HELLO
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Hello srácok!
Nézegetem a fórumot, szinte minden topicot átnyálaztam már, és beleszerettem ezekbe a gépekbe. Pudva taligája jön be a legjobban, főleg hogy nincs rajta lökös.
A kérdésem annyi, hogy kb milyen áron lehet olyan mkIII-as szekeret beszerezni, ami motorikusan jó, és kasztnilag pedig elfogadható (tehát nem macskajaj-trabant feeling...). Veterán kötelező amúgy mkIII-ra is megoldható?
Ha tudtok, légyszi segitsetek, mert ha úgy alakul, erősithetném soraitokat:)
Ja igen, az autószereléshez nagyon sok közöm nincs:)
Aloha
Torrente
Nézegetem a fórumot, szinte minden topicot átnyálaztam már, és beleszerettem ezekbe a gépekbe. Pudva taligája jön be a legjobban, főleg hogy nincs rajta lökös.
A kérdésem annyi, hogy kb milyen áron lehet olyan mkIII-as szekeret beszerezni, ami motorikusan jó, és kasztnilag pedig elfogadható (tehát nem macskajaj-trabant feeling...). Veterán kötelező amúgy mkIII-ra is megoldható?
Ha tudtok, légyszi segitsetek, mert ha úgy alakul, erősithetném soraitokat:)
Ja igen, az autószereléshez nagyon sok közöm nincs:)
Aloha
Torrente
Szia!
Az árak igen változóak... Lasti ugye most igen olcsón vette Capriturbó-tól a kilakatolt, szinte hibátlan kasznival rendelkező Caprit (pontos árat nem tudok, 200körül volt hirdetve), fél éve volt 550ért egy teljesen gyári, hófehér Capri, és ugye hirdetnek 1,7misiért is. Ami aktuális, 650ért egy 2.8i...
A kasznira figyelj a leginkább, motort, váltót egyszerűbb szerezni mint egy jó lakatost :?
Veterán kötelező >=25éves autóra köthető, tehát már MkIII-ra is(jövőre már a 81-esek is megköthetik
Az árak igen változóak... Lasti ugye most igen olcsón vette Capriturbó-tól a kilakatolt, szinte hibátlan kasznival rendelkező Caprit (pontos árat nem tudok, 200körül volt hirdetve), fél éve volt 550ért egy teljesen gyári, hófehér Capri, és ugye hirdetnek 1,7misiért is. Ami aktuális, 650ért egy 2.8i...
A kasznira figyelj a leginkább, motort, váltót egyszerűbb szerezni mint egy jó lakatost :?
Veterán kötelező >=25éves autóra köthető, tehát már MkIII-ra is(jövőre már a 81-esek is megköthetik

- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
Köszi a gyors hozzászólásokat:)
Hát igen, azok az anyagiak:) Kezdőköltségként olyan 3 k körül tudnék befektetni, de gondolom ez csak a pénznyelő kezdete:) Mennyi baj szokott lenni velük, ha már egyszer tisztességesen megcsinálja az ember?
Az interior rész nekem nem olyan fontos kritérium, úgyis szétszedném belülről, és megcsinálnám. Csak a motorikus részekhez, meg a karosszériás dolgokhoz nem értek:)
Fényezés sem fontos, csak ki legyen lakatolva és már mehet is a fekete szin rá...
Amúgy először a Capri a Rázós futam c. filmben tetszett meg, ahogy nyomult a szerpentinen 8)
Ja igen, amit el is felejtettem, a V6-os motorok mennyit isznak kb? Mert ha már veszek, ilyen legyen benne :D
Hát igen, azok az anyagiak:) Kezdőköltségként olyan 3 k körül tudnék befektetni, de gondolom ez csak a pénznyelő kezdete:) Mennyi baj szokott lenni velük, ha már egyszer tisztességesen megcsinálja az ember?
Az interior rész nekem nem olyan fontos kritérium, úgyis szétszedném belülről, és megcsinálnám. Csak a motorikus részekhez, meg a karosszériás dolgokhoz nem értek:)
Fényezés sem fontos, csak ki legyen lakatolva és már mehet is a fekete szin rá...
Amúgy először a Capri a Rázós futam c. filmben tetszett meg, ahogy nyomult a szerpentinen 8)
Ja igen, amit el is felejtettem, a V6-os motorok mennyit isznak kb? Mert ha már veszek, ilyen legyen benne :D
Szia Torrente!Gratula az ízlésedhez,én is a V6-ért rajongok...
A fogyasztás?Rengeteg mindentől függ mint tudjuk,milyen a lábad,hány ccm-es,milyen a motor,stb...Hát én ezelőtt másfél évvel 3.0V6 volánja mögött kb.14-15 lityót megetettem a drágasággal(mondjuk ez a hátsó gumikon is meglátszott
),de most egy 2.3V6-os van ami vegyes használatban elment egy tizessel.Most a papa csinált bele egy vadi új mocit amit a héten már rakunk is bele
,ugyhogy bejáratós lesz a kicsike(speed limit 100km/h),és no 3500ford feletti huzatás,különben levágja a fejem
: .Szerintem most rekordot fogok dönteni fogyasztásban,amin majd meg is írok...

