Page 6 of 47
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed May 05, 2010 8:36 pm
				by holecz
				Szerintem van egy-két olyan "Moking" ami nem is igazán  az...Ezt inkább " Jó Moking" -nak nevezném.Gondolok itt tomtom fogaskerekére...meg van még sok ilyen..Krisz szervós átalakításai, Bogyó és Sunya -féle fék és elektronikai átalakítások stb..stb.. Ennek javasolnék egy  topicot "Jó Moking" címmel, és ide össze lehetne gyűjteni ezeket a fabrikálásokat 'vagymit..
Szerintetek?? 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed May 05, 2010 9:46 pm
				by szszaby
				Szerintem se moking ez hanem egy átalakítás, szakszerűen megcsinálva.
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed May 05, 2010 10:40 pm
				by Tibi
				Szerintem : 
http://www.fordcapri.hu/forford3/viewforum.php?f=17" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu May 06, 2010 9:08 am
				by tomtom
				
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu May 06, 2010 10:48 am
				by Bogyo28
				holecz wrote:Szerintem van egy-két olyan "Moking" ami nem is igazán  az...Ezt inkább " Jó Moking" -nak nevezném.Gondolok itt tomtom fogaskerekére...meg van még sok ilyen..Krisz szervós átalakításai, Bogyó és Sunya -féle fék és elektronikai átalakítások stb..stb.. Ennek javasolnék egy  topicot "Jó Moking" címmel, és ide össze lehetne gyűjteni ezeket a fabrikálásokat 'vagymit..
Szerintetek?? 

 
ott van rá az egész DIY topik, több címre bontva...
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu May 06, 2010 11:51 am
				by Natalie Driver Gabe
				Mók nem Mók , de gondoltam megosztom.
Amikor motort cseréltünk papiéknál indító motort is kellet cserélni , csak mivel nekem kicsit más a ledkerekem mint a többi ezért az indítómotor fogaskereke nem érte el a lendkereket s nem lehetett beindítani a drága V6 ot
Ezért fogtunk egy V indítómotort és a felfogató füleit bevágtuk hogy el lehessen tolni a lendkerék irányába.
kicsit tovább tartott a megfelelő pozíció megtalálása de attól még tökéletesen végzi a dolgát.
Azóta adamnál is alkalmazva lett a "levédetlen" technológia.
S nálam is ez van még hadrendben. 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu May 06, 2010 12:09 pm
				by Tibi
				ha maróztátok akkor DIY ha kisflex meg nagykalapács akkor MÓK 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu May 06, 2010 12:11 pm
				by Natalie Driver Gabe
				Tibi wrote:ha maróztátok akkor DIY ha kisflex meg nagykalapács akkor MÓK 

 
 
 
Akkór Mók 
 
Nem volt késő este maró a kéznél .
de a flex közel volt 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Fri May 07, 2010 12:55 pm
				by stpetya
				M.társam reggel mesélte hogy a Zsigulátor karbijában kilukadt az úszó-belefolyt a benzin,egyszerű és kézenfekvő megoldás:gyerek kinder surprise-ából csináltak új úszót egy kis műgyantával és működik,sajna képet nem csináltak,de azé.. 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun May 09, 2010 8:12 pm
				by FEFE
				
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun May 09, 2010 8:14 pm
				by capriv6
				FEFE wrote:FEFE család MOKING:
vegyes 019.jpg
vegyes 020.jpg
vegyes 021.jpg
Sierra vezérműtengely csere hengerfej leszedése nélkül! 
  
 
Bigulátor másolat tengellyel. Eredmény: 
  
  
 
+ az a locsoló cső is jó 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Jun 06, 2010 7:13 pm
				by Tibi
				
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Jun 06, 2010 7:17 pm
				by TÉCSÉ
				Tibi wrote:mók váltókar.jpg
 
RULEZ  

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Jun 06, 2010 7:21 pm
				by szszaby
				Biztos rövid volt. 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Jun 06, 2010 7:28 pm
				by Tibi
				szszaby wrote:Biztos rövid volt. 

 
Az volt, saját 
innováció .
Menetmetszés a kis pucura, 10-es dübel, kis vascső, végébe 12-es csavar. Nem volt mivel megtoldani, hát csináltam egyet.  
