon Sep 10, 2007 11:58 pm
by Hattyu
gizmo wrote:Hattyu wrote:
Akkor a jobb elejét törték?
Ha bevan nyomódva azt egy kalapácssal meg egy kis fa darabbal meglehet oldani,belülről ütöd a kalapácssal és kívülről pedig rátartassz a fával,nem túl nagy ördöngősség,de attól függ mennyire vészes,mert így látatlanban ennyit tudok mondani,rá de szerintem ha a sárvédőn van egy kis benyomódás az nem túl nagy gond,attól még ugyanúgy működik az autó,a lökhárító az már inkább kérdéses,de szerintem biztos találsz majd hozzá,az index pedig nagyon röhejesen olcsó
1290ért tudsz venni a cromaxnál újat fehéret
http://www.fordalkatresz.com/index.php? ... l_id=12064
Szia, igen a jobb elejét. Úgy van megnyomva, hogy a sárvédő/motorháztető hézag nem egyenes, majdnem összeér, az index búrája felett pedig 1cm hézag van. Persze az autó működik... :) Erősen gondolkozom rajta...
Szia!
Na így már előttem van a probléma :D
Lehet a legegyszerűbb egy bontott sárvédőt szerezni,mint pl itt:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
Vagy mégegyszerűbb bontós petyától megkérdezni,és lehet pár ezerért lenne egy másik,és nem kellene vele bajlódni
Persze ha leveszed akkor szerintem valamennyire biztos helyre lehet formálni
A döntés a te kezedben van
Sok sikert a gondolkozáshoz!
Posted: Tue Sep 11, 2007 8:29 am
by CAPRI-3
gizmo wrote:
Szia!
Hasonló az ízlésünk, ezt néztem meg ma :) Tényleg szép, viszont a hétvégén megtörték, lökhéritó kuka, jobb index törött, és ott lesz lakatosmunka is, kicsit lefelé/befelé nyomódott ott a lemez (sárvédő), de nem vészes. Olaj nem csöpög, rohadás nincs, hidegen is elsőre indul, szépen megy. Szerintetek? Elhozzam törötten 340ért és megcsinálni házilag?
öszintén szólva a felét sem éri, sierrák 100 körül vannak, scorpiok meg már 200 körül, teljesen elfogadható állapotban. ez a konkrét kocsi mondjuk 100-120 törötten... én ennyiért adtam el friss vizsgával csak épp sárvédőcserés volt.
nézegess tovább, pl scorpiokat. egy 2 literes dohc még elég jól megy, nem eszik többet, nem kerül többe de a kényelem és a luxus amivel több van benne, simán megéri. én is a scorpio miatt adtam csak el a sierrát, bár most meg transit van :) lassan összszedem magam és összerakom a scorpiot újra, nagyon jó kis kocsik azok.
Posted: Tue Sep 11, 2007 9:10 am
by gizmo
Szia!
Ahogy nézegettem, 200e alatt elég érdekes példányok vannak, és többnyire '8x-esek... '90-93-as, nem rohadó, 2l-est tudsz 120-200-ért? Scoprio-t pedig főleg nem láttam 400 alatt, és azokban is bőven 200e km feletti futásteljesítmény van.
Ebbe a Sierrába is csak azért mennék bele, mert hibátlan a kaszni, futómű, és elhiszem róla hogy 120e km van benne...
Posted: Tue Sep 11, 2007 9:30 am
by Tibi
gizmo wrote:Szia!
Ahogy nézegettem, 200e alatt elég érdekes példányok vannak, és többnyire '8x-esek... '90-93-as, nem rohadó, 2l-est tudsz 120-200-ért? Scoprio-t pedig főleg nem láttam 400 alatt, és azokban is bőven 200e km feletti futásteljesítmény van.
Ebbe a Sierrába is csak azért mennék bele, mert hibátlan a kaszni, futómű, és elhiszem róla hogy 120e km van benne...
Azért az a 127e km elég kevésnek tünik ha jobban utánaszámolsz. De persze lehet igaz is amit írnak.