Page 6 of 10

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Sun Apr 06, 2008 6:40 pm
by proteus
Akkor meg nézzél valami 195-öst, mert a 186/60 az nagyon vékony lesz a 7"-ra.

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Sun Apr 06, 2008 8:06 pm
by TomiCaPri
Ezért furcsáltam a használtautós hírdetést (http://www.hasznaltauto.hu/1960018), mert arra 175/70et raktak, és ez volt az egész okfejtés lényege, hogy nem tudom hogy gyötörték azt rá :D

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Sun Apr 06, 2008 8:57 pm
by Tibi
Én azt saccolnám megoldásnak, hogy ez nem 7-es felni, hanem a vékony escortra való. Ha jól tudom volt ilyen. :?:

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Sun Apr 06, 2008 9:46 pm
by szszaby
A 175-ös fel lehet rakni 7-es felnire, semmi gáz vele, nekem is olyan van fent elöl.

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 10:35 am
by Bogyo28
TomiCaPri wrote:Nem nem, az már a múlté, Bandival már elcseréltem a pöttyösökre 8) Szóval mostmár 7 coll szélességben kell gondolkodni :D Később Jó lenne egy Mangels, vagy egy US Wheels garnitúra, de az nagyon sokára lesz, egyenlőre az alapvető dolgokra gyűjtök.
szerintem olyan felniket inkább ne nagyon akarj, rohadt nehezek.... és egy jó mangels áráért kapsz alut is..

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 10:56 am
by szszaby
Bogyo28 wrote:
TomiCaPri wrote:Nem nem, az már a múlté, Bandival már elcseréltem a pöttyösökre 8) Szóval mostmár 7 coll szélességben kell gondolkodni :D Később Jó lenne egy Mangels, vagy egy US Wheels garnitúra, de az nagyon sokára lesz, egyenlőre az alapvető dolgokra gyűjtök.
szerintem olyan felniket inkább ne nagyon akarj, rohadt nehezek.... és egy jó mangels áráért kapsz alut is..

Ezt alátámasztom, az én felnijeim is nehezek mint a dög, kb kétszer mint amilyen az RS volt.

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 11:05 am
by TomiCaPri
Erre eddig nem is gondoltam :?

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 11:49 am
by Bogyo28
nem hiába könnyűfém a künnyűfém...

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 11:58 am
by gizmo
csatlakozom, a króm Mangelsek iszonyat nehezek, bp "útjaira" nem nagyon ajánlott... :?

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 12:07 pm
by TomiCaPri
Jobban kileng tőle a futómű, vagy nehezebben tekeri meg a motor? kormány nehezebb lesz, vagy miben nyílvánul meg ez a többletsúly?
Nekem eddig csak annyi jutott eszembe, hogy nagyobb tömeget kell megforgatnia a motornak :roll:

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 12:53 pm
by proteus
Gyorsabban tönkremennek a csapágyak pl.

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 5:26 pm
by Blant
Gömbfejek, szilentek, mondjuk az igazán gáz a csapágynak a pogácsa... de amíg lehet 5000 ért csapágyat kapni... Szerintem olyan nagyon gyorsan nem megy tönkre még úgy sem.

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 6:43 pm
by Tibi
Kicsit talán még túl is van misztifikálva a téma. Ha tetszik rakd fel.

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 6:57 pm
by gizmo
Amig nekem a Mangelsek voltak fenn, kb fél évet birt egy lengőkar :( szilent hiába poly, ha a gömbfej megfekszik... Persze nekem ott volt a pogácsa is pluszban. Viszont gyönyörű, ahoz nem fér kétség :) és ha nem mindenap használod szar utakon, akkor nem sok különbség lesz az alufelnihez képest.

Re: Tomika 1979-80' MK3 2.0 V6-tttya

Posted: Mon Apr 07, 2008 7:08 pm
by Hattyu
gizmo wrote:Amig nekem a Mangelsek voltak fenn, kb fél évet birt egy lengőkar :( szilent hiába poly, ha a gömbfej megfekszik... Persze nekem ott volt a pogácsa is pluszban. Viszont gyönyörű, ahoz nem fér kétség :) és ha nem mindenap használod szar utakon, akkor nem sok különbség lesz az alufelnihez képest.
Én is nagyon gondolkozok a mangels-eken vagy a Triangular vagy a Modular,de ez még jóval odébb van!

http://www.evotech4x4.com/jantesacier/bv000006.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.evotech4x4.com/jantesacier/bv000007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;