Azt a foltot az előző ember rakta bele, ugy egyeztünk meg , hogy kivágja azt is....Blant wrote:Megmondom őszintén amit ott a torpedólemezzel kezdett az nekem elég fura... Mért nem egy darabból készíti oda a foltot? Hulladékanyagból dolgozik? Vagy azért, hoyg több legyen a hegesztés, ahol utána elkezd rohadni? Jajj... Lehet el kéne hozni a verdát, mielőtt komoly baja lesz...
A többi mondjuk nem néz ki rosszul, bár nem tudom milyen volt előtte.
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
1980 Capri MK3
azt hiszem a kárpitos meló sinen van....az autó valszín fekete lesz, csak nem matt....a kárpitossal ehez választottunk bőrt az ülésekre...a műszerfallal persze vannak gondok....de arra is van megoldás...flokkolás...az oldalkárpit színét még ki kell választani...a műszerfalat is olyanra kéne majd megcsináltatni....de a fazon elvállalt mindent az autóban ezen kívűl....és viszonylag olcsón....ami itt drága lesz az a bőr...mert marhabőr lesz a gépben..... :D belűlről pöpec gép lesz ez
a motort nem tom mikor rakja össze a szerelő....sikerült egy V4es blokkot szerezni...(köszönet trombizoli kolégának :D )...és benne volt egy igazi kincs...az a francos bakelitkerék....remélem jó lesz....
persze a lakatos azóta is vakarózik, de már nagyon itt lenne az ideje hogy elvigye a verdát
a motort nem tom mikor rakja össze a szerelő....sikerült egy V4es blokkot szerezni...(köszönet trombizoli kolégának :D )...és benne volt egy igazi kincs...az a francos bakelitkerék....remélem jó lesz....
persze a lakatos azóta is vakarózik, de már nagyon itt lenne az ideje hogy elvigye a verdát
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Flokkoltasd tehén mintásra!kuzsi wrote:azt hiszem a kárpitos meló sinen van....az autó valszín fekete lesz, csak nem matt....a kárpitossal ehez választottunk bőrt az ülésekre...a műszerfallal persze vannak gondok....de arra is van megoldás...flokkolás...az oldalkárpit színét még ki kell választani...a műszerfalat is olyanra kéne majd megcsináltatni....de a fazon elvállalt mindent az autóban ezen kívűl....és viszonylag olcsón....ami itt drága lesz az a bőr...mert marhabőr lesz a gépben..... :D belűlről pöpec gép lesz ez
a motort nem tom mikor rakja össze a szerelő....sikerült egy V4es blokkot szerezni...(köszönet trombizoli kolégának :D )...és benne volt egy igazi kincs...az a francos bakelitkerék....remélem jó lesz....
persze a lakatos azóta is vakarózik, de már nagyon itt lenne az ideje hogy elvigye a verdát

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
- Geec MKII
- márokosanistudnézni
- Posts: 63
- Joined: Fri Dec 10, 2004 6:21 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Persze hogy meg, náluk vettem: http://www.bugparts.hu/index.php?modul_id=5taunus73sw wrote:Pmpás darab, és nem csak a motorja.Geec MKII wrote:
Most így áll a vas!
Megkérdezhetem, hol vetted eme remek egyveleget, mely a karbicsek felett lebeg:))??( légszűrő ház+betét)
kell egy kicsit mokolni de utána gond nélkül felmegy a helyére!

1977 Ford Capri MKII 2.0Weber