Page 6 of 8

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Mon Aug 04, 2008 12:47 pm
by szszaby
Te mindig is különc voltál. :mrgreen:

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Mon Aug 04, 2008 1:10 pm
by Hattyu
szszaby wrote:Te mindig is különc voltál. :mrgreen:
Csak egyszerűen nem állok be a sorba... :mrgreen: :pia:

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Mon Aug 04, 2008 2:04 pm
by levelboss
szszaby wrote:
levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja... :twisted:
A túrbó az tudja. 8)
szerintem pont nem. Teljesen más a karakterisztikája, a nyomatékgörbéje egy hasonlóan erős turbós és egy nagyköbcentis autónak. A turbó magas fordulaton tol nagyot, a sok liter meg alacsonyan húz. Nekem az utóbbi szimpibb! :D

Viszont, ha igaz az, h szinte ugyanaz a blokkja a 4.0-nak és a 2.9-nek (ami simán lehet, mert a 4.0-ának csak a lökete nagyobb) akkor ez azt jelenti, h ki lehet cserélni a főtengelyt, mármint, h a 4.0-ának a főtengelye belefér a 2.9-be és ebből arra merek következtetni h a 2.8-ba is. Helyes a következtetésem?

Ha ezt így meg lehetne oldani a 2.8-ba, akkor abból már 4.1-es moci lenne! :D Kiszámoltam :mrgreen:

Valamint az a kérdés, h a Tauba hogyan rakták bele, mármint milyen befecskendezővel? A 4.0-ás gyáriával?

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Mon Aug 04, 2008 2:11 pm
by Hattyu
levelboss wrote:
Valamint az a kérdés, h a Tauba hogyan rakták bele, mármint milyen befecskendezővel? A 4.0-ás gyáriával?
Na ezt már nem tudom,rég hallottam a srácról és nem tudom hogy pontosan hogy is lett megoldva! :roll:

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Mon Aug 04, 2008 5:28 pm
by Árpi
levelboss wrote:
szszaby wrote:
levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja... :twisted:
A túrbó az tudja. 8)
szerintem pont nem. Teljesen más a karakterisztikája, a nyomatékgörbéje egy hasonlóan erős turbós és egy nagyköbcentis autónak. A turbó magas fordulaton tol nagyot, a sok liter meg alacsonyan húz. Nekem az utóbbi szimpibb! :D

Viszont, ha igaz az, h szinte ugyanaz a blokkja a 4.0-nak és a 2.9-nek (ami simán lehet, mert a 4.0-ának csak a lökete nagyobb) akkor ez azt jelenti, h ki lehet cserélni a főtengelyt, mármint, h a 4.0-ának a főtengelye belefér a 2.9-be és ebből arra merek következtetni h a 2.8-ba is. Helyes a következtetésem?

Ha ezt így meg lehetne oldani a 2.8-ba, akkor abból már 4.1-es moci lenne! :D Kiszámoltam :mrgreen:

Valamint az a kérdés, h a Tauba hogyan rakták bele, mármint milyen befecskendezővel? A 4.0-ás gyáriával?
K-jettel hekelte őssze a tag.

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Tue Aug 05, 2008 12:15 pm
by Dartonit
Itt a tag ezt írja:
Unfortunately, fitting the 4.0 into the 2.9 won't work, because it seems the counterweights are interferring with the base of the cylinders.
http://xr4.estrant.pri.ee/tekstid.php

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Wed Aug 06, 2008 8:33 am
by Nitrobuster
levelboss wrote:
szszaby wrote:
levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja... :twisted:
A túrbó az tudja. 8)
szerintem pont nem. Teljesen más a karakterisztikája, a nyomatékgörbéje egy hasonlóan erős turbós és egy nagyköbcentis autónak. A turbó magas fordulaton tol nagyot, a sok liter meg alacsonyan húz. Nekem az utóbbi szimpibb! :D

Viszont, ha igaz az, h szinte ugyanaz a blokkja a 4.0-nak és a 2.9-nek (ami simán lehet, mert a 4.0-ának csak a lökete nagyobb) akkor ez azt jelenti, h ki lehet cserélni a főtengelyt, mármint, h a 4.0-ának a főtengelye belefér a 2.9-be és ebből arra merek következtetni h a 2.8-ba is. Helyes a következtetésem?

Ha ezt így meg lehetne oldani a 2.8-ba, akkor abból már 4.1-es moci lenne! :D Kiszámoltam :mrgreen:

Valamint az a kérdés, h a Tauba hogyan rakták bele, mármint milyen befecskendezővel? A 4.0-ás gyáriával?

Ne aggódj a furat is nagyobb 100mm. Az sohc-t berakni kb ugyan olyan hekk mint a bob kozét berakni (eec V) A sima ohv meg 160le. Egyébként még az amcsiknál is drága hozzá minden és itt csak az egyszerűbb dolgokra gondolok.

