Page 49 of 97

Posted: Mon Feb 12, 2007 11:38 pm
by levelboss
:D Óóóóó... micsoda lehetőség! Megyek és elkapkodom mindenki elől! :lol:

Posted: Tue Feb 13, 2007 12:07 am
by guriga
öröm bódottá!

:-)

ui: különben lefoglalóztam 10 garnitúrát, ki tudja meddig lesz akciós.. :-)

Posted: Tue Feb 13, 2007 12:03 pm
by guriga
Geec MKII wrote:Útólag is köszönöm a linket!!!! :ru:
Nincs mit. :pia:

Posted: Sun Feb 18, 2007 6:07 pm
by proteus
Az utóbbi hetekben sajnos realizálnom kellett az elképzeléseimet így az eredeti tervekkel szemben marad a gyári motor karbival, amit fel fogok újítani. A szükséges alkatrészek beszerzését remélhetőleg egy Ford szervízben dolgozó srác segítségével meg tudom oldani.
A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.

Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.

Feltettem egy rakat képet:


Image
Image
Image

Posted: Sun Feb 18, 2007 8:15 pm
by Árpi
Rosz a link :?

Posted: Sun Feb 18, 2007 10:49 pm
by Bogyo28
proteus wrote:Az utóbbi hetekben sajnos realizálnom kellett az elképzeléseimet így az eredeti tervekkel szemben marad a gyári motor karbival, amit fel fogok újítani. A szükséges alkatrészek beszerzését remélhetőleg egy Ford szervízben dolgozó srác segítségével meg tudom oldani.
A barna kárpit is felejtős, bár oldalkárpitokat és szőnyeget sikerült beszereznem, de a műanyagokat, takarólemezeket, váltószoknyát, kormányt stb is át kellene festenem vagy behúzatnom műbőrrel, hogy jól nézzen ki, ami viszont már túl sok. A műszeregység is marad az eredeti, de kap egy kiegészítő fordulatszámmérőt, meg bekerülnek a recarok és kap egy kardánboxot. Ez és a műszerfal felső része fekete lesz, meg az ülés félig, egyébként marad a gyári kárpit. A zenét sem viszem túlzásba, csak egy mp3-as fejegység kerül a kesztyűtartóba, a gyári rádió a helyére, két hangszóró a a gyári helyekre a kalaptartó mellé meg kettő még valahopva. A gyári rádió kérdéses, hogy be lesz e kötve, ha igen akkor vonalban fog csatlakozni a fejegységhez. Barna szélvédőt még mindig nem tudtam szerezni. :(
A spoilerek sem kerülnek fel, mert a kaszni körbe volt törve, aztán nem túl jól lakatolva a köténylemez pedig szörnyű íígy az első-hátsó spoilerek nem állnának valami jól az pedig fontos, hogy gányolni nem akarok. Többekközt ezért is marad az eredeti grafitmetal, meg elég jól elrejti a kaszni hibáit...
Ki lett szerelve már a motor, váltó, a futómű részben. A motor azért át lesz nézve és gatyábarázva, a váltón egy olajfolyást kell megszüntetni. A féknél sem lesz túl sok változás, a tárcsák, dobok fel lesznek szabályozva, betétek cserélve meg felújítókészlet ahova kell. Be kerül azért egy 22-es főfékhenger. A laprugók úgytűnik elég jók, a szilentek is rendben vannak. A gátlók is megjárják. Kap még a futómű két új lengőkart meg a stabok új szilenteket és remélhetőleg ezzel rendben is lesz. Szinterezés és hasonlók felejtősek, mert nem kiállítási darab lesz a gép és anyagilag is pluszt jelentene.
A következő két hétben a tervek szerint kész lesz a futómű, fékrendszer, alváz és üregvédelem. Utánna még a rozsdamentesítés folytatódik meg a lakatos még néhány kisebb dolgot megcsinál, de egy hónapon belül át kellene tolni a vasat a fényezőhöz.

Kellene mostmár valami megoldást találnom a kéderek meg a vízlehúzó gumik beszerzésére és ha akadna egy fényszórófelújító annak is örülnék.


Lámpafelujító van a nagyfaluban, vecsés felé az üllői úton. Ha végre sikerül találkoznunk, el tudom neked hozni a felujítóhoz...

Posted: Sun Feb 18, 2007 11:15 pm
by proteus
bogyo28 wrote:Lámpafelujító van a nagyfaluban, vecsés felé az üllői úton. Ha végre sikerül találkoznunk, el tudom neked hozni a felujítóhoz...
OK! :D

Posted: Tue Feb 20, 2007 3:30 pm
by proteus
Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...

Posted: Tue Feb 20, 2007 3:35 pm
by Tibi
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?

Posted: Tue Feb 20, 2007 3:56 pm
by proteus
Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne. :lol:

Posted: Tue Feb 20, 2007 4:06 pm
by Tibi
proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Kellett egy fotó az óráról, ez bizonyítja, hogy mennyi km van benne. :lol:
A perdöntő bizonyíték. Az enyém akkor 11008 km-et futott egész életében. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :h:
Köszönöm az információt.

Posted: Tue Feb 20, 2007 4:34 pm
by szszaby
Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Gratula hozzá!

Az órának semmi értelme az ember oda tekergeti ahova neki tetszik, nem?

Posted: Tue Feb 20, 2007 7:00 pm
by proteus
szszaby wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote:Megvan az eredetvizsga! :D A manus mondjuk nézett, hogy a kaszni üres, motor a földön, a kmórát meg a szekrényből vettem elő...
Gratula ! A lényeg, hogy megvan ! A km óra minek? Úgy értem egy olyan meghamisithatatlan életbevágó adathordozó mint az óra? Minek?
Gratula hozzá!

Az órának semmi értelme az ember oda tekergeti ahova neki tetszik, nem?
De, persze. A manus is e nélkül akarta megcsinálni az eredetvizsgát, de a központ nem fogadta el az adatokat kmóra állás nélkül. Egyébként másik fontos kitétel, hogy a kerekeknek fent kell lenni...

Meg mondott még egy érdekességet: Lengyelországban 5-6 éve vezették be az eredetvizsgát, addig központi nyilvántartás sem volt, hanem csak a vajdaságokon (ebből van 16) belül, így az autók 80%-nak a papírjai nem voltak rendben. :shock:

Posted: Sun Feb 25, 2007 4:30 pm
by gigford
Eleg sok minden lezajlott az utobbi ket honapban az autom korul, motor, valto, ket elso rugo, teljes also lakat, bekerult a tank is uj acval, szszaby munkajat dicserve, aki rengeteg mindenben onzetlenul segitett, ezuton is koszonom neki.

Az uj ac a tesztelesnel a ket meteres 15os csovet ugy szivta mint a kisangyal, semmi gond nem volt, van ezeknek szivohatasuk boven.

A laprugo felfuggeszteseinel plusz erosites lett beteve.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Posted: Sun Feb 25, 2007 5:36 pm
by Tibi
gigford wrote:Eleg sok minden lezajlott az utobbi ket honapban az autom korul.....
Megnéztük hétvégén, de felmerült bennem egy dolog. Visszamegy a gyári tank is hivatalos ügyek intézése miatt vagy végleg száműzted? Mert ha igen szerintem ki kellett volna vágatni a csomitartót és egy méylebbet kialakítani, amiben rendes helye van a kockatanknak és esetleg a pótkeréknek mert jó ha van. Nem kötözködök csak kíváncsi vagyok.