Page 6 of 12

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Sat Apr 27, 2013 4:05 pm
by Tibi
Ott biztos sokan vannak, a tömeget meg nem szeretem.

Na meg itthonról is csak egy napra engednek el "vasazni" , akkor meg inkább műhely.

:-)

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Sat Apr 27, 2013 6:16 pm
by SONI
Tibi wrote:Ott biztos sokan vannak, a tömeget meg nem szeretem.

Na meg itthonról is csak egy napra engednek el "vasazni" , akkor meg inkább műhely.

:-)
Nem, hogy kihoztad volna is a családot, Anyának szépen oda adtad volna a bank kártyádat Ő szépen elvásárolgatott volna míg Te élted volna a társasági életet :mrgreen:

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Sat Apr 27, 2013 7:21 pm
by Tibi
SONI wrote: Nem, hogy kihoztad volna is a családot, Anyának szépen oda adtad volna a bank kártyádat Ő szépen elvásárolgatott volna míg Te élted volna a társasági életet :mrgreen:
Már rég odaadtam neki ... szóval lehet jobb, hogy nem mentünk :-D

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Fri May 03, 2013 5:39 pm
by kun laci
1 ejen reggel 8kor asszony buszke munkaba vitele Caprival,unnepnap van! cimmel,de azelott
felkeszitettem az aznapi ad-hoc kiallitasra, kozepkonzol be, 3szog be es mind soha, tuzoltopalack.
asszony le-szallj mar ki Dolgom van! :mrgreen: , en mosodaba,muhelybe elvenni a kiallitasi mulionkat amit az ejjel nyomtattam,
de azert meg van annyi idom forditsam at a kormanyt. neki is fogtam, hal'istennek, csavar ki,huzom a kormanyt kifele, a nagy surlodastol pedig :nem: 3 masodperc alatt kabin vaghato fusttel tele. :-(
morohaztateto fel aksi le, fustol tovabb, elo az oltopackm vadiuj, persze h nem megy, muhelybe be ,fo csap
elcsavarva persze mert maniam a biztonsag, megengedem gyorsan, gumislag, tudom vizzel nem oltani de hat mivel, de mire kiertem leallt a fust.
mint kiderult nagyobb volt a meglepetes mint a kar, index-kabelkoteg-kontakhaz kabel olvadt le, es mellette
2 kabel karosodott. nem mentem mar kiallitasra vele, de FAJT! :-x
hetfon kossuk ujra.
keresek indexkapcsolot ha tranzite talal(sosem lattam meg tranzitost) akkor mar nem, ha Szabinak van mar akkor sem .

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Mon May 06, 2013 11:08 am
by kun laci
http://www.ebay.de/itm/FORD-Capri-Taunu ... 3381c5fc94" onclick="window.open(this.href);return false;

használt már valaki ilyensmit ? az ötlet tetszik, az ára MÉG igen ...........

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Mon May 06, 2013 11:27 am
by White Shark
Rég jár a fejemben hogy építek egy olyan pintó turbót ami nem ráfúj a karbira ,hanem megyszívja ,de ilyen csonkot még sosem láttam .És hogy a betápja egy 3000 essex karbi az meg csúcs .

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Mon May 06, 2013 12:54 pm
by kun laci
egyetlen hibája :-( h az ára, sztem túl magas lesz.legalábbis számomra, a másik kérdés ,meg hogy
elfér-e a fék szervodobjátol .na meg az 1600as motorblokkot nem-e repeszti meg....

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Mon May 06, 2013 1:08 pm
by Tibi
kompikeréknek jót tesz ez ?

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Mon May 06, 2013 7:18 pm
by daytona
Majd elkavital maganak :mrgreen:

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Mon May 06, 2013 8:50 pm
by White Shark
Tibi wrote:kompikeréknek jót tesz ez ?
Miért a V8 motorokon mikor a két karbi alatt van a kompresszor annak jót tesz ?Ott is ez a szitu !

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Mon May 06, 2013 9:59 pm
by Tibi
White Shark wrote:
Tibi wrote:kompikeréknek jót tesz ez ?
Miért a V8 motorokon mikor a két karbi alatt van a kompresszor annak jót tesz ?Ott is ez a szitu !
kérdezem...

azt ugye sejted, hogy egy kompi nem forog 150k-t

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Tue May 07, 2013 11:12 am
by White Shark
A kérdéssel kapcsolatban nincs összefüggés ,a folyadék hűt ,és ken .

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Tue May 07, 2013 1:42 pm
by szszaby
Hát azért nem hinném, hogy jót tesz a turbó csapágyának a benzines levegő.

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Tue May 07, 2013 4:05 pm
by White Shark
Biztos nem tenne jót neki ,csakhogy nem jut el oda ,a csiga másik oldalán olajnyomás van ,ezért előbb jön ki az 5 báros oldalról az olaj ,mint a max 2bár nyomású töltőoldalról bemenjen a benzin-levegő keverék,legalább is én így gondolom .Mikor egy turbós motor magától szétforog a turbó elfáradása miatt ,és a szívóoldal megtelik motorolajjal akkor sem a levegőt tolja be az olajtérbe ,hanem fordítva ,addig forog a motor míg a karterből elfogy az olaj ,vagy míg ki nem könyököl ,és meg sem tudod állítani ha nem tudod megfojtani .

Re: Kun Laci Mk1

Posted: Wed May 08, 2013 8:37 pm
by kun laci
...hát Shark, épits egyett ! ........457.88 EUR ennyiért kelt el.....ennyi......... :-(