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Sat Sep 27, 2008 12:17 pm
by VipeR-T
Sziasztok! Ugyan nem éppen donor autó, de nem akartam új topicot nyitni. Szóval, barátnőm autóvásárlás előtt áll. Én nyilván hajtom a kékoválos márka felé, nagy sikerrel. Amit eddig nézett, az a 2000 évjárat körüli Focusok (1.4), amikből van választék rendesen, meg amennyire hallom viszonylag megbízható típus. De, formára nagy kedvence a Puma, és árban sincs nagyon elszállva (hasznaltauto.hu-n 520-tól 1.5-ig vannak). Elolvastam a népítéleteket róla, nagyon jókat mondanak. A futómű zseniális, kezes, stb. Azért a biztonság kedvéért még ide is írok, hátha valakinek van vele tapasztalata, pozitív-negatív egyaránt érdekel. Igazából negatívumot még nem is nagyon hallottam róla, úgyhogy szinte már örülnék egynek :) Ami asszonyomnak fontos lenne, az leginkább a megbízhatóság, és hogy ne legyen nagyon szervízigényes. Gondolom a Focus azért jobb ezekben a szempontokban, de ha nem sokkal, akkor a forma azért győz :) Köszöntem!

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Sat Sep 27, 2008 12:50 pm
by levelboss
VipeR-T wrote:Sziasztok! Ugyan nem éppen donor autó, de nem akartam új topicot nyitni. Szóval, barátnőm autóvásárlás előtt áll. Én nyilván hajtom a kékoválos márka felé, nagy sikerrel. Amit eddig nézett, az a 2000 évjárat körüli Focusok (1.4), amikből van választék rendesen, meg amennyire hallom viszonylag megbízható típus. De, formára nagy kedvence a Puma, és árban sincs nagyon elszállva (hasznaltauto.hu-n 520-tól 1.5-ig vannak). Elolvastam a népítéleteket róla, nagyon jókat mondanak. A futómű zseniális, kezes, stb. Azért a biztonság kedvéért még ide is írok, hátha valakinek van vele tapasztalata, pozitív-negatív egyaránt érdekel. Igazából negatívumot még nem is nagyon hallottam róla, úgyhogy szinte már örülnék egynek :) Ami asszonyomnak fontos lenne, az leginkább a megbízhatóság, és hogy ne legyen nagyon szervízigényes. Gondolom a Focus azért jobb ezekben a szempontokban, de ha nem sokkal, akkor a forma azért győz :) Köszöntem!

Hát, ha nagyon szeretnél hallani pumáról rosszat:

Régebben a körút szélén állt egy puma kitört küllőjű gyári alufelnijével

Valamint egyszer a hungaroringen láttam ahogy egy verseny pumából egy kanyarban kihullik, vagy kirepül egy ékszíjtárcsa! :lol: :lol:

De csak azért írtam le, mert annyira szeretted volna! Mindent a Capris kollégákért! :D 8)

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Sat Sep 27, 2008 12:54 pm
by DavidMolnar
Futóműve-padlólemeze Fiesta.
A 75 lovas 1.4 azonos a Focussal, a 90 lovasban hidraulikus szelepnyitás vezérlés van, kerülendő.
Igazából a karosszériaelemek gázak, mert abból nincs sok bontott, gondolom nem áll hegyekben az utángyártott,ezért marad a gyári.

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Sat Sep 27, 2008 6:26 pm
by Süni
DavidMolnar wrote:Futóműve-padlólemeze Fiesta.
A 75 lovas 1.4 azonos a Focussal, a 90 lovasban hidraulikus szelepnyitás vezérlés van, kerülendő.
Igazából a karosszériaelemek gázak, mert abból nincs sok bontott, gondolom nem áll hegyekben az utángyártott,ezért marad a gyári.
75 lovas Puma nincs.

1.4 90LE
1.6 100LE
1.7 125LE

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Sun Sep 28, 2008 10:27 pm
by ittyu
Hattyu wrote:
szszaby wrote:
levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja... :twisted:
A túrbó az tudja. 8)
Én mindig is kompresszor párti voltam :twisted: :twisted:
ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@11500 :!: 16v cossie 1.9 :!: kompressziója 17:1 .........................

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Sun Sep 28, 2008 10:56 pm
by Hattyu
ittyu wrote:
Hattyu wrote:
szszaby wrote: A túrbó az tudja. 8)
Én mindig is kompresszor párti voltam :twisted: :twisted:
ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@11500 :!: 16v cossie 1.9 :!: kompressziója 17:1 .........................
Lehet hogy régi módi vagyok de akkor is a jó öreg szívó benzines motor mellett vagyok és a kompresszornál,hiába van annak az 1.9esnek olyan nagy ereje de a V8 hangját meg a süvítő kompresszort nem pótolja semmi :laza: :twisted: :burn:

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Mon Sep 29, 2008 7:35 am
by gizmo
más szempontok... versenyre az a motor messze jobb mint egy nagy V8-as... nekünk meg a feeling, a hang, a nyomaték kell :laza: :mrgreen:

Re: Egyéb ford donorautók

Posted: Mon Sep 29, 2008 9:19 am
by VipeR-T
Kösz az infot, a héten megnézünk pár Pumát, majd csinálok képeket ha lesznek ;)