A fogyasztás?Rengeteg mindentől függ mint tudjuk,milyen a lábad,hány ccm-es,milyen a motor,stb...Hát én ezelőtt másfél évvel 3.0V6 volánja mögött kb.14-15 lityót megetettem a drágasággal(mondjuk ez a hátsó gumikon is meglátszott



Hááát, jobbláb téren érdekes a helyzet:-) Ha van benzin a kocsiban, elég nehéz, ha már ürül a tank, himestojásokon lépkedek, de gondolom ezzel nem csak én vagyok igy:-)
Full generál volt a motornak, vagy milyen hasadóanyag kerül bele?
Téleg gondolom nem sokat használjátok a gépeket, de mondjuk havon mennyire dobálja a seggét? Meg kell pakolni cementeszsákkal mint régen a zsigulikat? Mondjuk hozzá vagyok szokva a hátsókerékhez, mert most egy opel omegám van, és az is hátsó kerekes, bár elég nagy a tömege hogy ne csúszkáljon.
Full generál volt a motornak, vagy milyen hasadóanyag kerül bele?
Téleg gondolom nem sokat használjátok a gépeket, de mondjuk havon mennyire dobálja a seggét? Meg kell pakolni cementeszsákkal mint régen a zsigulikat? Mondjuk hozzá vagyok szokva a hátsókerékhez, mert most egy opel omegám van, és az is hátsó kerekes, bár elég nagy a tömege hogy ne csúszkáljon.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
:D
télen érdekes, idén voltam vele egy kicsit hóban, műszaki vizsgára mentem.... hááát, nyári gumikkal felejtős
de az biztos hogy felejthetelen élmény! mintha be lennél szívva
, lassított felvétel minden kanyar, van ideje a többi közlekedőnek megcsodállni a Caprit, ahogyan szép lassan, keresztben kikanyarodik...
télen érdekes, idén voltam vele egy kicsit hóban, műszaki vizsgára mentem.... hááát, nyári gumikkal felejtős


- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Hi Torrente!Torrente wrote:Nézegetem a fórumot, szinte minden topicot átnyálaztam már, és beleszerettem ezekbe a gépekbe. Pudva taligája jön be a legjobban, főleg hogy nincs rajta lökös.
Nekem is nagyon teccik' lökös nélkül az MkIII-as, de azért a hátsót vissza tettük rá, sose tudni ebben a mai világban :?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Szia Nitrobuster!Nitrobuster wrote:Hello Pudva!
Téged nem cseszegetnek a vödör felniért.
Lassan már On-Line chat leszünk itt :)
Képzeld amióta +van a "drágaszág" még 1xsem állított meg a Yard,

Bár a 7végéken kívül nem nagyon használom... de majd azt mondom, ha kérdezi, hogy így vettem az autót!
Meg ez amúgy is gyári felni csak bele lett hegesztve, és tudomásom szerint ha nem lóg ki a kasztniból a gumi nem szólhatnak érte.
Legalább is remélem :?
A felni régen a Sunya verdáján volt és tudomásom szerint nem volt gondja vele.
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nitrobuster wrote:Vegyél sorosat az tuti jó a hóban.Jól megy (aránylag) jól fogyaszt.És ha már vettél, be is léphetsz a Dél Budai S4 Capri Club-ba. :D
és az nekem jó lesz?

Igazából úgy vagyok vele, hogy első körben tök mindegy, csak legyen már:) Bár gondolom a V6 motorja jobban brümmög mint a soros4esnek. De nem finnyákolok, ha van vkinek emberi áron soros4-e, ami nem rohad szét, érdekelne:)
Amúgy mennyire lehet észrevenni a különbséget dinamikában a soros és a V között? Milyen rpm-től kezdenek el préselni az ülésbe?
Ja igen, mikor lesz legközelebb talitok, kimennék megnézni a gépeket:)