Page 6 of 20

Re: Fékhatás

Posted: Fri Mar 28, 2008 12:37 am
by Blant
:nem: Mentem vele már így még tavaly kb 60KM-t, és akkor mért nehéz nyomni a féket?

Re: Fékhatás

Posted: Fri Mar 28, 2008 12:59 am
by Mad Max
Hopp! Igazad van, ha nincs rendessen vagy egyáltalán légtelenítve, inkább könnyűnyomni a féket.

Re: Fékhatás

Posted: Fri Mar 28, 2008 8:47 pm
by Blant
Blant wrote:Sziasztok!

Van némi gondom az autóval...
Lecseréltem a hibátlan felújított 20 as főfékhengeremet 23-as granadáéra,Amit szépen felújítottam szintén. Azóta nem csak, hogy nehéz nyomni a féket, de szinte no fékhatás. Mi lehet a baj? A nyergeket is felújítottam, hátul új munkahengerek vannak és a fékcsövek is újak. Granadaszervó van fenn, és a 20-as főfékkel kb 1 újjal állóra lehetett fékezni a kerekeket betonon is. AZ oké, hogy mondjuk levegős, tehát no fékhatás, de mért nehéz nyomni? A csövek egy részét én peremeztem. lehet, hogy kicsi lett a luk a cső végén és azért nehéz nyomni? Légtelenítésnél is mintha kevés olajat nyomott volna... Ahogy felhajtogattam pl a hátsó hosszú fékcsövet az autó aljára, lehet, hogy elszűkült a járat benne a hajlítástól? A másik gond, hogy mikor szétszedtem a főfékhengert a hátsó fékkör dugaggyúján van az a csavar, amivel állítod a hátsó dugattyú hosszát. azt nem jegyeztem meg, hogy mennyire volt becsavarva. Végül úgy raktam össze, mint a hogy a többi 22-es főfékhegeremen volt.

Mi lehet a gond? Ötletek? Tapasztalatok?
Valakinek még ötlet? 10-én vizsgázik a kocsi, és nem volna rossz, ha addigra meg is állna :-)

Re: Fékhatás

Posted: Fri Mar 28, 2008 9:19 pm
by capriv6
Ott szurtad el a dolgot hogy szétszedted és felujitottad a föfékhengert.Szoptam én is vele elég sokat.Cseréld le egy másikra ami használt de müködik....

Re: Fékhatás

Posted: Fri Mar 28, 2008 10:23 pm
by levelboss
capriv6 wrote:Ott szurtad el a dolgot hogy szétszedted és felujitottad a föfékhengert.Szoptam én is vele elég sokat.Cseréld le egy másikra ami használt de müködik....
:shock:
Én is szereztem egy Granada főfékhengert a Tibitől. Akkor inkább fel se újítsam? Vagy honnan tudjam hogy működik?

Re: Fékhatás

Posted: Fri Mar 28, 2008 11:06 pm
by capriv6
levelboss wrote:
capriv6 wrote:Ott szurtad el a dolgot hogy szétszedted és felujitottad a föfékhengert.Szoptam én is vele elég sokat.Cseréld le egy másikra ami használt de müködik....
:shock:
Én is szereztem egy Granada főfékhengert a Tibitől. Akkor inkább fel se újítsam? Vagy honnan tudjam hogy működik?
Rakd be és jó lessz:)

Re: Fékhatás

Posted: Sat Mar 29, 2008 12:15 am
by proteus
Én is felújítottam azt a 22-est ami most fönt van (mondjuk rá is fért, mert rosszul volt összerakva) Aztán felszereltem és néztem okosan ki a fejemből, mert a hátsó fékköbe nemjutott a fékfolyadékból. Ezután vagy hatszor fel-le a főfékhenger, szét is szedtem párszor és összeraktam úgyanúgy ahogy addig volt. Egyszercsak megindult, azóta jó. Ha valaki erre tudna mondani valami okosat, hogy miért viselkedett így azt megköszönném.

Ha meg ezek után kiderül, hogy mégsem működik rendesen, akkor fogok venni egy zsírúj 20-ast, aztán csókolom.

Re: Fékhatás

Posted: Sat Mar 29, 2008 2:23 pm
by Blant
Mennyiért van a azsír új 20-as a BMW-hez? TOMTOM írta asszam, de nem találom... Hol lehet kapni?

Krissz: Én is ettől félek, bár a 20-asomnál jól sült el a felújítás! Mit lehet elszúrni egy felújításnál?

Re: Fékhatás

Posted: Sat Mar 29, 2008 3:23 pm
by proteus
Süni tud szerezni valahogy 18-20 körül. :roll:

Re: Fékhatás

Posted: Sat Mar 29, 2008 5:35 pm
by capriv6
Blant wrote:Mennyiért van a azsír új 20-as a BMW-hez? TOMTOM írta asszam, de nem találom... Hol lehet kapni?

Krissz: Én is ettől félek, bár a 20-asomnál jól sült el a felújítás! Mit lehet elszúrni egy felújításnál?
Elég szemét dolog én amiota elbasztam vele legalább 25órát és igy sem möködött rájöttem hogy felesleges a küzdelem kibas...am a kukába és szereztem egy másikat.Az a helyzet hogy u.i. járt az eggyik barátom is megkért hogy menjek segiteni és az is a kukában landolt.
De legalább utánna jol berugtunk :laza:
Jelmondat:
Addig használd amig müködik :wink:

Re: Fékhatás

Posted: Sat Mar 29, 2008 9:21 pm
by Blant
Na előkaptam egy leharcolt csuparozsdavirágos 22-est a polcról. Volt is otthon 22-es felújító. Ez lett belőle:
Vizsgára felkészítés_2008.03-04. 002_resize.jpg
Vizsgára felkészítés_2008.03-04. 006_resize.jpg
Egyből máshogy muzsikált... Lelégteleníteni nem tudtam, mert egyedül vagyok, de beindítottam a vasat, és mint a vaj... Beesik a pedál a talpam puszt(ito)a közelségétől is, pont mint régen :-)


ÁÉs a 23-as télleg szar volt... nem szedtem szét, de valszeg rosszul raktam össze, mert hátsó kör abszolutte nem nyomta az olajat.

Ha holnap a légtelelnítés után folytatódik a bíztató kezdet, maradok továbbra is a felújítás híve! :ba:

Re: Fékhatás

Posted: Sat Mar 29, 2008 10:19 pm
by capriv6
Egyedül is tudol légteleniteni csak kell egy kompresszor ami tud legalább 1bárt
En igy csinálom :mrgreen:

Re: Fékhatás

Posted: Sun Mar 30, 2008 12:49 am
by proteus
capriv6 wrote:Egyedül is tudol légteleniteni csak kell egy kompresszor ami tud legalább 1bárt
En igy csinálom :mrgreen:
Mester Úr, ismertesse a technikát!

Re: Fékhatás

Posted: Sun Mar 30, 2008 8:49 am
by Blant
Hát ez engem is érdekel, mert kompresszotr avn, ami tud 6-ot!!!!

Re: Fékhatás

Posted: Sun Mar 30, 2008 9:03 am
by szszaby
Rácsatlakoztatod a levegőt a tartályra, max 1 bár nyomással és ha kinyitod a légtelenítőt folyik a fékfolyadék. Valami hasonló a hívatalos tachnika is. A pumpálgatós lényegében az ilyen "otthoni" megoldás.