Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

:D Óóóóó... micsoda lehetőség! Megyek és elkapkodom mindenki elől! :lol:
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

öröm bódottá!

:-)

ui: különben lefoglalóztam 10 garnitúrát, ki tudja meddig lesz akciós.. :-)
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Geec MKII wrote:Útólag is köszönöm a linket!!!! :ru:
Nincs mit. :pia:
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Az utóbbi hetekben sajnos realizálnom kellett az elképzeléseimet így az eredeti tervekkel szemben marad a gyári motor karbival, amit fel fogok újítani. A szükséges alkatrészek beszerzését remélhetőleg egy Ford szervízben dolgozó srác segítségével meg tudom oldani.
A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.

Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.

Feltettem egy rakat képet:


Image
Image
Image
Last edited by proteus on Sun Feb 18, 2007 8:54 pm, edited 1 time in total.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

Rosz a link :?
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:Az utóbbi hetekben sajnos realizálnom kellett az elképzeléseimet így az eredeti tervekkel szemben marad a gyári motor karbival, amit fel fogok újítani. A szükséges alkatrészek beszerzését remélhetőleg egy Ford szervízben dolgozó srác segítségével meg tudom oldani.
A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.

Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.


Lámpafelujító van a nagyfaluban, vecsés felé az üllői úton. Ha végre sikerül találkoznunk, el tudom neked hozni a felujítóhoz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:Lámpafelujító van a nagyfaluban, vecsés felé az üllői úton. Ha végre sikerül találkoznunk, el tudom neked hozni a felujítóhoz...
OK! :D
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne. :lol:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne. :lol:
A perdöntő bizonyíték. Az enyém akkor 11008 km-et futott egész életében. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :h:
Köszönöm az információt.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Gratula hozzá!

Az órának semmi értelme az ember oda tekergeti ahova neki tetszik, nem?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

szszaby wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Gratula hozzá!

Az órának semmi értelme az ember oda tekergeti ahova neki tetszik, nem?
De, persze. A manus is e nélkül akarta megcsinálni az eredetvizsgát, de a központ nem fogadta el az adatokat kmóra állás nélkül. Egyébként másik fontos kitétel, hogy a kerekeknek fent kell lenni...

Meg mondott még egy érdekességet: Lengyelországban 5-6 éve vezették be az eredetvizsgát, addig központi nyilvántartás sem volt, hanem csak a vajdaságokon (ebből van 16) belül, így az autók 80%-nak a papírjai nem voltak rendben. :shock:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Eleg sok minden lezajlott az utobbi ket honapban az autom korul, motor, valto, ket elso rugo, teljes also lakat, bekerult a tank is uj acval, szszaby munkajat dicserve, aki rengeteg mindenben onzetlenul segitett, ezuton is koszonom neki.

Az uj ac a tesztelesnel a ket meteres 15os csovet ugy szivta mint a kisangyal, semmi gond nem volt, van ezeknek szivohatasuk boven.

A laprugo felfuggeszteseinel plusz erosites lett beteve.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

gigford wrote:Eleg sok minden lezajlott az utobbi ket honapban az autom korul.....
Megnéztük hétvégén, de felmerült bennem egy dolog. Visszamegy a gyári tank is hivatalos ügyek intézése miatt vagy végleg száműzted? Mert ha igen szerintem ki kellett volna vágatni a csomitartót és egy méylebbet kialakítani, amiben rendes helye van a kockatanknak és esetleg a pótkeréknek mert jó ha van. Nem kötözködök csak kíváncsi vagyok.
1980 Capri MK3
Locked