Re: K-jetronic
Posted: Fri Dec 23, 2011 3:10 pm
hello! Nekem volt 2.0v6-ra k-jet építve felejtös ! Sosem volt jóóóó!!!! 

azért ez most nem teljesen jogos Süni úr! egy szar karbinál egy jó befecsis rendszer tényleg kevesebbet eszik és jobban megy, mert jobb a rendszer hatásfoka. gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet. az más kérdés hogy nem 2.0 V6 volt az alany sose...Süni wrote:CapriCar wrote:Csak azért kérdeztem mert a karbim elég beteges és valahol olvastam, hogy k-jettelvagy EFI-vel az autó kevesebbet fogyaszt és
Ez miert lehetett? Szar volt a Solex?Bogyo28 wrote: gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet.
Veztengely és szelepek is mások voltak nem ?daytona wrote:Ez miert lehetett? Szar volt a Solex?Bogyo28 wrote: gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet.
a k-jet a karbival ellentétben a szeleptányér felett porlaszt közvetlenül, míg a karbi az elég messze a szelepektől, ráadásul az anyag sem jut el egyenletesen minden szelephez (hosszabb út van a széleken mint középen, nem is egyenes). a másik még hogy a k-jet 5 bar-os pumpával tökéletesebben tud porlasztani mint a karbi a sima szívóhatásra, e miatt más is a tengely ami hozzá van. egy karbi az injectoros tengelyel sem lesz olyan jó mint az injector. magyarul nem a Solex a szar, hanem a karbi, mint technologia nem annyira jó hatásfoku mint akár egy mechanikus injector. egy pár dupla weber egy pintón pl már más dolog, mert ott egyforma hosszuak a szívócsövek, minden hengerre jut egy torok, tök egyforma a szívórész, nem ugy mint a gyári v6-on. az igazi egy throttle-body-s cucc injectorokkal, szekvencilisan vezérelve, na ez az ami nem olcso...daytona wrote:Ez miert lehetett? Szar volt a Solex?Bogyo28 wrote: gyárilag is erősebb volt a 2.8i mint a karbi, és nem evett többet.
Nem (sem állónál, sem fekvőnél), de ez itt most lényegtelen.Bogyo28 wrote:... egy pár dupla weber egy pintón pl már más dolog, mert ott egyforma hosszuak a szívócsövek...
Már akinekSüni wrote:Nem (sem állónál, sem fekvőnél), de ez itt most lényegtelen.Bogyo28 wrote:... egy pár dupla weber egy pintón pl már más dolog, mert ott egyforma hosszuak a szívócsövek...
Nem is tudtam h létezik gyári csonk dupla karbihoz.White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Igen egy forma hosszúak . De így a hátsó karbi több benzit kap. Ezért kerestem másik váltó tartó vasat, mert az egyenes váltó tartó vas egy kicsit vissza billenti a motort az "egyenesbe".White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Az nem okozna gondot a váltóalagútban?SONI wrote:Igen egy forma hosszúak . De így a hátsó karbi több benzit kap. Ezért kerestem másik váltó tartó vasat, mert az egyenes váltó tartó vas egy kicsit vissza billenti a motort az "egyenesbe".White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Álló 45 ös torokkal létezik.adam wrote:Nem is tudtam h létezik gyári csonk dupla karbihoz.White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.![]()
Nekem is szimmetrikusnak néz ki a csonkom csókolom