2.3 v6 segitség kellene
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
igen...szszaby wrote:Egy kérdés!
A sierrában is ugyanez a 2,3 moci van?
Igaz amit én tudnék az injektoros de én a motor főbb szerkezeti elemeire gondolok.
taunus-cortina-consul-capri-granada-sierra-transit-scorpio...
ezek mind ugyanazokkal a motorokkal futnak.
nem volt 2.3i sierrában sem.
csak 2.3 karburátor vagy 2.8i Kjet.
az én 2.8EFI sierrám is átépítés.
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Az Essential Ford Capri ezt írja, hogy 1979-től ilyet változtattak "For continental customers, the 2300 models gained a useful boost is power, up 6 bhp to 114 bhp, thanks to a higher (9.0:1) compression ratio and largar valves, torts and intels." Eredetiség vizsgán, ami 2 hónapja volt nem ütközöt ki semmi. Viszont CAPRI-3 nagyobb tapasztalattal randelkezel mint és a Caprik terén. Majd személyessen megbeszéljük.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
A gyujtáskapcsolótól megy egy kövérebb fekete vezeték sárga csíkkal. Gyujtásbetét, kábel korrozio lehet a hiba, valamint még 2 hely: az egyik a biztitábla, az szinte mindegyik capri kh-s, de lehet javítani, meg kh-s szokott még lenni az a két csati ami a motortér kábelköteg és az utastér kábelköteg között van, egy piros és egy fekete kerek valami ami átjön a kasztnin a biztitábla mögött. ott keresgélj, a capri elektromos részének ez a gyenge pontja...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gabooca
- márokosanistudnézni
- Posts: 85
- Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, III. ker.
Erre holnap mindenképp ránézek, ez jól hangzik, remélem meg is oldódik.bogyo28 wrote:A gyujtáskapcsolótól megy egy kövérebb fekete vezeték sárga csíkkal. Gyujtásbetét, kábel korrozio lehet a hiba, valamint még 2 hely: az egyik a biztitábla, az szinte mindegyik capri kh-s, de lehet javítani, meg kh-s szokott még lenni az a két csati ami a motortér kábelköteg és az utastér kábelköteg között van, egy piros és egy fekete kerek valami ami átjön a kasztnin a biztitábla mögött. ott keresgélj, a capri elektromos részének ez a gyenge pontja...
- Gabooca
- márokosanistudnézni
- Posts: 85
- Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, III. ker.
Megvan a problem, a motortérben menetirány szerinti jobb oldalon ez a relé a kaki:


Hibafeltárás: az önindítónál lévő három kábel közül a vékonyabb fekete nem kapott áramot, ezt visszakerestük és eljutottunk a reléig, ezt rövidre zártuk és már indult is.
Következő lépés: rendszeresítek egy embert aki rövidre zárja a relét indításkor
, vagy kicserélem a relét egy újra.


Hibafeltárás: az önindítónál lévő három kábel közül a vékonyabb fekete nem kapott áramot, ezt visszakerestük és eljutottunk a reléig, ezt rövidre zártuk és már indult is.
Következő lépés: rendszeresítek egy embert aki rövidre zárja a relét indításkor

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Ez a relé valami gyári cucc vagy mokolás. Mert mintha ugy emlékeznék, hogy a indótomotornál a blendixen kivül nincs is relé....Gabooca wrote:Megvan a problem, a motortérben menetirány szerinti jobb oldalon ez a relé a kaki:
Hibafeltárás: az önindítónál lévő három kábel közül a vékonyabb fekete nem kapott áramot, ezt visszakerestük és eljutottunk a reléig, ezt rövidre zártuk és már indult is.
Következő lépés: rendszeresítek egy embert aki rövidre zárja a relét indításkor, vagy kicserélem a relét egy újra.

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Na utánna is néztem. Ha letöltöd a lapról a haynes manualt, vagy ha megvan a könyv akkor abban bene van. A letöltésnél ezt kell letölteni:Gabooca wrote:Reméltem hogy te megmondod, gyárinak tűnik. A kábelek a biztitábla elött válnak ketté.
chapter_12_electrical_system_2.pdf
Ebben a 20. oldalon van ami neked érdekes. a 6-os számmal jelzett a gyujtáskapcsoló, onnan az 50 sw 2.5 jelü vezeték megy egyenesen az önindítóhoz (3-es számu kütyü). Relé csak akkor van közbeiktatva, ha automata a verda, de ott a relé azért van (9-es számu kütyü), hogy csak bizonyos fokozatban lehessen idítózni. A váltókarnál van kapcsoló ehez (10-es számu kütyü). Tehát ha nem automatád van, akkor a relét iktasd ki. Ha meg automatád van, nézd meg hogy jo e z relé vezérlése, mert lehet hogy szar a kapcsoló a váltókarnál.
Segítségül itt a kép is:

remélem ezzel sikerül megoldani....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4