Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Posted: Wed Jun 16, 2010 8:43 pm
Ebbe akkor ömleni kell a benyának, tűszelep zár rendesen? De visszadurrogni akkor sem kellene neki.
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Zsír új......szszaby wrote:Ebbe akkor ömleni kell a benyának, tűszelep zár rendesen?
A gyorsító alatt találtam egy fehér kis műanyag spirál szerű valamit... ezt eddig még egy karbiban sem láttam, lehet hogy az okádja be a benzint akkor is amikor nem kéne.Már nem tudom mit csináljak, most összerakok még1 karbit hátha...Natalie Driver Gabe wrote:SZVSZ !![]()
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.
Mármint amikor a fúvókát kihúzod akkor van ott az a spirál ügyi.holecz wrote:A gyorsító alatt találtam egy fehér kis műanyag spirál szerű valamit... ezt eddig még egy karbiban sem láttam, lehet hogy az okádja be a benzint akkor is amikor nem kéne.Már nem tudom mit csináljak, most összerakok még1 karbit hátha...Natalie Driver Gabe wrote:SZVSZ !![]()
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.
annak van egyáltalán keverék képzési szerepe. ??holecz wrote:Igen az alatt van..
Ford Capri/Granada/Taunus/Cortina/Sierra 2.3 V6 Solex 35 EEIT..tomtom wrote:milyen karbi ez?
Köszönöm!!!! Ez tényleg így van, mert nekem is olyan 6-7 tekerés után járt szépen a motor...daytona wrote:Az alapbeallitasa a dusito tuknek a teljes becsavarastol szamitva 5 teljes fordulat, ezutan jon a finomhangolas. A mi jo kis kopott tengelyu Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a jarasa.
Ez az alapjárati CO csavar lenne, mert az nekem másfél fordulatra van.daytona wrote:Az alapbeállítása a dúsító tűknek a teljes becsavarástól számítva 5 teljes fordulat, ezután jön a finomhangolás. A mi jó kis kopott tengelyű Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a járása.