Page 6 of 32

Posted: Fri Aug 19, 2005 1:09 am
by trafo2000
Mohácsi Ford márkaszervíz.

Posted: Fri Aug 19, 2005 4:12 pm
by Bogyo28
szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak :cry:

Posted: Sat Aug 20, 2005 2:41 am
by trafo2000
bogyo28 wrote:szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak :cry:
Ezt csodálom mert semmi probléma nem volt nekik,simán benne volt a gépükbe az össz karbi,még a régi egytorku tau karbi is ami csak 80-ig volt gyártva.Csak elég húzós az ár mert a legtöbb membránhoz adja a gyár az öntött spiáter fedelet is sokszor a mechanikus alkatrészekkel.Átlag 10 ropi kürül van az ár.

Posted: Sat Aug 20, 2005 9:38 am
by gizmo
ilyen membrán nekem is kellene, a szivatónál lévő át van szakadva... :? de még nem találtam sehol...

Posted: Sat Aug 20, 2005 2:14 pm
by Bogyo28
trafo2000 wrote:
bogyo28 wrote:szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak :cry:
Ezt csodálom mert semmi probléma nem volt nekik,simán benne volt a gépükbe az össz karbi,még a régi egytorku tau karbi is ami csak 80-ig volt gyártva.Csak elég húzós az ár mert a legtöbb membránhoz adja a gyár az öntött spiáter fedelet is sokszor a mechanikus alkatrészekkel.Átlag 10 ropi kürül van az ár.
na uj ihletet adtál, megprobálkozom a jövö héten pár itteni márkaszervízben, hátha lecserélödtek a bunkók...

Posted: Sun Aug 21, 2005 9:46 pm
by trafo2000
Ha nem kaptok membránt elmászhatok a szervízbe,és megrendelhetem.

Posted: Mon Mar 20, 2006 6:02 pm
by Dartonit
Üdv!

4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?

Posted: Mon Mar 20, 2006 8:02 pm
by Bogyo28
Dartonit wrote:Üdv!

4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?
Pedig kb anyiban szoktak menni a nagyobb karbik...

Posted: Mon Mar 20, 2006 8:11 pm
by Dartonit
bogyo28 wrote: Pedig kb anyiban szoktak menni a nagyobb karbik...
:( :cry:

Posted: Mon Mar 20, 2006 9:02 pm
by gizmo
Dartonit wrote:Üdv!
4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?
Szia!

A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...

Posted: Mon Mar 20, 2006 10:09 pm
by Dartonit
gizmo wrote: Szia!

A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...
E szerint 450-es körüli lenne a tuti. Az 5.0 littyós Mustanghoz pont ekkora volt. Lehet, hogy mégis megveszem?
Hát valamivel le kell nyomnom a Cossie Caprikat! :twisted:

Posted: Tue Mar 21, 2006 10:34 pm
by Bogyo28
Dartonit wrote:
gizmo wrote: Szia!

A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...
E szerint 450-es körüli lenne a tuti. Az 5.0 littyós Mustanghoz pont ekkora volt. Lehet, hogy mégis megveszem?
Hát valamivel le kell nyomnom a Cossie Caprikat! :twisted:
válogathatsz, mert lassan 5 lesz....

Posted: Wed Mar 22, 2006 12:03 am
by szszaby
Azt szeretném megtudni hogy az mkI 1,7 -en millyen karbi volt. Kéttorkú vagy egytorkú?

Posted: Wed Mar 22, 2006 10:57 am
by gizmo
tud valaki itt bp-en profi, megbízható karbis szakit ajánlani? Beállítás, túlfolyó-ág bekötése (le van dugózva)...

Posted: Wed Mar 22, 2006 3:38 pm
by proteus
gizmo wrote:tud valaki itt bp-en profi, megbízható karbis szakit ajánlani? Beállítás, túlfolyó-ág bekötése (le van dugózva)...
"Modok kft, Rakoci F u 198 (Csepeli Ipari Telep) 425-3348. Több lista-tag is ide hordja az autóját. Lelkiismeretes fiatal srác. Karbi-szerelésen kívül teljes gyújtás (zárásszög, stb) állítást is vállal, cserét is (megszakító csere, gyújtáselektronika beszerelése, megszakítós gyújtás cseréje opto-ra, hall-osra. stb)."

A ladások aztmondják nagyon rendesek.