Page 6 of 11
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Mon Mar 19, 2012 12:01 pm
by Bogyo28
adam wrote:Nekem az lenne a kérdésem, hogy mennyire tud ez kanyarodni? V6 hűtőm van a pintohoz és emiatt a termosztátból jövő és a vízpumpából induló 32mm csőnek is 180 fokban kéne visszafordulnia....
nem szorosan ide tartozik, de hűtős bácsi át tudja rakni a bejövő csőcsatlakozásokat a másik oldalra a gyári hűtőn, és akkor egyszerübb a csövezés...
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Mon Mar 19, 2012 12:11 pm
by adam
szszaby wrote:U alakban hajtható.
Köszi, a kérdés arra vonatkozott, hogy mekkora a fordulóköre?
De lehet h akkor inkább hűtőshöz viszem a vackot ...
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Mon Mar 19, 2012 12:24 pm
by szszaby
adam wrote:szszaby wrote:U alakban hajtható.
Köszi, a kérdés arra vonatkozott, hogy mekkora a fordulóköre?
De lehet h akkor inkább hűtőshöz viszem a vackot ...
Kb 2x a cső átmérő ami az U alak közt marad, vagyis ha 32-es a csöved akkor kb 120mm hely kell neki.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Mon Mar 19, 2012 12:38 pm
by adam
szszaby wrote:adam wrote:szszaby wrote:U alakban hajtható.
Köszi, a kérdés arra vonatkozott, hogy mekkora a fordulóköre?
De lehet h akkor inkább hűtőshöz viszem a vackot ...
Kb 2x a cső átmérő ami az U alak közt marad, vagyis ha 32-es a csöved akkor kb 120mm hely kell neki.
Sok, marad a hűtőkivezetés átrakása
köszi
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Sun Mar 25, 2012 10:49 pm
by gigford
Fék témában már mutattuk a nyerget-tárcsát, most végleges helyére került a főfék is.
5 centivel kellett eltolni a doblemez irányába, így a nagy granada szervó ami eddig volt nem fért el, helyére capri szervódob került a meglévő 23as főfékkel.
Fékpedálon is alakítani kellett:
Váltóalagút beburkolva, és nagy szerencsével éppen elfér a gyári fűtésdoboz is, nem kellett vágni rajta.
Kapott pár bitumenes zaj/rezgéscsillapító lapot is, gyári szőnyeg feszes egy kicsit, de toldás nélkül elfér.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Sun Mar 25, 2012 10:59 pm
by proteus
A bitumen lapokat hol lehet beszerezni?
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Sun Mar 25, 2012 11:00 pm
by gigford
Fűtőradiátor kiállásait is módosítani kellett, Szabi csinált rézcsőből,könyökökből egy ilyet, ami végükön hagyományos gumicsővel lett összehozva a vízpumpával és a radiátorral.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Sun Mar 25, 2012 11:02 pm
by gigford
proteus wrote:A bitumen lapokat hol lehet beszerezni?
Innen vettem:
http://www.zajcsillapitas.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Sun Mar 25, 2012 11:09 pm
by proteus
Valami ilyesmit én is be fogok építeni, úgyis szét kell szerelnem mégegyszer az utasteret.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Mon Mar 26, 2012 8:54 am
by Bogyo28
proteus wrote:A bitumen lapokat hol lehet beszerezni?
sok helyen, attól függ hogy milyet szeretnél. általában minden autofényezési boltban van a mezei fajta. én vettem már a total lux-nál is, meg más festékboltban is. homasita is árul ilyet, sőt van nekik különböző vastagságban olyan szigetelő anyag, ami gyárilag van a capriban a padló és a szönyeg közt. vagy ha nagyon elszánt vagy, lehet venni Dinamat cuccot (csípfúz is ezt használja) pár aranyrúdért cserébe adnak egy autóra elég dobozzal.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Mon Mar 26, 2012 2:38 pm
by proteus
Bogyo28 wrote:proteus wrote:A bitumen lapokat hol lehet beszerezni?
sok helyen, attól függ hogy milyet szeretnél. általában minden autofényezési boltban van a mezei fajta. én vettem már a total lux-nál is, meg más festékboltban is. homasita is árul ilyet, sőt van nekik különböző vastagságban olyan szigetelő anyag, ami gyárilag van a capriban a padló és a szönyeg közt. vagy ha nagyon elszánt vagy, lehet venni Dinamat cuccot (csípfúz is ezt használja) pár aranyrúdért cserébe adnak egy autóra elég dobozzal.
Köszöntem Sir! Akkor irány a homasita meg a festékboltok és száműzöm a jelenlegi polifoam-hőtükör párost.

Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Tue Mar 27, 2012 7:07 pm
by Bogyo28
Szszaby úr, arról a fék konverzióról lehet majd még kérni képeket? nagyon tetszik az ötlet és a megvalósítás is, de nem tudom elképzelni hogy a kuplung elfér e, vagy az is módosítva lesz? villanyos fék fel sem merült?
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Tue Mar 27, 2012 11:12 pm
by szszaby
A rásegítőt tartó konzol ugyanaz és nem is lett alakítva rajta, csak a felfogató csavaroknak 5cm-el arrébb lettek furatok fúrva mint ahogy a 4db gyári M8-as tőcsavar van. A fékpedál mint ahogy a P1070006.jpg képen is látszódik meg van szélesítve. Eddig a pedál közepén volt a nyomórúdja a rásegítőnek, most ebben a szélesítésben van. Gyárilag itt egy kb 4cm-es műanyag csődarab van ami megakadályozza a pedál oldalra való elmozdulását.. Ennek a helyén lett kialakítva a pedál szélesítése. Így a pedál konzolban elfér az egész átalakítás, arról csak az egyik felfogató fület kellett levágni ami a tűzfalhoz fogja mert annak a helyén megy ki a rásegítő tolórúdja, ez a 8-as furat lett kibővítve kb 30-ra és egy kicsit oldalról kellett vágni belőle, hogy a nyomórúd villája mozgás közben elférjen. Így a kuplung pedál maradt a helyén, azon nincs semmi féle változtatás.
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Wed Mar 28, 2012 10:37 am
by Bogyo28
köszi
Re: gigford Mk3 5.0
Posted: Wed Mar 28, 2012 10:55 am
by szszaby
Képet azért nem raktam fel mert nincs róla több.