Page 6 of 7

Re: K-jetronic

Posted: Fri Dec 23, 2011 3:10 pm
by sunya
hello! Nekem volt 2.0v6-ra k-jet építve felejtös ! Sosem volt jóóóó!!!! :nem:

Re: K-jetronic

Posted: Fri Dec 23, 2011 6:57 pm
by Árpi
Vid el a karbit egy normális karbishóz !

Re: K-jetronic

Posted: Tue Dec 27, 2011 12:26 pm
by Bogyo28
Süni wrote:
CapriCar wrote:Csak azért kérdeztem mert a karbim elég beteges és valahol olvastam, hogy k-jettelvagy EFI-vel az autó kevesebbet fogyaszt és
:biglol:
azért ez most nem teljesen jogos Süni úr! egy szar karbinál egy jó befecsis rendszer tényleg kevesebbet eszik és jobban megy, mert jobb a rendszer hatásfoka. gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet. az más kérdés hogy nem 2.0 V6 volt az alany sose...

Re: K-jetronic

Posted: Wed Dec 28, 2011 10:48 pm
by daytona
Bogyo28 wrote: gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet.
Ez miert lehetett? Szar volt a Solex?

Re: K-jetronic

Posted: Wed Dec 28, 2011 10:49 pm
by Tibi
daytona wrote:
Bogyo28 wrote: gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet.
Ez miert lehetett? Szar volt a Solex?
Veztengely és szelepek is mások voltak nem ?

Re: K-jetronic

Posted: Wed Dec 28, 2011 10:58 pm
by Bogyo28
daytona wrote:
Bogyo28 wrote: gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet.
Ez miert lehetett? Szar volt a Solex?
a k-jet a karbival ellentétben a szeleptányér felett porlaszt közvetlenül, míg a karbi az elég messze a szelepektől, ráadásul az anyag sem jut el egyenletesen minden szelephez (hosszabb út van a széleken mint középen, nem is egyenes). a másik még hogy a k-jet 5 bar-os pumpával tökéletesebben tud porlasztani mint a karbi a sima szívóhatásra, e miatt más is a tengely ami hozzá van. egy karbi az injectoros tengelyel sem lesz olyan jó mint az injector. magyarul nem a Solex a szar, hanem a karbi, mint technologia nem annyira jó hatásfoku mint akár egy mechanikus injector. egy pár dupla weber egy pintón pl már más dolog, mert ott egyforma hosszuak a szívócsövek, minden hengerre jut egy torok, tök egyforma a szívórész, nem ugy mint a gyári v6-on. az igazi egy throttle-body-s cucc injectorokkal, szekvencilisan vezérelve, na ez az ami nem olcso...

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 3:20 pm
by Süni
Bogyo28 wrote:... egy pár dupla weber egy pintón pl már más dolog, mert ott egyforma hosszuak a szívócsövek...
Nem (sem állónál, sem fekvőnél), de ez itt most lényegtelen. 8-)

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 3:27 pm
by adam
Süni wrote:
Bogyo28 wrote:... egy pár dupla weber egy pintón pl már más dolog, mert ott egyforma hosszuak a szívócsövek...
Nem (sem állónál, sem fekvőnél), de ez itt most lényegtelen. 8-)
Már akinek :roll: Ha megtennéd, hogy kifejted nekem ezt a pintos dolgot bővebben ;-)
Tudtommal is egyforma hosszúak és csak annyiból van probléma, hogy hátrafelé dől a blokk és emiatt a hátsó karbinál több naftát kap - de ez már tényleg lényegtelen. :laza:

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 3:34 pm
by Bogyo28
én az én részemről akkor ugy modosítanék, hogy én ugy tudtam hogy egyforma hosszuak, mert az az ideális. a v6-hoz képest viszont elhanyagolható a különbség...

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 4:07 pm
by White Shark
A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 4:18 pm
by adam
White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Nem is tudtam h létezik gyári csonk dupla karbihoz. :roll:
Nekem is szimmetrikusnak néz ki a csonkom csókolom :twisted:

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 4:39 pm
by SONI
White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Igen egy forma hosszúak . De így a hátsó karbi több benzit kap. Ezért kerestem másik váltó tartó vasat, mert az egyenes váltó tartó vas egy kicsit vissza billenti a motort az "egyenesbe".

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 4:45 pm
by adam
SONI wrote:
White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Igen egy forma hosszúak . De így a hátsó karbi több benzit kap. Ezért kerestem másik váltó tartó vasat, mert az egyenes váltó tartó vas egy kicsit vissza billenti a motort az "egyenesbe".
Az nem okozna gondot a váltóalagútban?
Geree nekem azt magyarázta, hogy kicsit játszani kell a karbik beállításával (már ha ott tartanánk :roll: ) és kompenzálható a dolog valamelyest..
Ugye jó helyen beszéljük meg ezt? :twisted:

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 5:24 pm
by White Shark
Ha a váltót már nem tudod feljebb emelni,mert elakad az alagútba, még tudsz süllyeszteni kb két újjnyit a motoron akkor fél centire lesz a kormányműtől nekünk is ezt kellett tenni az mt 75 váltó miatt hogy ne legyen akkora törés a kardánba és a szierra kardánt ne kelljen nagyon módosítani. Mi a lemez motortartó bakokból vágtuk ki a felesleges v alakú darabot és jó lett.De ha ezt megteszed számolnod kell azzal hogy a legalacsonyabb pontod a karter lesz, a bölcsőtől kb 2 cm re biztosan lelóg ami egy szintbe lesz a difivel ,de míg a difi fix a karter bólogat az autó elejével és ha leér baj van.

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 5:34 pm
by White Shark
adam wrote:
White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Nem is tudtam h létezik gyári csonk dupla karbihoz. :roll:
Nekem is szimmetrikusnak néz ki a csonkom csókolom :twisted:
Álló 45 ös torokkal létezik.
csonk 002.jpg
csonk 002.jpg (111.28 KiB) Viewed 8471 times
csonk 003.jpg
csonk 003.jpg (106.22 KiB) Viewed 8471 times
csonk 001.jpg
csonk 001.jpg (113 KiB) Viewed 8471 times
csonk 004.jpg
csonk 004.jpg (110.58 KiB) Viewed 8471 times
csonk 005.jpg
csonk 005.jpg (95.66 KiB) Viewed 8471 times
csonk 006.jpg
csonk 006.jpg (112.19 KiB) Viewed 8471 times