HELLO

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
Torrente

Post by Torrente »

Hello srácok!

Nézegetem a fórumot, szinte minden topicot átnyálaztam már, és beleszerettem ezekbe a gépekbe. Pudva taligája jön be a legjobban, főleg hogy nincs rajta lökös.

A kérdésem annyi, hogy kb milyen áron lehet olyan mkIII-as szekeret beszerezni, ami motorikusan jó, és kasztnilag pedig elfogadható (tehát nem macskajaj-trabant feeling...). Veterán kötelező amúgy mkIII-ra is megoldható?

Ha tudtok, légyszi segitsetek, mert ha úgy alakul, erősithetném soraitokat:)

Ja igen, az autószereléshez nagyon sok közöm nincs:)

Aloha

Torrente
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Post by Kola »

Üdv köztünk!

Legyen minél több "Caprifun" :mrgreen: !!!

Kocsit sztem 4-6k közt tudsz venni, (ha tévedek a többiek úgyis kijavítanak).

Autószereléshez itt a fele bagázs nem ért, a másik fele meg nagyon. Ők segítenek rajtunk. De ha ilyen kocsid lesz Te is belejössz 8) :ba:
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Szia!

Az árak igen változóak... Lasti ugye most igen olcsón vette Capriturbó-tól a kilakatolt, szinte hibátlan kasznival rendelkező Caprit (pontos árat nem tudok, 200körül volt hirdetve), fél éve volt 550ért egy teljesen gyári, hófehér Capri, és ugye hirdetnek 1,7misiért is. Ami aktuális, 650ért egy 2.8i...

A kasznira figyelj a leginkább, motort, váltót egyszerűbb szerezni mint egy jó lakatost :?

Veterán kötelező >=25éves autóra köthető, tehát már MkIII-ra is(jövőre már a 81-esek is megköthetik :f:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Torrente

Post by Torrente »

Köszi a gyors hozzászólásokat:)

Hát igen, azok az anyagiak:) Kezdőköltségként olyan 3 k körül tudnék befektetni, de gondolom ez csak a pénznyelő kezdete:) Mennyi baj szokott lenni velük, ha már egyszer tisztességesen megcsinálja az ember?

Az interior rész nekem nem olyan fontos kritérium, úgyis szétszedném belülről, és megcsinálnám. Csak a motorikus részekhez, meg a karosszériás dolgokhoz nem értek:)

Fényezés sem fontos, csak ki legyen lakatolva és már mehet is a fekete szin rá...

Amúgy először a Capri a Rázós futam c. filmben tetszett meg, ahogy nyomult a szerpentinen 8)

Ja igen, amit el is felejtettem, a V6-os motorok mennyit isznak kb? Mert ha már veszek, ilyen legyen benne :D
Taz

Post by Taz »

Szia Torrente!Gratula az ízlésedhez,én is a V6-ért rajongok... :ru:
A fogyasztás?Rengeteg mindentől függ mint tudjuk,milyen a lábad,hány ccm-es,milyen a motor,stb...Hát én ezelőtt másfél évvel 3.0V6 volánja mögött kb.14-15 lityót megetettem a drágasággal(mondjuk ez a hátsó gumikon is meglátszott :lol: ),de most egy 2.3V6-os van ami vegyes használatban elment egy tizessel.Most a papa csinált bele egy vadi új mocit amit a héten már rakunk is bele :ba: ,ugyhogy bejáratós lesz a kicsike(speed limit 100km/h),és no 3500ford feletti huzatás,különben levágja a fejem :axe: .Szerintem most rekordot fogok dönteni fogyasztásban,amin majd meg is írok...
Torrente

Post by Torrente »

Hááát, jobbláb téren érdekes a helyzet:-) Ha van benzin a kocsiban, elég nehéz, ha már ürül a tank, himestojásokon lépkedek, de gondolom ezzel nem csak én vagyok igy:-)

Full generál volt a motornak, vagy milyen hasadóanyag kerül bele?

Téleg gondolom nem sokat használjátok a gépeket, de mondjuk havon mennyire dobálja a seggét? Meg kell pakolni cementeszsákkal mint régen a zsigulikat? Mondjuk hozzá vagyok szokva a hátsókerékhez, mert most egy opel omegám van, és az is hátsó kerekes, bár elég nagy a tömege hogy ne csúszkáljon.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Vegyél sorosat az tuti jó a hóban.Jól megy (aránylag) jól fogyaszt.És ha már vettél, be is léphetsz a Dél Budai S4 Capri Club-ba. :D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

:D
télen érdekes, idén voltam vele egy kicsit hóban, műszaki vizsgára mentem.... hááát, nyári gumikkal felejtős :twisted: de az biztos hogy felejthetelen élmény! mintha be lennél szívva :fu: , lassított felvétel minden kanyar, van ideje a többi közlekedőnek megcsodállni a Caprit, ahogyan szép lassan, keresztben kikanyarodik...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Torrente wrote:Nézegetem a fórumot, szinte minden topicot átnyálaztam már, és beleszerettem ezekbe a gépekbe. Pudva taligája jön be a legjobban, főleg hogy nincs rajta lökös.
Hi Torrente!

Nekem is nagyon teccik' lökös nélkül az MkIII-as, de azért a hátsót vissza tettük rá, sose tudni ebben a mai világban :?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Hello Pudva!

Téged nem cseszegetnek a vödör felniért.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Nitrobuster wrote:Hello Pudva!
Téged nem cseszegetnek a vödör felniért.
Szia Nitrobuster!
Lassan már On-Line chat leszünk itt :)

Képzeld amióta +van a "drágaszág" még 1xsem állított meg a Yard, :twisted:
Bár a 7végéken kívül nem nagyon használom... de majd azt mondom, ha kérdezi, hogy így vettem az autót!
Meg ez amúgy is gyári felni csak bele lett hegesztve, és tudomásom szerint ha nem lóg ki a kasztniból a gumi nem szólhatnak érte.
Legalább is remélem :?
A felni régen a Sunya verdáján volt és tudomásom szerint nem volt gondja vele.
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Nekem is van ilyen csoda felnim, csak sajna 2db van, ezért kellene még 2-t heggeszteni.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Post by Kola »

Nitrobuster wrote:Nekem is van ilyen csoda felnim, csak sajna 2db van, ezért kellene még 2-t heggeszteni.
nekem vannak ilyen felnijeim és meg is válnék tőlük, ha valakit érdekel. Én azzal vettem a kocsit. Azt hiszem kifordított+toldott. Méretet nem tudok, de ha valakit érdekel megnézem.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Mennyi a garnitura? Esetleg küldj képet róluk.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Torrente

Post by Torrente »

Nitrobuster wrote:Vegyél sorosat az tuti jó a hóban.Jól megy (aránylag) jól fogyaszt.És ha már vettél, be is léphetsz a Dél Budai S4 Capri Club-ba. :D

és az nekem jó lesz? :lol:

Igazából úgy vagyok vele, hogy első körben tök mindegy, csak legyen már:) Bár gondolom a V6 motorja jobban brümmög mint a soros4esnek. De nem finnyákolok, ha van vkinek emberi áron soros4-e, ami nem rohad szét, érdekelne:)

Amúgy mennyire lehet észrevenni a különbséget dinamikában a soros és a V között? Milyen rpm-től kezdenek el préselni az ülésbe?

Ja igen, mikor lesz legközelebb talitok, kimennék megnézni a gépeket:)
Post Reply