mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779 Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár
Post
by tomtom » Thu Oct 07, 2010 12:09 pm
Süni wrote: tomtom wrote: a dobozon csak annyit látok a vonalkód felett, hogy 22700.
Az a cikkszám.
1237013044 Bosch
Nálam 1600,-
a bosch bakelittel szerelt?
amúgy nem eltörött, hanem ahogy a bogyó írta: eccerűen elolvadt. miért terveznek meleg helyre ilyet, ami hőre lágyul
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Thu Oct 07, 2010 12:38 pm
tomtom wrote:
a bosch bakelittel szerelt?
Megrendeled, megnézed.
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Thu Oct 07, 2010 7:41 pm
az 1-es és a 3-as Capri alsó műszerfala (kesztyűtartó,hamutartó...) egyforma ?Jó a 3-as az 1-hez?
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Thu Oct 07, 2010 8:55 pm
Gáborka wrote: az 1-es és a 3-as Capri alsó műszerfala (kesztyűtartó,hamutartó...) egyforma ?Jó a 3-as az 1-hez?
Ha olyan az egyesed mint az enyém akkor nem, de ha faceliftes akkor talán.
Ford Capri MkI Essex
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Thu Oct 07, 2010 9:09 pm
szszaby wrote: Gáborka wrote: az 1-es és a 3-as Capri alsó műszerfala (kesztyűtartó,hamutartó...) egyforma ?Jó a 3-as az 1-hez?
Ha olyan az egyesed mint az enyém akkor nem, de ha faceliftes akkor talán.
köszönöm
pont úgy néz ki mint az enyém...remélem ( alsó rész érdekes...nekem az hiányzik)
Attachments
mk1 1273502443_92580962_2-FORD-CAPRI-MK1-16-GT-1973-CAPRISSIMO-Lagos-1273502443.jpg (29.48 KiB) Viewed 13029 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Oct 07, 2010 9:58 pm
Nekem tökre nem ilyen az egész !!!
SZSZaby most hogy van ez ??
Ez olyan mint egy 3-asé
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Thu Oct 07, 2010 10:13 pm
Natalie Driver Gabe wrote: Nekem tökre nem ilyen az egész !!!
SZSZaby most hogy van ez ??
Ez olyan mint egy 3-asé
72 augusztustól ilyen volt.
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Fri Oct 08, 2010 7:02 am
szszaby wrote: Natalie Driver Gabe wrote: Nekem tökre nem ilyen az egész !!!
SZSZaby most hogy van ez ??
Ez olyan mint egy 3-asé
72 augusztustól ilyen volt.
AAAAAAAAHHHAAAAAAAAAA !!!!!!!
Mi májusiak vagyunk.
Mondjuk nekem jobban is tetszik mint az augusztus utániak.
Retrobb
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765 Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak
Post
by nyujoe » Fri Oct 08, 2010 8:33 pm
Gáborka wrote: szszaby wrote: Gáborka wrote: az 1-es és a 3-as Capri alsó műszerfala (kesztyűtartó,hamutartó...) egyforma ?Jó a 3-as az 1-hez?
Ha olyan az egyesed mint az enyém akkor nem, de ha faceliftes akkor talán.
köszönöm
pont úgy néz ki mint az enyém...remélem ( alsó rész érdekes...nekem az hiányzik)
Gáborka a tied nem ilyen...legalábbis a képeiden amit feltettél azokon a régi műszerfal van,nincs csukható kesztyűtartó stb, csak egy polc...
Ahhoz nem kompatibilis az 3as műszerfal elemek, csak ha az egészet kicseréled...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Fri Oct 08, 2010 8:50 pm
Ford Capri MkI Essex
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Sat Oct 09, 2010 5:43 pm
...bajba vagyok nem tudom...73 -as a szekér ,és a maradékos zsákban
volt hamutartó rész ...ebből gondoltam de most már a franc tudja ...
Attachments
HELP IMG_1497.JPG (126.27 KiB) Viewed 12952 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Sat Oct 09, 2010 5:45 pm
Nem kell mindent beletenni amit találsz
Ez pedig a képen a régebbi műszerfal.
1980 Capri MK3
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Sat Oct 09, 2010 6:30 pm
..igen rájöttem én is..köszönöm,sajnálom
jobban néz ki mint a régi
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
domi600
csúcsnigger
Posts: 19 Joined: Tue Aug 12, 2008 8:50 pm
Post
by domi600 » Sun Oct 10, 2010 9:56 pm
tomtom wrote: Süni wrote: tomtom wrote: a dobozon csak annyit látok a vonalkód felett, hogy 22700.
Az a cikkszám.
1237013044 Bosch
Nálam 1600,-
a bosch bakelittel szerelt?
amúgy nem eltörött, hanem ahogy a bogyó írta: eccerűen elolvadt. miért terveznek meleg helyre ilyet, ami hőre lágyul
Üdv ha még aktuális tudok segíteni beszer áron 1080 ft
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779 Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár
Post
by tomtom » Mon Oct 11, 2010 12:33 pm
köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT