Posted: Mon Feb 12, 2007 11:38 pm
:D Óóóóó... micsoda lehetőség! Megyek és elkapkodom mindenki elől! 

Nincs mit.Geec MKII wrote:Útólag is köszönöm a linket!!!!
Lámpafelujító van a nagyfaluban, vecsés felé az üllői úton. Ha végre sikerül találkoznunk, el tudom neked hozni a felujítóhoz...proteus wrote:Az utóbbi hetekben sajnos realizálnom kellett az elképzeléseimet így az eredeti tervekkel szemben marad a gyári motor karbival, amit fel fogok újítani. A szükséges alkatrészek beszerzését remélhetőleg egy Ford szervízben dolgozó srác segítségével meg tudom oldani.
A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.
Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.
OK! :Dbogyo28 wrote:Lámpafelujító van a nagyfaluban, vecsés felé az üllői úton. Ha végre sikerül találkoznunk, el tudom neked hozni a felujítóhoz...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne.Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
A perdöntő bizonyíték. Az enyém akkor 11008 km-et futott egész életében.proteus wrote:Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne.Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula hozzá!Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
De, persze. A manus is e nélkül akarta megcsinálni az eredetvizsgát, de a központ nem fogadta el az adatokat kmóra állás nélkül. Egyébként másik fontos kitétel, hogy a kerekeknek fent kell lenni...szszaby wrote:Gratula hozzá!Tibi wrote:Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Az órának semmi értelme az ember oda tekergeti ahova neki tetszik, nem?
Megnéztük hétvégén, de felmerült bennem egy dolog. Visszamegy a gyári tank is hivatalos ügyek intézése miatt vagy végleg száműzted? Mert ha igen szerintem ki kellett volna vágatni a csomitartót és egy méylebbet kialakítani, amiben rendes helye van a kockatanknak és esetleg a pótkeréknek mert jó ha van. Nem kötözködök csak kíváncsi vagyok.gigford wrote:Eleg sok minden lezajlott az utobbi ket honapban az autom korul.....