Page 6 of 341
Posted: Wed Sep 21, 2005 2:14 am
by Peti
Október 6.-án jön ki!

Posted: Wed Sep 21, 2005 12:23 pm
by gizmo
egész élethű az irányítás, fizika... a demo-t próbáltam, nem fog ártani hozzá egy kormány meg egy erős videókártya

Posted: Wed Sep 21, 2005 8:46 pm
by Taz
gizmo wrote:egész élethű az irányítás, fizika... a demo-t próbáltam, nem fog ártani hozzá egy kormány meg egy erős videókártya

A legfontosabbat kihagytad Gizmo!
A HANG!!!Beszarás milyen jó a hangja,és billeg a verda amikor gázfröccsöket adsz üresben,kár hogy a Caprit nem tették bele a próbaverzióba,már nagyon várom a teljest!

Posted: Mon Sep 26, 2005 8:44 pm
by gizmo
király vagy, köszönjük!

Posted: Mon Sep 26, 2005 9:01 pm
by German Capri
Érdekes,hogy a kinnti CAPRIK nem lesznek orrnehezek a V8-astól,gondoltam,hogy ez is magyar találmány:))))))
Posted: Mon Sep 26, 2005 9:08 pm
by gizmo
German Capri wrote:Érdekes,hogy a kinnti CAPRIK nem lesznek orrnehezek a V8-astól,gondoltam,hogy ez is magyar találmány:))))))
mi a helyzet a Caprival? Még mindíg c-vágány? Rég hallottam felőletek...
Posted: Mon Sep 26, 2005 9:59 pm
by Nitrobuster
German Capri wrote:Érdekes,hogy a kinnti CAPRIK nem lesznek orrnehezek a V8-astól,gondoltam,hogy ez is magyar találmány:))))))
Pár hónapal ezelőtt írtam, hogy Perana v8 Windsor motorja 9 kilóval nehezebb csak a v6-nál.( gondolom ez az essex motorra vonatkozik).
Ettől függetlenül biztos, hogy orrnehéz.
Posted: Tue Sep 27, 2005 9:30 pm
by German Capri
Hi Gizmo!Ja még C-vágány!DE a Taunus már készülget,rohamtempóban!!!!
Posted: Tue Sep 27, 2005 9:33 pm
by German Capri
Egy dél-afrikai versenyző egyszer olyasmit nyilatkozott,hogy qrva jól irányítható a Peranja!!!
Posted: Tue Sep 27, 2005 11:30 pm
by Bogyo28
én már a 2.8 V6-ot is orrnehéznek érzem, ehez képest egy V8 csak több valamivel. de hát izlés dolga
Posted: Tue Sep 27, 2005 11:33 pm
by gizmo
bogyo28 wrote:én már a 2.8 V6-ot is orrnehéznek érzem, ehez képest egy V8 csak több valamivel. de hát izlés dolga
jó az, így legalább simán lehet körbe-körbe menni a seggével az eleje körül

Posted: Tue Sep 27, 2005 11:57 pm
by Bogyo28
csak amikor kanyarodni akarsz, és közben megy elöre az auto az meglepő tud lenni. probáltam szlalomversenyt még anno a mantásokkal egy közös talin, elég hülyén jött ki. az is igaz persze hogy a soförön is sok mulik...
Posted: Wed Sep 28, 2005 12:17 am
by CAPRI-3
bogyo28 wrote:csak amikor kanyarodni akarsz, és közben megy elöre az auto az meglepő tud lenni. probáltam szlalomversenyt még anno a mantásokkal egy közös talin, elég hülyén jött ki. az is igaz persze hogy a soförön is sok mulik...
maradjunk abban, hogy az egyik feltetel a sofor...:)
aztan ott van a jo gumi elol, a jo futomu es a megfelelo sulyelosztas, ami ugy caprinal siman felborithato az ultetessel-seggemelessel... kell meg egy kezifek, szlalomhoz mindenkeppen hasznos es okos ballabfek megoldasok...
merem ezeket mondani, mint a sierra tali szlalomgyoztese

Posted: Wed Sep 28, 2005 12:55 am
by Nitrobuster
gizmo wrote:bogyo28 wrote:én már a 2.8 V6-ot is orrnehéznek érzem, ehez képest egy V8 csak több valamivel. de hát izlés dolga
jó az, így legalább simán lehet körbe-körbe menni a seggével az eleje körül

Pont a nagy súly miatt forog nagy ívben. De választhatsz, vagy pintács, vagy speer.
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:02 am
by CAPRI-3
Nitrobuster wrote:Pont a nagy súly miatt forog nagy ívben. De választhatsz, vagy pintács, vagy speer.
elolvashattad volna az irasomat mielott beleszolsz:)
V motorral es sperr nelkul forogtam (mert azt is kellett) a szlalomon.