Re: Egyéb ford donorautók
Posted: Mon Aug 04, 2008 12:47 pm
Te mindig is különc voltál. 

Csak egyszerűen nem állok be a sorba...szszaby wrote:Te mindig is különc voltál.
szerintem pont nem. Teljesen más a karakterisztikája, a nyomatékgörbéje egy hasonlóan erős turbós és egy nagyköbcentis autónak. A turbó magas fordulaton tol nagyot, a sok liter meg alacsonyan húz. Nekem az utóbbi szimpibb! :Dszszaby wrote:A túrbó az tudja. 8)levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja...
Na ezt már nem tudom,rég hallottam a srácról és nem tudom hogy pontosan hogy is lett megoldva!levelboss wrote:
Valamint az a kérdés, h a Tauba hogyan rakták bele, mármint milyen befecskendezővel? A 4.0-ás gyáriával?
K-jettel hekelte őssze a tag.levelboss wrote:szerintem pont nem. Teljesen más a karakterisztikája, a nyomatékgörbéje egy hasonlóan erős turbós és egy nagyköbcentis autónak. A turbó magas fordulaton tol nagyot, a sok liter meg alacsonyan húz. Nekem az utóbbi szimpibb! :Dszszaby wrote:A túrbó az tudja. 8)levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja...
Viszont, ha igaz az, h szinte ugyanaz a blokkja a 4.0-nak és a 2.9-nek (ami simán lehet, mert a 4.0-ának csak a lökete nagyobb) akkor ez azt jelenti, h ki lehet cserélni a főtengelyt, mármint, h a 4.0-ának a főtengelye belefér a 2.9-be és ebből arra merek következtetni h a 2.8-ba is. Helyes a következtetésem?
Ha ezt így meg lehetne oldani a 2.8-ba, akkor abból már 4.1-es moci lenne! :D Kiszámoltam![]()
Valamint az a kérdés, h a Tauba hogyan rakták bele, mármint milyen befecskendezővel? A 4.0-ás gyáriával?
levelboss wrote:szerintem pont nem. Teljesen más a karakterisztikája, a nyomatékgörbéje egy hasonlóan erős turbós és egy nagyköbcentis autónak. A turbó magas fordulaton tol nagyot, a sok liter meg alacsonyan húz. Nekem az utóbbi szimpibb! :Dszszaby wrote:A túrbó az tudja. 8)levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja...
Viszont, ha igaz az, h szinte ugyanaz a blokkja a 4.0-nak és a 2.9-nek (ami simán lehet, mert a 4.0-ának csak a lökete nagyobb) akkor ez azt jelenti, h ki lehet cserélni a főtengelyt, mármint, h a 4.0-ának a főtengelye belefér a 2.9-be és ebből arra merek következtetni h a 2.8-ba is. Helyes a következtetésem?
Ha ezt így meg lehetne oldani a 2.8-ba, akkor abból már 4.1-es moci lenne! :D Kiszámoltam![]()
Valamint az a kérdés, h a Tauba hogyan rakták bele, mármint milyen befecskendezővel? A 4.0-ás gyáriával?
VipeR-T wrote:Sziasztok! Ugyan nem éppen donor autó, de nem akartam új topicot nyitni. Szóval, barátnőm autóvásárlás előtt áll. Én nyilván hajtom a kékoválos márka felé, nagy sikerrel. Amit eddig nézett, az a 2000 évjárat körüli Focusok (1.4), amikből van választék rendesen, meg amennyire hallom viszonylag megbízható típus. De, formára nagy kedvence a Puma, és árban sincs nagyon elszállva (hasznaltauto.hu-n 520-tól 1.5-ig vannak). Elolvastam a népítéleteket róla, nagyon jókat mondanak. A futómű zseniális, kezes, stb. Azért a biztonság kedvéért még ide is írok, hátha valakinek van vele tapasztalata, pozitív-negatív egyaránt érdekel. Igazából negatívumot még nem is nagyon hallottam róla, úgyhogy szinte már örülnék egynek :) Ami asszonyomnak fontos lenne, az leginkább a megbízhatóság, és hogy ne legyen nagyon szervízigényes. Gondolom a Focus azért jobb ezekben a szempontokban, de ha nem sokkal, akkor a forma azért győz :) Köszöntem!
75 lovas Puma nincs.DavidMolnar wrote:Futóműve-padlólemeze Fiesta.
A 75 lovas 1.4 azonos a Focussal, a 90 lovasban hidraulikus szelepnyitás vezérlés van, kerülendő.
Igazából a karosszériaelemek gázak, mert abból nincs sok bontott, gondolom nem áll hegyekben az utángyártott,ezért marad a gyári.
ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@11500Hattyu wrote:Én mindig is kompresszor párti voltamszszaby wrote:A túrbó az tudja. 8)levelboss wrote:Ez jó hír! 8) Nem semmi a 4liter! Én úgy hallottam, h a köbcentit semmi sem pótolja...![]()
Lehet hogy régi módi vagyok de akkor is a jó öreg szívó benzines motor mellett vagyok és a kompresszornál,hiába van annak az 1.9esnek olyan nagy ereje de a V8 hangját meg a süvítő kompresszort nem pótolja semmiittyu wrote:ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@11500Hattyu wrote:Én mindig is kompresszor párti voltamszszaby wrote: A túrbó az tudja. 8)![]()
16v cossie 1.9
kompressziója 17:1 .........................