Page 6 of 17

Posted: Sun Dec 02, 2007 4:59 pm
by Tibi
szszaby wrote:A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.
oké, direkt nem írtam, hogy ne adjak támpontot de volt egy riasztó a verdában. Bekötve nem volt csak lógott. Nehogy valami hasznosat gyomláljak ki.

Posted: Sun Dec 02, 2007 5:11 pm
by Tibi
Tibi wrote:
szszaby wrote:A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.
oké, direkt nem írtam, hogy ne adjak támpontot de volt egy riasztó a verdában. Bekötve nem volt csak lógott. Nehogy valami hasznosat gyomláljak ki.
Akkor a csatitól elindulok és kivágom az összes vezetéket ami oda fut. Köszi.

Posted: Sun Dec 02, 2007 7:50 pm
by szszaby
Tibi wrote:
Tibi wrote:
szszaby wrote:A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.
oké, direkt nem írtam, hogy ne adjak támpontot de volt egy riasztó a verdában. Bekötve nem volt csak lógott. Nehogy valami hasznosat gyomláljak ki.
Akkor a csatitól elindulok és kivágom az összes vezetéket ami oda fut. Köszi.
Jó gyomlálást!

Posted: Fri Jan 18, 2008 9:28 pm
by szszaby
Hogyan lehet levenni a fordmérő és km óráról a mutatót, hogy ne tegyek benne kárt. Ez egy MkIII óraegység és a fordmérő számlapja alatti lemez lötyög emiatt kell leszednem. A km órán meg nem jól rakták vissza a mutatót, alapban -20on áll.
Olyan adat kellene még nekem, hogy a benzinszintmérő ellenállása mekkora tele és üres állapotban, vagyis hogy a MkIII-as óra jó lesz e az I-es Capri szintmérőjéhez. A hőfokgomba elméletileg ugyanaz azzal nem hiszem, hogy gond lenne. A többi meg csak bekötés kérdése.

Posted: Sun Jan 20, 2008 5:45 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Hogyan lehet levenni a fordmérő és km óráról a mutatót, hogy ne tegyek benne kárt. Ez egy MkIII óraegység és a fordmérő számlapja alatti lemez lötyög emiatt kell leszednem. A km órán meg nem jól rakták vissza a mutatót, alapban -20on áll.
Olyan adat kellene még nekem, hogy a benzinszintmérő ellenállása mekkora tele és üres állapotban, vagyis hogy a MkIII-as óra jó lesz e az I-es Capri szintmérőjéhez. A hőfokgomba elméletileg ugyanaz azzal nem hiszem, hogy gond lenne. A többi meg csak bekötés kérdése.
a mutatókat csak simán le kell húzni, nincs különösebb rögzítés csak rá van nyomva a rudra simán a mutató. a benzinszintmérő ellenállása az egy igen érdekes dolog, ha van valakinek jól működő darab az megmérhetné, mert a nélkül az adat nélkül a felujítást sem vállalják.

Re: elektromossag

Posted: Sun Jan 20, 2008 11:23 pm
by szszaby
A mutató nem igazán akar lejönni, meddig cibáljam?

Re: elektromossag

Posted: Sun Jan 20, 2008 11:25 pm
by proteus
Esetleg ha bepróbálkoznál óvatosan egy hőlégfúvóval?

Re: elektromossag

Posted: Sun Jan 20, 2008 11:47 pm
by szszaby
Alkalmazzam a hőtágulás jelenséget?

Re: elektromossag

Posted: Mon Jan 21, 2008 9:58 am
by szszaby
Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged. :cry:

Re: elektromossag

Posted: Mon Jan 21, 2008 12:07 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged. :cry:

a két oldalán nagyon közel a tövéhez kis méretü lapos csavarhúzóval kell felfele feszegetni. néha nagyon nehezen jön le...

Re: elektromossag

Posted: Mon Jan 21, 2008 1:07 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged. :cry:

a két oldalán nagyon közel a tövéhez kis méretü lapos csavarhúzóval kell felfele feszegetni. néha nagyon nehezen jön le...
Hazamegyek és megtámadom, ezzel a megoldással.

Re: elektromossag

Posted: Mon Jan 21, 2008 1:48 pm
by Hattyu
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged. :cry:

a két oldalán nagyon közel a tövéhez kis méretü lapos csavarhúzóval kell felfele feszegetni. néha nagyon nehezen jön le...
Hazamegyek és megtámadom, ezzel a megoldással.
Egy kis WD40? :wink:

Re: elektromossag

Posted: Mon Jan 21, 2008 1:57 pm
by szszaby
Hát ez nem tudom használ e ilyen helyen,de azt is megpróbálom.

Re: elektromossag

Posted: Wed Jan 30, 2008 10:22 pm
by szszaby
Az elektronikus gyújtáshoz miféle doboz kell? Ebből két vezeték és egy test jön ki, mármint az elosztóból.

Re: elektromossag

Posted: Wed Jan 30, 2008 10:47 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Az elektronikus gyújtáshoz miféle doboz kell? Ebből két vezeték és egy test jön ki, mármint az elosztóból.
egy MOTORCRAFT-os gyujtásdoboz kell neked ha minden igaz.
gyujtas1.jpg
gyujtas1.jpg (36.41 KiB) Viewed 5887 times
ennek 2 csatija van, egyikben a 2 táp vezeték, a másikban 4 vezeték, a fekete a test, a zöld megy a trafó negatívjára, a lila meg a narancs meg az elosztóra. az elosztóról kapja a testet is:
gyujtas2.jpg
gyujtas2.jpg (108.65 KiB) Viewed 5889 times
ha kell van róla komplett leírás is, el tudom müldeni...