Posted: Fri Aug 19, 2005 1:09 am
Mohácsi Ford márkaszervíz.
Ezt csodálom mert semmi probléma nem volt nekik,simán benne volt a gépükbe az össz karbi,még a régi egytorku tau karbi is ami csak 80-ig volt gyártva.Csak elég húzós az ár mert a legtöbb membránhoz adja a gyár az öntött spiáter fedelet is sokszor a mechanikus alkatrészekkel.Átlag 10 ropi kürül van az ár.bogyo28 wrote:szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak
na uj ihletet adtál, megprobálkozom a jövö héten pár itteni márkaszervízben, hátha lecserélödtek a bunkók...trafo2000 wrote:Ezt csodálom mert semmi probléma nem volt nekik,simán benne volt a gépükbe az össz karbi,még a régi egytorku tau karbi is ami csak 80-ig volt gyártva.Csak elég húzós az ár mert a legtöbb membránhoz adja a gyár az öntött spiáter fedelet is sokszor a mechanikus alkatrészekkel.Átlag 10 ropi kürül van az ár.bogyo28 wrote:szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak
Pedig kb anyiban szoktak menni a nagyobb karbik...Dartonit wrote:Üdv!
4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?
:(bogyo28 wrote: Pedig kb anyiban szoktak menni a nagyobb karbik...
Szia!Dartonit wrote:Üdv!
4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?
E szerint 450-es körüli lenne a tuti. Az 5.0 littyós Mustanghoz pont ekkora volt. Lehet, hogy mégis megveszem?gizmo wrote: Szia!
A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...
válogathatsz, mert lassan 5 lesz....Dartonit wrote:E szerint 450-es körüli lenne a tuti. Az 5.0 littyós Mustanghoz pont ekkora volt. Lehet, hogy mégis megveszem?gizmo wrote: Szia!
A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...
Hát valamivel le kell nyomnom a Cossie Caprikat!
"Modok kft, Rakoci F u 198 (Csepeli Ipari Telep) 425-3348. Több lista-tag is ide hordja az autóját. Lelkiismeretes fiatal srác. Karbi-szerelésen kívül teljes gyújtás (zárásszög, stb) állítást is vállal, cserét is (megszakító csere, gyújtáselektronika beszerelése, megszakítós gyújtás cseréje opto-ra, hall-osra. stb)."gizmo wrote:tud valaki itt bp-en profi, megbízható karbis szakit ajánlani? Beállítás, túlfolyó-ág bekötése (le van dugózva)...