Page 49 of 60

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Wed Jun 16, 2010 8:43 pm
by szszaby
Ebbe akkor ömleni kell a benyának, tűszelep zár rendesen? De visszadurrogni akkor sem kellene neki.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Wed Jun 16, 2010 8:49 pm
by holecz
szszaby wrote:Ebbe akkor ömleni kell a benyának, tűszelep zár rendesen?
Zsír új...... :roll:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 8:00 am
by Natalie Driver Gabe
SZVSZ ! :-)
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 8:23 am
by holecz
Natalie Driver Gabe wrote:SZVSZ ! :-)
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.
A gyorsító alatt találtam egy fehér kis műanyag spirál szerű valamit... ezt eddig még egy karbiban sem láttam, lehet hogy az okádja be a benzint akkor is amikor nem kéne.Már nem tudom mit csináljak, most összerakok még1 karbit hátha...

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 8:33 am
by Natalie Driver Gabe
holecz wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:SZVSZ ! :-)
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.
A gyorsító alatt találtam egy fehér kis műanyag spirál szerű valamit... ezt eddig még egy karbiban sem láttam, lehet hogy az okádja be a benzint akkor is amikor nem kéne.Már nem tudom mit csináljak, most összerakok még1 karbit hátha...
Mármint amikor a fúvókát kihúzod akkor van ott az a spirál ügyi.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 9:47 am
by holecz
Igen az alatt van..

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 9:56 am
by Natalie Driver Gabe
holecz wrote:Igen az alatt van..
annak van egyáltalán keverék képzési szerepe. ??
Én azt hittem rá valami rugós távtartós bizbasz.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 10:02 am
by szszaby
A gyorsító biztos nem kavar be, mert az csak akkor műkszik ha nyomod a gázt, ha esetleg megszorul nem ad be benyát.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 12:23 pm
by Natalie Driver Gabe
hoppá mindig tanul valamit az ember :roll:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 2:33 pm
by tomtom
milyen karbi ez?

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Thu Jun 17, 2010 2:57 pm
by holecz
tomtom wrote:milyen karbi ez?
Ford Capri/Granada/Taunus/Cortina/Sierra 2.3 V6 Solex 35 EEIT.. :roll:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Fri Jun 18, 2010 1:47 pm
by holecz
Összeszögeltem mostmár vagy a 4-ik karbimat a sok közül, és láss csodát, beröffent szépen, veszi a fordulatot, nem durrog, nem lő lángot......egyébként a karbiház teteje olyan hullámos mindegyiken mint állat úgyhogy azt is kicsit "No Moking" -oltam síkba csiszolgattam.ja és csak találomra csavargattam a levegő és benya állítót. Remélem ha még finomítgatom majd csak jó lesz már..
Kb mennyit csavarjak alapbeállításként a benzinnek (pici vékony tűhegyű csavar) és a levegőnek??(tompa nagycsavar)

Tudom majd egy Bandibá-féle, vagy öreg szakival kell később belőni...de hát addig is hogy menjen..

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Tue Jun 22, 2010 1:01 pm
by daytona
Az alapbeallitasa a dusito tuknek a teljes becsavarastol szamitva 5 teljes fordulat, ezutan jon a finomhangolas. A mi jo kis kopott tengelyu Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a jarasa.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Tue Jun 22, 2010 1:05 pm
by holecz
daytona wrote:Az alapbeallitasa a dusito tuknek a teljes becsavarastol szamitva 5 teljes fordulat, ezutan jon a finomhangolas. A mi jo kis kopott tengelyu Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a jarasa.
Köszönöm!!!! Ez tényleg így van, mert nekem is olyan 6-7 tekerés után járt szépen a motor...

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Tue Jun 22, 2010 1:18 pm
by szszaby
daytona wrote:Az alapbeállítása a dúsító tűknek a teljes becsavarástól számítva 5 teljes fordulat, ezután jön a finomhangolás. A mi jó kis kopott tengelyű Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a járása.
Ez az alapjárati CO csavar lenne, mert az nekem másfél fordulatra van.