Page 6 of 50
Posted: Wed Aug 16, 2006 10:24 pm
by gofi2
Sziasztok.
Tudtok olyan Caprit aminek a hátulja spirálrugós? Vagy csak laprugóval készült? És alakított e már valaki át egyikből a másikba?
Posted: Wed Aug 16, 2006 10:29 pm
by Tibi
gofi2 wrote:Sziasztok.
Tudtok olyan Caprit aminek a hátulja spirálrugós? Vagy csak laprugóval készült? És alakított e már valaki át egyikből a másikba?
gyárilag lappal készültek
Posted: Wed Aug 16, 2006 10:37 pm
by gizmo
nem láttam / hallottam még spirálrugós átépítésről...
Posted: Sat Aug 19, 2006 10:55 am
by Süni
gizmo wrote:nem láttam / hallottam még spirálrugós átépítésről...
Meg minek ?

A laprugó támasztja hosszirányban a hidat. Vagy nem ?
Posted: Sat Aug 19, 2006 4:05 pm
by Blant
De úgy ám... Meg ha meggondoljuk keresztirányba is támaszt nem keveset. Vicces lenne egy spirálrugós Capri

Menne a segge mindenfel

Posted: Sat Aug 19, 2006 6:44 pm
by Süni
Blant wrote:De úgy ám... Meg ha meggondoljuk keresztirányba is támaszt nem keveset. Vicces lenne egy spirálrugós Capri

Menne a segge mindenfel

Vag úgy kéne megcsinálni, mint a Zsigulinál, kutyacsontokkal.
Posted: Sat Aug 19, 2006 8:11 pm
by Blant
Az az ami mindíg eltörik?

Posted: Sun Aug 20, 2006 11:15 pm
by CAPRI-3
Süni wrote:Blant wrote:De úgy ám... Meg ha meggondoljuk keresztirányba is támaszt nem keveset. Vicces lenne egy spirálrugós Capri

Menne a segge mindenfel

Vag úgy kéne megcsinálni, mint a Zsigulinál, kutyacsontokkal.
az egyik legrosszabb megoldásnak tartom a panhard rudas hátsó futóműveket, leszámítva esetleg a crossover-középső csuklós verzióban, de az meg már olyan bonyolúlt, hogy hamarabb épít az ember egy független kerékfelfübbesztést hossz és keresztrudakkal sierra vagy scorpio alkatrészekkel (difi-féltengely-agy) mint a merevhidas kutyulás.
SZVSZ
Posted: Mon Aug 21, 2006 10:53 pm
by gofi2
Igen arról lenne szó hogy a scorpio hátsó futóművét a capriba.
Posted: Tue Aug 22, 2006 8:41 pm
by trafo2000
gofi2 wrote:Igen arról lenne szó hogy a scorpio hátsó futóművét a capriba.
A scorpi futóműve egy segédkereten van,nem igazán tudom hogy lehetne barakni egy abszolute oda nem illő kasztniba,teljesen máshol vannak a teherviselő pontok pl.Ráadásul a laprugós hátsó tengely nem modern de jó és trapabíró.Nem értem miért kellene lecserélni.Az első futómű megerősítés az indokolt de a hátsó minek?Jó csillapító meg szilent és a legjobb lesz.Sztm
Posted: Wed Aug 23, 2006 4:40 pm
by gofi2
Akkor semmiképp nem lesz az a megoldás, a nagyobb erő elviselése miatt gondoltam rá. meg inkább a fékek, ami igazán érdekelne, előre hátra ,hogy azt át lehet e rakni.
Posted: Wed Aug 23, 2006 8:39 pm
by Bogyo28
gofi2 wrote:Akkor semmiképp nem lesz az a megoldás, a nagyobb erő elviselése miatt gondoltam rá. meg inkább a fékek, ami igazán érdekelne, előre hátra ,hogy azt át lehet e rakni.
A scorpio hidnál jobban birja akkor inkább valami capriba gyártatott difi. az álltalában uj. a scorpio sokkal szélesebb, stb. Fékekekt lehet rakni a sima capri futoműre is igen gazdag választékban, főleg ha nem 13-as kereket használsz. kiindulásnak nézd meg ezt az oldalt:
http://www.zyworld.com/caprisport/1_brakes.htm
Posted: Sat Aug 26, 2006 10:11 pm
by gofi2
Köszi
Posted: Sun Aug 27, 2006 10:25 pm
by CAPRI-3
gofi2 wrote:Akkor semmiképp nem lesz az a megoldás, a nagyobb erő elviselése miatt gondoltam rá. meg inkább a fékek, ami igazán érdekelne, előre hátra ,hogy azt át lehet e rakni.
5 csavarosra átalakítás miatt tudok neked nagy féket.
granada szervó, 23-as henger, hátúl jó 273-as cosworth hűtött tárcsa, elől új 288-as hűtött 4 dugós sierra cosworth nyergekkel, új betétekkel, mindez caprira átalakítva. 100.000 Ft felszerelve, beüzemelve.
(egy pár 4 dugós nyereg kb ennyi...)
futóműtuning is van, de azt már leírtam kismilliószor.
Posted: Mon Aug 28, 2006 12:31 pm
by gofi2
Esküszöm nagyon jól hangzik. megteszem ha eljön az ideje. Erről álmodom erre gondoltam ilyen átalakítással.
Csak egy gondolat bánt engemet.. hogy megvan a passatom. nem akarom bántani szegényt mert nem szolgált rá csak már úgy váltanék!!!
Ha valaki tud segítsen ebben is előre is köszi