
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Az utóbbi hetekben sajnos realizálnom kellett az elképzeléseimet így az eredeti tervekkel szemben marad a gyári motor karbival, amit fel fogok újítani. A szükséges alkatrészek beszerzését remélhetőleg egy Ford szervízben dolgozó srác segítségével meg tudom oldani.
A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.
Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.
Feltettem egy rakat képet:



A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.
Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.
Feltettem egy rakat képet:



Last edited by proteus on Sun Feb 18, 2007 8:54 pm, edited 1 time in total.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Lámpafelujító van a nagyfaluban, vecsés felé az üllői úton. Ha végre sikerül találkoznunk, el tudom neked hozni a felujítóhoz...proteus wrote:Az utóbbi hetekben sajnos realizálnom kellett az elképzeléseimet így az eredeti tervekkel szemben marad a gyári motor karbival, amit fel fogok újítani. A szükséges alkatrészek beszerzését remélhetőleg egy Ford szervízben dolgozó srác segítségével meg tudom oldani.
A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.
Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne.Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
A perdöntő bizonyíték. Az enyém akkor 11008 km-et futott egész életében.proteus wrote:Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne.Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...




Köszönöm az információt.
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Gratula hozzá!Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Az órának semmi értelme az ember oda tekergeti ahova neki tetszik, nem?
Ford Capri MkI Essex
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
De, persze. A manus is e nélkül akarta megcsinálni az eredetvizsgát, de a központ nem fogadta el az adatokat kmóra állás nélkül. Egyébként másik fontos kitétel, hogy a kerekeknek fent kell lenni...szszaby wrote:Gratula hozzá!Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Az órának semmi értelme az ember oda tekergeti ahova neki tetszik, nem?
Meg mondott még egy érdekességet: Lengyelországban 5-6 éve vezették be az eredetvizsgát, addig központi nyilvántartás sem volt, hanem csak a vajdaságokon (ebből van 16) belül, így az autók 80%-nak a papírjai nem voltak rendben.

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Eleg sok minden lezajlott az utobbi ket honapban az autom korul, motor, valto, ket elso rugo, teljes also lakat, bekerult a tank is uj acval, szszaby munkajat dicserve, aki rengeteg mindenben onzetlenul segitett, ezuton is koszonom neki.
Az uj ac a tesztelesnel a ket meteres 15os csovet ugy szivta mint a kisangyal, semmi gond nem volt, van ezeknek szivohatasuk boven.
A laprugo felfuggeszteseinel plusz erosites lett beteve.








Az uj ac a tesztelesnel a ket meteres 15os csovet ugy szivta mint a kisangyal, semmi gond nem volt, van ezeknek szivohatasuk boven.
A laprugo felfuggeszteseinel plusz erosites lett beteve.








- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Megnéztük hétvégén, de felmerült bennem egy dolog. Visszamegy a gyári tank is hivatalos ügyek intézése miatt vagy végleg száműzted? Mert ha igen szerintem ki kellett volna vágatni a csomitartót és egy méylebbet kialakítani, amiben rendes helye van a kockatanknak és esetleg a pótkeréknek mert jó ha van. Nem kötözködök csak kíváncsi vagyok.gigford wrote:Eleg sok minden lezajlott az utobbi ket honapban az autom korul.....
1980 Capri MK3